• IT Education Academy – ITEA

    У якості фідбеку для курсу Python базовий можу представити Вам пересписку з адміністратором після закінчення курсу у Telegram:
    Admin: Доброго дня!
    Ознайомилась із Вашим фідбеком у анкеті.
    Підкажіть будь-ласка із якими труднощами Вам довелось зіштовхнутися?
    Me: Доброго дня!
    1) старт курсу перенесли на два заняття без попередження.
    2) фідбеку від викладача дуже мало.
    3) 1.5 години практичної роботи під час заняття за весь курс дає більше 10 годин втраченого часу.
    4) малоефективні домашні завдання
    5) стандартні бібліотеки Python майже не розглядались
    6) заняття по GIT взагалі не було
    7) два тижні очікування сертифікату після завершення курсу
    Admin: Доброго дня!
    1) Переносу старту не було)
    Підкажіть будь-ласка, звідки у вас така інформація?
    7) Процедура отримання сертифікатів займає багато часу, тому що викладачеві необхідно перевірити усі завдання для усієї групи. Після чого ми маємо зареєструвати кожен сертифікат у своїй системі, для підтвердження того, що він справжній)
    Стосовно інших питань я звернусь до викладача, і відпишу Вам)
    Me: Після оплати курсу я зв’язався з менеджером для підтвердження оплати, мені повідомили, що дата старту курсу зазначена на сайті (11 травня) з розкладом занять Вівторок — Четвер, після того як заняття не відбулось я знову зателефонував і отримав інформацію, що заняття перенесли на четвер (13-го травня) котре в свою чергу теж не відбулось в результаті чого старт був перенесений на понеділок 17-го травня

    Після останнього повідомлення Адмін вирішила мовчати. Дуже прикро, що у ITEA працюють настільки безвідповідальні менеджери.