Technical Artist / Game Designer в RetroStyle Games
  • RetroStyle Games

    Всім привіт!)
    Я технічний художник в компанії, працюю вже рівно 2 роки та 3 місяці, дуже полюбляю свою роботу і те, що тут сприяють твоєму розвитку в будь-який напрямок, достатньо проявити бажання, тому так і вийшло що коли в мене нестача навантаження, або роблю свої задачі швидше эстимованого часу, то розвиваюсь ще як системний геймдизайнер )

    Тому коротко що хочу зазначити:
    — Компанія дуже відкрито ставиться до твого розвитку, і коли є можливість то сприяє цьому
    — Люди — постійно оточують дуже талановиті люди, які також є гарними експертами своєї справи, тому дуже часто дізнаюсь про щось нове, окрім цього це дозволяє самому розвиватись як експерт
    — Комунікація та Атмосфера — завжди є з ким поспілкуватись, пожартувати, дізнатись новини, окрім цього є приємні сюрпризи на свята — декорування офісу в тематику свята, а також післяобіднє святкування, і це не рахуючи нетворкінги, на яких можна поспілкуватись з людьми з іншим власним досвідом)
    — Обід — є дві кухні на вибір, а також дві зони відпочинку (одна з яких з колекцією настолок та плойкою), є турнік де можна розім’яти спину, а також настільний теніс. Печиво, чаї, кава, топінги, фрукти, солодощі доступні продовж дня )
    — Фідбек — якщо тобі чогось не вистачає (по залізу або по периферії) питання швидко закриваються, це відноситься і до робочих моментів і робочих задач )

    Окрім цього додам свої думки як технічний художник:
    — Мені дуже подобається прибирати рутину, автоматизовувати задачі, поліпшувати софт, тому намагаюсь слідкувати за тим щоб художники (як 2д, так і 3д) максимально без монотонно працювали, забираючі технічні моменти на себе, і даючи поліпшені інструменти, головне звернутись )
    — Відкритість компанії до нових інструментів, технологій і пайплайнів — теж плюс, часто виділяють час на ресерчі, що може поліпшить або прискорити роботу )

    Як геймдизайнер, скажу що:
    — Команда розробки дуже потужна, дуже замотивовані хлопці, з ними приємно як працювати так і тусуватись також =)
    — Відсутній напрямок гіперкешу у власних проєктах (яким переповнений ринок), тому кожен проєкт є унікальним, що заставляє вивчати та розвиватись в різних сферах геймдизу (що для мене величезний плюс)