Python developer, Levi9
  • Развитый IT-рынок и спокойствие. 6 причин жить и работать в Николаеве для IT-специалиста

    Почитав ці аргументи, коментарі і можу сказати, що якщо хочеться спокійного міста — то краще вже Івано-Франківськ. Плюси все ті ж (ну мабуть прийдеться відмовитися від великих водойм і греблі, проте Карпати під боком), а контраргументів в коментарях стільки не знайдеться.

    Поддержал: UAndriy
  • «В Украине я говорю на одном „языке“, а на Западе — на другом». О разнице культур и настоящей роли софт скиллов в Европе

    погоджуся, що в порівнянні з тими ж американцями — голандці дуже навіть прямі і ділові. Вони значно швидше дадуть тобі якісний фідбек ніж американці.

  • Машина для нищеброда айтишника

    От якраз по самому кліренсу не погоджуся — Акорд7 надиво має досить непоганий кліренс, я готувався до значно гіршого, самим днищем зачіпаю дуже рідко, хоча їздив дууже багато де. Основна проблема — геометрична прохідність через низьку і гостру передню губу. І дуже сильно підозрюю, що у мазди ситуація буде ± аналогічна, можливо чуть краща. Хоча вцілому мені мазда3 дуже подобалася, особливо по посадці. Дуже приємна, огортаюча тебе машина в якій сидиш як влитий. Тільки брати її треба лише з 2.0, 1.5 трохи печальний і жужжить як швейна машинка.

    Так, Експіріенс — чудове авто, катався на ньому трохи. Але та сама проблема — не для високих, або для високих без пасажирів :) Ну і ціна — то окрема розмова.
    У пасаті кліренс побільше і настройки підвіски знайчною мірою компенсовують якість нашого покриття. Катався на декількох, в тому числі СС і американському B7, всі вони повище мого акорда і в режимі «на кожен день» їх вистачає. Різниця тільки в тому, наскільки сильно треба приторможувати під час різних «зїздів» і «переїздів». І якраз це є основною перевагою кросоверів — геометрична прохідність значно краща, що дає можливість менше паритися при зїзді з асфальту.
    Оце для мене і є основа вимога до наступного авто — щоб я більше не примірявся, зачеплю я тут бампером чи ні, і щоб міг їхати по поганих дорогах з тою швидкістю, яку дозволяє підвіска, а не геометрична прохідність. Це дуже класне відчуття, вже випробував :) Попри те, що кросовери мають ряд своїх великих мінусів.
    Ще дуже цікавий клас авто — подібні до експіріансів Аутбеки, Пасати Alltrack і т.п. Тут і легкова посадка з усіма похідними, і високий кліренс. Але то вже дещо інша історія і не до цієї теми.

  • Машина для нищеброда айтишника

    ТП — малося на увазі ТС, топік стартер — системна очепятка :D

    Ну я сам зараз ще їжджу на акорді7, тому знаю про що говорю про пристосованість до доріг, вони досить схожі по геометрії :) Якраз нижня губа — основне, що заважає в геометричній прохідності, навіть якщо кліренс достатній. І це починає добряче вибішувати з часом, постійні необхідності в приторможуванні (особливо при виїздах за межі міста) при переїзді різних перешкод і постійне приміряння при паркуванні передом, яке потім всерівно закінчується обдертою губою.

    Щодо простору салону — власне основне питання по місцю для ніг ззаду. Якщо, наприклад, тримати класичну «спортивну» посадку, з максимально опущеним кріслом і витягнутими ногами, то шансу комусь сісти на водієм майже нема. А мазда3 якраз до такої посадки повністю спонукає, тестив, пробував. Особливо з моїм ростом 189см.

    Але це, знову ж таки, все залежить від того, що автор вкладає під «приспособленість» до наших доріг. Якщо просто щоб не витряхало всю душу і можна було їздити по місту у 95% випадків, а виїзд за місто лише по головних трасах у цивілізовані місця типу Буковелю — її вистачить.
    Але особисто я вже на подібні седани С класу сідати не хочу :)

  • Машина для нищеброда айтишника

    все є, крім пристосованості до наших доріг :)
    ну і ще простору в салоні, але то вже залежить від цілей і комплекції постійних пасажирів, можливо для ТП це не є вимогою.

  • Машина для нищеброда айтишника

    знаю, що робот, але судячи з вимог ТП з користувацької точки зору — без різниці :)
    Безпеки там буде на рівні з іншими, не більше і не менше, ± 2 подушки. Очікувати контроль смуг, адаптивні круїзи і т.п. за ці гроші не приходиться.

  • Машина для нищеброда айтишника

    Спортейдж 1.7crdi на автоматі буде акурат за ці гроші.
    Пристосований для наших доріг, економний в обслуговуванні і по витраті.

  • Муки выбора новой машины

    він був дешевим, але не в утриманні. Нісан група дешевизною запчастин ніколи не відрізнялася, в порівнянні з іншими японцями.
    Сам сидів і порівнював ціни на розхідники зокрема на fx/rx.

  • Муки выбора новой машины

    також хотів артеона порадити, але шукають ніби для дівчини, хз чи їй потрібна така баржа.
    Особисто я б все-таки дивився кросовера, нам до нормальних доріг ще не один рік.

  • Муки выбора новой машины

    відколи це фінік дешевший в утриманні за лексус? :D

    Поддержал: Ivan Onyshchenko
  • Релокація джуніора: про роботу й сієсту в Іспанії

  • Дівчина-програміст про досвід роботи у В’єтнамі

    Ех, рів року жив з двома симпатичними дівчатами-вєтнамками в одній квартирі. Здається, я багато втратив (facepalm)

  • «Ментовский беспредел»

    і ще є свідки!

  • «Ментовский беспредел»

    Крім того, сума «допомоги» навіть не підпадає під юридично мінімальний розмір «хабара»