чи буде Ghost of Yōtei успішніша за Assassin’s Creed Shadows
Так мільйон же гравців в перший день. Що там перейматись?)
Багато грав в серію Mortal Kombat та GTA — всі ігри були. В Vice City я пройшов місію з гелікоптером з другої спроби))
Мене тоді здивувало існування GTA Vice City Stories та Liberty City Stories. Типу, що за фігня? ГТА, яких немає на компʼютері? Я розумію МК на компі немає, це файтинг, з геймпада грати зручніше та взагалі серія не любила компʼютери, але ж ГТА як?
Ну що, мультиплеєр в Сталкер 2 тепер має всі шанси стати хардкором на супер-рефлекси аіму в голову
Та там не просто менеджера знімати треба, а й всіх, кого він поставив
4️⃣Інформаційний мітинг.
На мій погляд, середньо-статистичний проект не факт, що має вільного часу, щоб влаштувати такий міт для вас одного (-ої). Тому не дивуйтесь, якщо вам не вдастся зібрати всіх необхідних людей за раз. По частинах. А можна й один-на-один з кожним. До того ж, так менший ризик інформаційного перевантаження, бо перші дні як раз з цим й пов’язані
От чому росія на нього й переходить
Почав грати з патчу 1.1.2. Коли є час, проходжу потихеньку, з усіма сайд-квестами.
Поставив мод на скіп компіляції шейдерів, бо вони валяться в 1\3 випадків й ресетають налаштування графіки.
Поки що проходжу the intended way, але відчуваю, що це скоро закінчиться.
Є бажання поставити мод на довгий день, стелс, світлу ніч та відключення шторму (бо це time waste)
Питання зі словом «можна». Якщо в тебе є таке питання, то відповідь завжди «так»
Якщо я запитаю «Можна я задеплою прод під твою відповідальність?», теж буде відповідь «так»? Що за дивний стереотип. Люди не здатні думати та казати «ні»? Таких на інтелектуально задіяну роботу не беруть
Питання «що краще/що гірше». Ніхто не знає, що таке «краще» чи «гірше». Натомість використовуй: «Плюси/мінуси [N штуки]».
Не треба про це забувати. Й те, й те доречне. «плюси/мінуси» передбачає розгорнуту відповідь. «краще/гірше» універсальне.
«Що краще: А або Б? — А (тому що, )».
«Які плюси у А? — Ну дивись, А має 1, 2, 3, 4, 5, 6... Вибач, мені вже час йти»
По всьому іншому претензія одна: левова частка аудиторії про це вже знає. Не здивуюсь, якщо життя встигло навчити цьому ще до джунства.
Підліткам це дійсно буде корисним. От би в шкільну програму це всунути!
Політика компанії мʼяка щодо звільнень. Люди йдуть самі й в них є свої причини
Адаптація всесвіту там не те щоб пряма. Це скоріше приклад «inspired by»
«Пікнік на узбіччі» та «S.T.A.L.K.E.R» — це трошки різні назви
Те ж саме питання й про Епам.
Хто там працює, все дійсно настільки погано?
Подивіться на статистику. Розмір штату скорочується третій рік
JIRA не працює. UPD: вже працює. UPD: знову не працює
S.T.A.L.K.E.R: Тінь Чорнобилю з його злитими білдами тепер не буде відчувати себе самотнім)
Оо, ну тим більше цікаво буде, що ж там вигадають з нею)
Мені здається, ігри ще на знайшли ту саму формулу формування роману. Там доволі багато змінних. Все, що ми бачимо, це спроби знайти «золоту» середину між симулятором побачень та правильною послідовністю відповідей в різних моментах часу для заповнення шкали «любові» щоб вкінці побачити секс.
Відьмак 4, мені здається, не зробить якогось прориву, хіба що зробить краще, ніж попередні частини. Мені сподобалась зовнішність Цирі. Я очікую, що, як і з мужчиною-протагоністом, граючи за неї, доведеться добиватись свої майбутніх партнерів (не лише чоловіків, тому що ми знаємо нашу «сучасність», яку в грі
Буду радий, якщо побачу щось нове.
Ну, наприклад в офіційний Дискорд-канал.
discord.com/invite/stalker
Ще в Стімі сторінка комʼюніті гри доволі насичена.
Я перед релізом бачив японську рекламу Stalker 2. Ото інший вимір взагалі! Чоловік отримує гру, вона губиться, він відслідковує гру, відбиває її у робітників (які про неї не в курсі) і нарешті запускає
Мені здається, що будь-хто міг би опинитись в подібній ситуації. Мені здається, що з Деном стався ефект, коли не мав наміру когось скривдити. Формально, можна знайти купу старих ігор, де онлайн вище, ніж в новому Dragon Age. А критика правильна, бо він не хто-небудь, а голова студії
Сталкер 2 довів, що реліз сіквела через довгий час — це не смертна кара