• Форум
  • Стрічка
  • Зарплати
  • Робота
  • Календар
  • Спільноти
Вхід і реєстрація
Dmytro Yarynych
  • Профіль
  • Коментарі 12
  • «До останніх днів кажуть, що ти окунь». Мобілізований розробник розповів, як проходило БЗВП, і чому це важливий досвід

    Та фішка в тому, що в мене власне теж і про НЦ і про БЗВП загалом нормальні і позитивні враження; тут просто, що не напиши — усі бачать щось своє. Власне і «окуні» і «обізяни» не мали на увазі нікого прям принизити. Інструктори і нас і один одного і ми один одного називали обізянами і видавали відповідні звуки бʼючи себе в груди. Не знаю чого обидва табори так збудились — це мої особисті враження, які я кілька разів писав. Я можу цілком щиро сказати, що мені пощастило з НЦ, але це значить що в ньому усе ідеально (ніде не ідеально), але буває на порядки гірше.

    8 липня 13:29
    Підтримали: Volodymyr Danchenko, Oleksii Nedashkivskyi, Denys Ievstratenko, осокор тауер, Dmytro, Sashko Peremot
  • «Враження скоріше позитивні». Мобілізований інді-розробник розповів про перший місяць в ЗСУ

    Я написав виключно про людей, з якими служу (а вірніше, поки просто навчаюсь). БЗВП і тим більше служба і в решті решт війна — це не курорт, і без підтримки гарних людей це дуже важко. Мені пощастило їх мати. Щастить не всім. Мені складно сформувати думку без матюків і переходу на особистості (бо ви написали абсолютно необовʼязкову і образливу для мене і сотень тисяч людей дурню), але я спробую. Якщо ви абсолютно впевнені, що ви тут не опинитесь — мені не зрозуміло, чому стільки яду. Якщо не впевнені, в мене для вас погані новини. Усього найкращого.

    16 червня 20:36
    Підтримали: Константин Ткачук, Олександр Ілюшенко, Sergey Designer, Alexander Dyachenko, Mirra Mac, Valentyn Porada, Andreas Rudenko, Jobum Joben, Kirill N., Igor Uspeniev, Mihail Kravets, Volodymyr Danchenko, Oleksandr Kirsanov, Anton Khristiansen, Dmytro Tyshchenko, Kirill Yermakov, Назар Степорук, Stadnyk Vladyslav, Sashko Peremot, TryAllDude
  • «Враження скоріше позитивні». Мобілізований інді-розробник розповів про перший місяць в ЗСУ

    По-перше, я і пішов сам у ТЦК. По-друге, мені дуже дивно, як таким як ви важко, на грані неможливого просто, тримати свою думку при собі. По-третє, я не знаю чим ви читали, явно не очима.

    16 червня 20:31
    Підтримали: Константин Ткачук, Vadym Nehru, Sergey Designer, Alexander Dyachenko, Просто Анон, Andrii, Mirra Mac, Sergiy Morenets, Andreas Rudenko, Владислав Картавець, Kirill N., Igor Uspeniev, Mihail Kravets, Volodymyr Danchenko, Hummer Point, Oleksandr Kirsanov, Kirill Yermakov, Назар Степорук, Sashko Peremot, Alex Bylim
  • #ScreenshotSaturday: суботні скриншоти на GameDev DOU

    Усім привіт! Давно не показував апдейтів своєї пригодницької гри Tailgate. Не через брак прогресу, а скоріше через те, що він здебільшого не візуальний (з часу виходу альфи я переробив камеру, рух, керування, змінив систему стаміни на більш геймплейно цікаву, зробив систему збереження, трохи попрацював над оптимізацією, UI і багато іншого); Але зараз виділив час, щоб попрацювати над віжуалами (в альфі було багато лівих асетів і кривих плейсхолдерів). Цей тиждень я присвятив цій суб-локації.

    Вихід публічного демо у Steam планую на червень. Тим часом, можна слідкувати за «майже» щоденними апдейтами в твітері, і додати гру до бажаного в Steam (там поки що віжуали з альфи, планую оновити їх ближче до оголошення дати релізу демо).

    store.steampowered.com/app/3046820/Tailgate

    x.com/dyarynych

    res.cloudinary.com/...​/lkgqoatajjjlks00suyn.jpg

    res.cloudinary.com/...​/rjngyuletkidvos6e43y.jpg

    res.cloudinary.com/...​/wc4sayij33qpox3lwdik.jpg

    res.cloudinary.com/...​/vihzsmxql6vmftfgkqph.jpg

    res.cloudinary.com/...​/tweljc7disnpl1ijard5.jpg

    res.cloudinary.com/...​/zavtz7dlcjmzp0gf30u2.jpg

    12 квітня 12:41
    Підтримали: Denys Korniienko, Влад Чуруканов, Yuriy Mokryy, Віктор Громов
  • Я не хочу переїжджати до мами. Дайте пораду, як потрапити в геймдев

    Загалом є схожі на мій досвід речі, і я теж багато чого з цього передумав, але дійшов до того, що треба робити свою гру (чи це правильне рішення, покаже час). Виглядає так, що є інтерес і бажання, але навичок бракує. Ще таке спостереження особисте, що в інді/невеликі команди дизайнери/наративщики не дуже потрібні, бо часто ті хто таки почав працювати над власним проєктом, якраз самі і є дизайнерами, наративщиками і концептуалістами. В мене був схожий досвід, коли я спробував писати/дизайнити для іншого проєкту, але дійшов висновку, що якраз це проєкту і не потрібно. Ось більш технічні скіли — робота з артом, 3д, рушіями, знання пайплайну хоча б загалом, це може бути цікаво команді. Друга частина — в інді або малих командах де буде цікаво працювати, скоріше за усе не буде грошей (в найкращому разі перший час, а здебільшого — ніколи). Тобто може і пощастить знайти своїх, але від переїзду до мами це не врятує. Практично я б порадив упорядкувати свої концепти у формат deliverables (якщо ще ні) — якісно і по формі оформлені дизайн-документи, сценарії, твайни, пітчі. Далі, спробував би зробити прототипи, хоч текстових ігор (в тому ж Twine або Arcweave). Спробував би зробити щось в одні руки — текстове, візуальну новелу. Далі потицяв би рушії з низькими порогом входу (game maker, UE на блупрінтах). І чисто з морально-психологічної точки зору сильно понизити очікування і насолоджуватись процесом, розуміти що заходить, а що ні (мені наприклад дуже зайшло малювання концепт-артів, наратив, левел дизайн і навіть енвір, просте 3д, але вкурвила анімація). На те шоб більш менш комфортно почуватись в UE на базовому рівні мені знадобився рік. Бажаю наснаги і терпіння!

    13 листопада 2024 19:20
    Підтримали: Олександр Марчук, Artem, Andrii Mykhailenko, Maik Lubitel
  • #ScreenshotSaturday: суботні скриншоти на GameDev DOU

    Усім привіт! Давно не показував прогрес по своїй грі! Трошки менше року я працюю над наративною собачою пригодою Tailgate. В травні я випустив сирющий прототип, в червні був простенький тизер. Наразі я закінчую роботу над демо-версією (до неї увійде перший розділ гри). За літо я зробив чимало роботи і може я вже якось дійду до написання блогу, але ось найсвіжіші скріншот и з майбутнього демо! Також я зробив серію девлогів, де розповідаю про розробку, лінки нижче. Дякую!

    imgur.com/kc2ltBH
    imgur.com/tT5oQux
    imgur.com/V0hbuQs
    imgur.com/NJ0l4Pv
    imgur.com/uGYu66Q
    imgur.com/arxnqGf
    imgur.com/xDb56So
    imgur.com/TpQnksF
    imgur.com/4KdQqLW
    imgur.com/P0Mffkv

    Твітер:
    x.com/dyarynych

    Девлог:
    youtube.com/...​vKJ71&si=GOVKySutTdP_ostq

    Стім (працюю над оновленням сторінки в Стім, то ж не лякайтесь старих скрішотів):
    store.steampowered.com/app/3046820/Tailgate

    26 жовтня 2024 11:25
    Підтримали: Kirill Yermakov, Богдан Свердлюк, Alex D D, Kyrylo Balandin
  • #ScreenshotSaturday: суботні скриншоти на GameDev DOU

    Усім привіт! Я тут продовжую працювати над Tailgate, своєю собачою пригодою. Я мав би зараз вже готувати демо до релізу, але тривалі відключення світла в червні—липні трохи вибили мене з графіку, м’яко кажучи.

    Після релізу тізера, (який доречі ось youtu.be/8ekSESS-QVc), я отримав багато фідбеків, частину з них стосовно візуальної частини. То ж я вирішив зайнятись цим питанням, попрацював з пайплайном для текстур (текстури, принаймні для персонажів мальовані вручну, також мальований вручну нормал, нічого складного, але по часу витратний), налаштуваннням матеріалів, пост-процесний шейдер, що додає «мальованого» вигляду картинці (хотілося б, звичайно, щоб він зраз робив красіво, але без певної підготовки, результати такі собі — під нього має бути ніжний, але виражений нормал і досить простий і виразний колір).
    Коротше кажучи, ось кілька свіжих скрінів із сонячного осіннього San Pedro.

    i.imgur.com/45j1tSI.jpeg

    i.imgur.com/cbQoCA3.jpeg

    i.imgur.com/q8dm9ll.jpeg

    i.imgur.com/rf7Eiat.jpeg

    Мене можна знайти тут:
    x.com/dyarynych

    А тут можна кинути вішліст Tailgate, чим дуже мене підтримати!
    store.steampowered.com/app/3046820/Tailgate

    Дякую!

    10 серпня 2024 12:26
    Підтримали: Andrii Mykhailenko, Zacard, Oleksandr V, Віктор Громов, Сергій Карнашев, Денис Кондратюк, Dmytro Kutsenko
  • Вийшов перший трейлер Tailgate — гри про собаку, яка розслідує таємницю зникнення свого господаря

    Вітаю! Я радий, що сподобалось. Особливо приємно про музику — мелодія проста, але я прям дуже довго над нею сидів, і на неї буквально нанизаний відеоряд)

    16 липня 2024 20:05
  • #ScreenshotSaturday: суботні скриншоти на GameDev DOU

    Усім привіт! Я продовжую працювати над Tailgate, наративну пригоду про домашнього лабрадора, що шукає свого зниклого хумана. Зараз я весь з головою в роботі над демо, багато такого, що не дуже виглядає на скрінах (системи, діалоги, костилі, ну ви розумієте). Тим не менше багатьом подобаються (ну мені принаймні) скріни з блокаутами рівнів.

    i.imgur.com/hHpGF1f.mp4

    i.imgur.com/dqY5cK2.jpeg

    i.imgur.com/pqUiAq4.jpeg

    i.imgur.com/58FzuQT.jpeg

    i.imgur.com/t7IKbeO.jpeg

    Також, Tailgate вже має сторінку в Steam з неблокаутними скрінами (попередня ітерація прототипу). Через два тижні планую також прем’єру хвилинного трейлера.
    store.steampowered.com/app/3046820/Tailgate

    Усім гарного і продуктивного тижя!

    26 червня 2024 14:41
    Підтримали: Philip Lavrynovskyi, Микита, Владислав Литвинов, Dmytro Kutsenko, Zacard, Andrii Mykhailenko
  • #ScreenshotSaturday: суботні скриншоти на GameDev DOU

    Усім привіт (знову!). Все ще працюю над собачою пригодою Tailgate. Останній місяць я готував прототип до запису футажу (для тізера-прем’єри). Сам тізер разом із сторінкою в Steam я планую на червень, але зараз дуже радий показати перше відео з геймплеєм (це геймплей прототипу, то ж багато речей поки що на костилях і умовностях, або відсутні як-то наративна частина/діалоги/NPC). Але загальна атмосфера і core геймплей вже тут.
    youtu.be/gaL2o5qrBo8

    Також запрошую підписатись на мій твітер, де я більш докладно розповідаю/показую процес.
    x.com/dyarynych

    Усім гарного і безпечного тижня!

    22 травня 2024 11:52
    Підтримали: Echo of Pripyat, Dmytro Kutsenko, Михайло Зеленський, Zacard
  • #ScreenshotSaturday: суботні скриншоти на GameDev DOU

    Усім привіт! Я продовжую працювати над своєю собачою пригодою Tailgate.
    imgur.com/430RNV9
    imgur.com/doB2djT
    imgur.com/NFBVcyD

    Це пригодницька фентезі-гра від третьої особи про собаку, що шукає свого хазяїна, який раптово пішов з дому і не повернувся. Головний герой, підстаркуватий лабрадор на прізвисько Хайд, дізнається від інших тварин, що їхні хазяї також зникли, як і усі люди у селі Сан Педро загалом, а деякі собаки взагалі втратили клепку. Лабрадор починає розплутувати цю історію, досліджуючи покинуте людьми село і його околиці. Реліз планую у 2025 році. Скоро планую випустити тізер, влітку перше демо.

    Більше процесу в моїх лінках:
    twitter.com/dyarynych
    discord.gg/9DT8jsesXt

    6 квітня 2024 15:58
    Підтримали: Mark Osypenko, Nightagain, Vladyslav Shypkov, Nika Ovchar, Ivan P, Володимир, Dmytro Kutsenko
  • #ScreenshotSaturday: суботні скриншоти на GameDev DOU

    Усім привіт! Я наративний і гейм-дизайнер (вчусь:), працюю соло над власним проектом Tailgate. Це наративна пригода про домашнього собаку, що шукає свого зниклого хазяїна. Наразі гра в препродакшені (працюю над усім паралельно — арт, механіки, прототип, ну ви поняли).
    www.tailgatethegame.com (лендос гри + discord)

    Мій твітер, де я здебільшого ділюсь процесом:
    www.tailgatethegame.com

    На скріні мої успіхи за тиждень — я поборов віртуальні текстури і тепер маю атмосферну травичку, дуже схожу на ту, що я намалював раніше в концепт-артах.

    i.imgur.com/MkMDW29.jpg

    17 лютого 2024 14:35
    Підтримали: Денис Кондратюк, Єлизавета Костюк, Anna Vynnychenko, Dmytro Kutsenko, Роман Максименко, Nick Domashivets, Alexander Baev, Віктор Громов

Не пропустіть

18 липня, Online
🎙 DOU Voice chat: чи вистачає тестувальникам на хліб з маслом в 2025?
19 липня, Online
Мітап «Як працювати в режимі superhuman з AI: досвід сіньйора з Netflix та СЕО AI-стартапу»
22 липня, Online
Онлайн-курс «Blender» від Skvot
22 липня — 16 вересня, Online
Онлайн-курс “AI Solutions Architect” від robot_dreams
23 липня, Online
Як створювати цінність для бізнесу, не пишучи код: Професія Employer Brand Specialist
26 липня, Київ
DOU Marketing Day 2025
28 липня — 16 серпня, Online
Курс «Дизайн архітектури програмного забезпечення» від Fwdays Academy
28 липня, Online
Privacy школа 3-х FIP від Legal IT Group
31 липня, Online
єТЕМА від SQUAD «Як опанувати життєвий цикл даних: масштабована автоанотація, синтетика та доставка»
30 серпня, Київ
DOU Day Picnic 2025. Велика благодійна нетворк-подія від ІТ-спільноти DOU
© 2005—2025 DOU.ua
Нас уже 800 081. Ми в соцмережах: Facebook Twitter GitHub LinkedIn Telegram YouTube TikTok Instagram WhatsApp
Пошук програмістів на Джині
  • Контакти
  • Реклама
  • Legal
Пишіть нам на [email protected]
Скористайтесь акаунтом
×
  • Google
  • LinkedIn
  • GitHub
  • Facebook
Увійти за поштою.
  • Вхід
  • Реєстрація
  • Відновлення пароля
Неправильний пароль
Реєстрацію по email закрито
Ви неправильно вказали свою пошту
Або скористайтесь акаунтом.
Для того, щоб зробити ваш профіль повноцінним, вкажіть вашу пошту.
Ми відправимо вам лист з посиланням для підтвердження.
Ви неправильно вказали свою пошту
з умовами використання сайту і політикою конфіденційності.