Почему собственный консалтинговый сегмент в ІТ-компании — залог эффективного и продуктивного сотрудничества с клиентом — в статье Дмитрия Лозовицкого, Lead Business Analyst, и Сергея Любушака, Senior Delivery Manager.
Для управлінця робочий фреймворк є інструментом ефективної організації та розуміння роботи. Існує багато підходів до управління проєктами. Більшість із них базується на технічних аспектах роботи команд. Мета статті — сформувати та розкрити бачення на створення універсального підходу до розробки фреймворку з погляду управління і цінності, яку може принести цей процес проєкту і клієнту.
Кожен проєкт різний, кожен клієнт має свою специфіку роботи, а ІТ-компанія — власний досвід та експертизу, кожен стартує у своїх умовах... Усе це робить онбординг проєкту унікальним з погляду імплементації, здобуття і генерації нових знань та досвіду. Тож діяльність PM/BA вимагає чіткого розуміння, абсолютної злагодженості дій у тому, як організувати процеси в команді. У статті Дмитро Лозовицький пропонує підхід, що допоможе вдало здійснити онбординг проєкту.
Сьогодні немає деталізованої та чіткої методики організації кросфункційної роботи у проєктних командах делівері-сегмента. Оскільки автор статті Дмитро Лозовицький має досвід роботи як проєктний менеджер, керівник проєктного відділу, бізнес-аналітик, проксі продакт-оунер і досвід комбінування цих посад, він вирішив розробити методичний підхід до впровадження, поєднання функцій та ефективної роботи проєктного менеджера та бізнес-аналітика.