Я написав виключно про людей, з якими служу (а вірніше, поки просто навчаюсь). БЗВП і тим більше служба і в решті решт війна — це не курорт, і без підтримки гарних людей це дуже важко. Мені пощастило їх мати. Щастить не всім. Мені складно сформувати думку без матюків і переходу на особистості (бо ви написали абсолютно необовʼязкову і образливу для мене і сотень тисяч людей дурню), але я спробую. Якщо ви абсолютно впевнені, що ви тут не опинитесь — мені не зрозуміло, чому стільки яду. Якщо не впевнені, в мене для вас погані новини. Усього найкращого.
По-перше, я і пішов сам у ТЦК. По-друге, мені дуже дивно, як таким як ви важко, на грані неможливого просто, тримати свою думку при собі. По-третє, я не знаю чим ви читали, явно не очима.
Усім привіт! Давно не показував апдейтів своєї пригодницької гри Tailgate. Не через брак прогресу, а скоріше через те, що він здебільшого не візуальний (з часу виходу альфи я переробив камеру, рух, керування, змінив систему стаміни на більш геймплейно цікаву, зробив систему збереження, трохи попрацював над оптимізацією, UI і багато іншого); Але зараз виділив час, щоб попрацювати над віжуалами (в альфі було багато лівих асетів і кривих плейсхолдерів). Цей тиждень я присвятив цій суб-локації.
Вихід публічного демо у Steam планую на червень. Тим часом, можна слідкувати за «майже» щоденними апдейтами в твітері, і додати гру до бажаного в Steam (там поки що віжуали з альфи, планую оновити їх ближче до оголошення дати релізу демо).
store.steampowered.com/app/3046820/Tailgate
res.cloudinary.com/.../lkgqoatajjjlks00suyn.jpg
res.cloudinary.com/.../rjngyuletkidvos6e43y.jpg
res.cloudinary.com/.../wc4sayij33qpox3lwdik.jpg
res.cloudinary.com/.../vihzsmxql6vmftfgkqph.jpg
Загалом є схожі на мій досвід речі, і я теж багато чого з цього передумав, але дійшов до того, що треба робити свою гру (чи це правильне рішення, покаже час). Виглядає так, що є інтерес і бажання, але навичок бракує. Ще таке спостереження особисте, що в інді/невеликі команди дизайнери/наративщики не дуже потрібні, бо часто ті хто таки почав працювати над власним проєктом, якраз самі і є дизайнерами, наративщиками і концептуалістами. В мене був схожий досвід, коли я спробував писати/дизайнити для іншого проєкту, але дійшов висновку, що якраз це проєкту і не потрібно. Ось більш технічні скіли — робота з артом, 3д, рушіями, знання пайплайну хоча б загалом, це може бути цікаво команді. Друга частина — в інді або малих командах де буде цікаво працювати, скоріше за усе не буде грошей (в найкращому разі перший час, а здебільшого — ніколи). Тобто може і пощастить знайти своїх, але від переїзду до мами це не врятує. Практично я б порадив упорядкувати свої концепти у формат deliverables (якщо ще ні) — якісно і по формі оформлені дизайн-документи, сценарії, твайни, пітчі. Далі, спробував би зробити прототипи, хоч текстових ігор (в тому ж Twine або Arcweave). Спробував би зробити щось в одні руки — текстове, візуальну новелу. Далі потицяв би рушії з низькими порогом входу (game maker, UE на блупрінтах). І чисто з морально-психологічної точки зору сильно понизити очікування і насолоджуватись процесом, розуміти що заходить, а що ні (мені наприклад дуже зайшло малювання концепт-артів, наратив, левел дизайн і навіть енвір, просте 3д, але вкурвила анімація). На те шоб більш менш комфортно почуватись в UE на базовому рівні мені знадобився рік. Бажаю наснаги і терпіння!
Усім привіт! Давно не показував прогрес по своїй грі! Трошки менше року я працюю над наративною собачою пригодою Tailgate. В травні я випустив сирющий прототип, в червні був простенький тизер. Наразі я закінчую роботу над демо-версією (до неї увійде перший розділ гри). За літо я зробив чимало роботи і може я вже якось дійду до написання блогу, але ось найсвіжіші скріншот и з майбутнього демо! Також я зробив серію девлогів, де розповідаю про розробку, лінки нижче. Дякую!
imgur.com/kc2ltBH
imgur.com/tT5oQux
imgur.com/V0hbuQs
imgur.com/NJ0l4Pv
imgur.com/uGYu66Q
imgur.com/arxnqGf
imgur.com/xDb56So
imgur.com/TpQnksF
imgur.com/4KdQqLW
imgur.com/P0Mffkv
Твітер:
x.com/dyarynych
Девлог:
youtube.com/...vKJ71&si=GOVKySutTdP_ostq
Стім (працюю над оновленням сторінки в Стім, то ж не лякайтесь старих скрішотів):
store.steampowered.com/app/3046820/Tailgate
Усім привіт! Я тут продовжую працювати над Tailgate, своєю собачою пригодою. Я мав би зараз вже готувати демо до релізу, але тривалі відключення світла в червні—липні трохи вибили мене з графіку, м’яко кажучи.
Після релізу тізера, (який доречі ось youtu.be/8ekSESS-QVc), я отримав багато фідбеків, частину з них стосовно візуальної частини. То ж я вирішив зайнятись цим питанням, попрацював з пайплайном для текстур (текстури, принаймні для персонажів мальовані вручну, також мальований вручну нормал, нічого складного, але по часу витратний), налаштуваннням матеріалів, пост-процесний шейдер, що додає «мальованого» вигляду картинці (хотілося б, звичайно, щоб він зраз робив красіво, але без певної підготовки, результати такі собі — під нього має бути ніжний, але виражений нормал і досить простий і виразний колір).
Коротше кажучи, ось кілька свіжих скрінів із сонячного осіннього San Pedro.
Мене можна знайти тут:
x.com/dyarynych
А тут можна кинути вішліст Tailgate, чим дуже мене підтримати!
store.steampowered.com/app/3046820/Tailgate
Дякую!
Вітаю! Я радий, що сподобалось. Особливо приємно про музику — мелодія проста, але я прям дуже довго над нею сидів, і на неї буквально нанизаний відеоряд)
Усім привіт! Я продовжую працювати над Tailgate, наративну пригоду про домашнього лабрадора, що шукає свого зниклого хумана. Зараз я весь з головою в роботі над демо, багато такого, що не дуже виглядає на скрінах (системи, діалоги, костилі, ну ви розумієте). Тим не менше багатьом подобаються (ну мені принаймні) скріни з блокаутами рівнів.
Також, Tailgate вже має сторінку в Steam з неблокаутними скрінами (попередня ітерація прототипу). Через два тижні планую також прем’єру хвилинного трейлера.
store.steampowered.com/app/3046820/Tailgate
Усім гарного і продуктивного тижя!
Усім привіт (знову!). Все ще працюю над собачою пригодою Tailgate. Останній місяць я готував прототип до запису футажу (для тізера-прем’єри). Сам тізер разом із сторінкою в Steam я планую на червень, але зараз дуже радий показати перше відео з геймплеєм (це геймплей прототипу, то ж багато речей поки що на костилях і умовностях, або відсутні як-то наративна частина/діалоги/NPC). Але загальна атмосфера і core геймплей вже тут.
youtu.be/gaL2o5qrBo8
Також запрошую підписатись на мій твітер, де я більш докладно розповідаю/показую процес.
x.com/dyarynych
Усім гарного і безпечного тижня!
Усім привіт! Я продовжую працювати над своєю собачою пригодою Tailgate.
imgur.com/430RNV9
imgur.com/doB2djT
imgur.com/NFBVcyD
Це пригодницька фентезі-гра від третьої особи про собаку, що шукає свого хазяїна, який раптово пішов з дому і не повернувся. Головний герой, підстаркуватий лабрадор на прізвисько Хайд, дізнається від інших тварин, що їхні хазяї також зникли, як і усі люди у селі Сан Педро загалом, а деякі собаки взагалі втратили клепку. Лабрадор починає розплутувати цю історію, досліджуючи покинуте людьми село і його околиці. Реліз планую у 2025 році. Скоро планую випустити тізер, влітку перше демо.
Більше процесу в моїх лінках:
twitter.com/dyarynych
discord.gg/9DT8jsesXt
Усім привіт! Я наративний і гейм-дизайнер (вчусь:), працюю соло над власним проектом Tailgate. Це наративна пригода про домашнього собаку, що шукає свого зниклого хазяїна. Наразі гра в препродакшені (працюю над усім паралельно — арт, механіки, прототип, ну ви поняли).
www.tailgatethegame.com (лендос гри + discord)
Мій твітер, де я здебільшого ділюсь процесом:
www.tailgatethegame.com
На скріні мої успіхи за тиждень — я поборов віртуальні текстури і тепер маю атмосферну травичку, дуже схожу на ту, що я намалював раніше в концепт-артах.
Та фішка в тому, що в мене власне теж і про НЦ і про БЗВП загалом нормальні і позитивні враження; тут просто, що не напиши — усі бачать щось своє. Власне і «окуні» і «обізяни» не мали на увазі нікого прям принизити. Інструктори і нас і один одного і ми один одного називали обізянами і видавали відповідні звуки бʼючи себе в груди. Не знаю чого обидва табори так збудились — це мої особисті враження, які я кілька разів писав. Я можу цілком щиро сказати, що мені пощастило з НЦ, але це значить що в ньому усе ідеально (ніде не ідеально), але буває на порядки гірше.