Кажучи вашими ж словами — коментар явно заказний :)
Я написав свій власний досвід, коли вже аж горіло від відношення Укрпошти та Міст.. Якось мені з ними «щастить» досі.
Або якась «особа» платить там комуналку (ніколи не було швидше 15 хв), а потім купує консерви, макарони і печиво з цукерками
Я, мабуть, живу в параленьній реальності, де ваші 7 пунктів виглядають приблизно так:
1. Доставляти відправлення на правильне відділення це тепер проблема, бо раз на місяць посилка тепер приїжджає рандомно в радіусі 15 км, бо хтось постійно став плутати індекс.
2. Розрахунок через термінал, але він вже 2 місяці не працює, тож або готівкою, або приходь іншого разу і стій годину в черзі, щоб дізнатися, що термінал знов не працює.
3. Тепер не зважаючи на кількість працівників — працює один, бо інші «компуктери не працюють».
4. Графік роботи змінили, і тепер відділення працює в суботу до 14:00, але це в теорії.. На практиці в 12:40 воно вже закрите.
5. Питають вулицю, номер телефона, дату, коли надійшла СМС про надходження посилки, перепитують номер телефона, питають останні 4 цифри трек-номера, потім питають його повністю, і тільки потім починають шукати посилку. Найшвидше за останні піврорку впоралися за 7 хвилин.
6. Якщо зібралася черга більше 6 людей (вона ніколи не буває менше 3) — то всіх просять вийти на вулицю.
7. Обідньої перерви офіційно немає, але в якийсь момент людей просять вийти, зачиняються двері, і це означає, що
А в них це якось легко виходить, вони просто надсилають до випадкового відділення в регіоні.. Або повертають почилку до Укрпошти — і це ще плюс два тижні...
Порахуймо разом!
1. Людина-ключник. Треба дочекатися, поки спеціальна людина відкриє двері у сховище, де є лампочка.
2. Людина-комірник. Тільки вона має достатні повноваження, щоб взяти лампочку зі складу.
3. Людина-носій. Тільки ця людина може взяти лампочку у Людини-комірника і зареєструвати лампочку в журналі обліку пересування лампочок.
4. Людина-обліковець. Тільки ця людина може зареєструвати лампочку в Журналі обліку вилучених лампочок зі складу, в Журналі обліку пересування лампочок, в Журналі обліку Журналів, та Журналі Журналів обліку обліків Журналів Журналу Облікового відділу.
5. Людина-підрядник. Тільки ця людина може прийняти лампочку в Людини-носія лампочок, який зареєстрував передачу лампочки в Журналі передачі лампочок.
6. Людина-довідковед. Повинен видати довідку Людині-підряднику про те, що передача лампочки зареєстрована в Журналі передачі лампочок, та внести довідку в Реєстр довідок про передачу лампочок.
7. Людина-реєстровед. Отримавши запит на внесення Довідки про передачу лампочки, повинна внести довідку до Реєстру довідок про передачу лампочок. Також вона повинна зробити Витяг с реєстру довідок — і внести в Реєстр Витягів з реєстру довідок..
8. Людина-виконавець. Тільки ця людина має достатні повноваження для того, щоб прийняти лампочку від Людини-підрядника, разом з Довідкою про внесення вилучення лампочки до Реєстру довідок про передачу. Також необхідно взяти певний Дозвіл на початок робіт від Очільника департаменту дозволів. А для цього необхідно написати заяву певної форми і передати її до Секретаря Департаменту Дозволів разом із Завіреною копією Витягу з Реєстру довідок про передачу лампочок.
А далі ще драбину треба виписати у комірника, обов’язково з довідкою від Директора виконавчого департаменту про початок робіт і довідкою від Уповноваженної особи з охорони здоров’я на робочому місці і Довідкою про наявність підпису співробітника в Журналі Охорони здоров’я.
А потім ще страхувальник, ціла комісія з якості, утилізація...
І в кожного є свій начальник і директор департаменту, і очільник відділу та його зам.
Я нарахував десь під сотню-півтори людей )) Ну і лампочка буде вкручена в найкоротші строки — орієнтовно до кінця
Виходить, що в неї насправді десь з 200 Wh?
Я ще в середині Листопада замовив Bluetti EB70 (для себе) та 4 шт EB3A (для хлопців), потім через місяць послав їх до біса і вимагав повернення грошей скрізь, де тільки міг. І на Фейсбуці і в Інсті, і на їх форумі community.bluettipower.com, і мені скасували замовлення і повернули гроші на протязі однієї ночі!!
Того ж дня на офіційному сайті Ecoflow замовив Ecoflow Delta 2 — і вже тиждень як приїхала. Також River 2 вже потрапили бійцям.
І все це через Нову Пошту
Якщо ви підключете по схемі «вилка-вилка» — то достатньо буде одного разу забути відключити Повер Станцію від мережі і включити ввідний автомат. Ви почуєте як бахнули ваші 1200 — 2200 євро.
Богів вам у допомогу. В мене є цілий топік де описано як працює МістЕкспрес і не тільки ))
Дивно, бо в мене протилежна інформація. В Ecoflow ніби більше шансів бути відремонтованою.
Флоу зламалась і викинули.
А ось про це зовсім не згоден. Поясніть, чому ви так вважаєте?
О, справді вже 58 )) але там теж в нього нормальний заробіток, бо Delta 2 (не стара Delta) без знижок з доставкою коштує на 7тис дешевше. Уявіть за скільки він її купив?
Угорники)) поки дійдеш туди, поки чергу відстоїш.. колись 4 дні ходив, стояв півтори години і йшов додому.. але там працівники з розумінням ставляться і від них мало що залежить.
Повернули менше через те, що була подвійна конвертація. А точніше Приват вчинив одразу дві подвійні... UAH — USD — UAH EUR... Просто тому що їм так захотілось.
Так, це я, але далеко не за 58к. А що не так?
Я замовляв 23 листопада таку саму, і після 5 тижнів очікування психонув і став скрізь їм писати, що відмовляюся від своїх замовлень, писав і на пошту і в фейсбуці і на їх форумі «Community» В мене було три замовлення — три станції. Після мого посту на їх форумі — модератор відписався, що не може таке запустити, але намагатиметься допомогти. І вранці вже замовлення скасували. Кошти повернули згодом. Але мені тоді обіцяли поставку аж в кінці Січня... А коли ж реально ваша буде? У березні??.
А пост в них на форумі я писав про те, що як вони сміють постити красиві реклами і рекламувати веселощі з зарядними станціями, чудові Christmas weekends, Happy holidays with power independence... і таке інше, якщо люди з України сидять без світла по 3 доби і купують станції аби хоч якось вижити і мати можливість працювати, поки в когось Happy holidays... Адже гроші вони отримали і не товару ні грошей.. щось таке.
Я брав в Харківського виробника Golden Lion чи якось так. Зелені балони. ФОП Рудий. Там вони дають сертифікат, який можут захотіти на автозаправці, також в них є перехідники для заправки на автозаправці.
А так, якщо у вас вже є балон — просто треба дати заправщику трохи грошей і він знайде вам і перехідник і сектифікат в вас не запитає.
Але будь ласка, не купуйте балони виробництва сільського тракториста. Це ваше життя, не нехтуйте безпекою.
Я замовляв 23 листопада таку саму, і після 5 тижнів очікування психонув і став скрізь їм писати, що відмовляюся від своїх замовлень, писав і на пошту і в фейсбуці і на їх форумі «Community» В мене було три замовлення — три станції. Після мого посту на їх форумі — модератор відписався, що не може таке запустити, але намагатиметься допомогти. І вранці вже замовлення скасували. Кошти повернули згодом. Але мені тоді обіцяли поставку аж в кінці Січня... А коли ж реально ваша буде? У березні??.
А пост в них на форумі я писав про те, що як вони сміють постити красиві реклами і рекламувати веселощі з зарядними станціями, чудові Christmas weekends, Happy holidays with power independence... і таке інше, якщо люди з України сидять без світла по 3 доби і купують станції аби хоч якось вижити і мати можливість працювати, поки в когось Happy holidays... Адже гроші вони отримали і не товару ні грошей.. щось таке.
Це було ще в 2015 чи 2016 році і як саме вони її знайшли — я не знаю, але я тоді дістав всіх, кого зміг дістати :) Виявилося, що Міст просто так віддав мою посилку іншій людині в іншому місті. Посилку, в якій товара було на 3600 доларів. Просто чомусь після митного оформлення — в базі Міст змінився номер телефону отримувача. Весело було.