Кожен раз читаю і сміюсь. Хто ці ніщеброди? Навіщо взагалі йти в айті заради цих смішних зарплат?
Висновнок: люди що заробляють не мають часу на усіляки опитування
Наказ Міністра оборони України від 09.06.06 № 342, який вносив зміни до наказу МОУ від 22.01.02 № 35дск — втратив чинність, на підставі наказу Міністра оборони України від 11.04.2018 № 156.
Сергія знаю особисто. І в роботі толковий і людина хороша. Дуже хочеться, щоб у нього та родини все добре. Як і у нас всіх
Скоуп опитування дуже маленький. Знаю набагато більше компаній, які вже організували релокейт своїх спіробітників. У мене багато друзів поїхало на захід країни, чи виїхало за кордон.
Але в цілому настрої «на валізах». Мало кому хочеться полишати все без вагомої на те причини.
Більше всього гнітить подання ситуації в ЗМІ. Хоч інтернет не відкривай
Не погоджусь. Преміальний кросовер мені обходиться близько $3 тис. на рік з урахуванням ТО та паливом. Судячи з того що пишуть в інтернеті маленький літачок обійдеться в $15 тис. на рік. А якщо він в поганому стані, то десь стільки ж можна віддати за ремонт.
Проте можна купили літак в складчину. Це зменшить витрати, проте у випадку якогось лиха виграє тільки хтось один
Вам треба один, а не 50. Є й менш розповсюджені авто, які чудово служать своїм власникам
Мені здається, що ви просто не в курсі скільки обійдеться утримання такої іграшки... Плюс до літака треба ще доїхати. Небо може бути закритим і т.д.
В чому проблема Доджа? Машина семімісна, надійний атмосферний двигун, повний привід, дешева
У мене на Діскавері трьохлітровий компресорний двигун. Бензиновий.
В змішаному режимі виходить 13.1 л на 100 км. У кого дизель, кажуть що по в змішаному в Києві виходить близько десяти.
Баварці наче більш просунуті в цьому плані, я готовий повірити в
Пишуть, що трьохлітровий дизельний 7.1 л на 100 км
У мене релокація від компанії
Ну що ж... Робимо висновки:
www.pravda.com.ua/news/2022/02/13/7323857
Ілля, я не тільки повністю розділяю вашу точку зору, я навіть про це відкрито пишу 🙂
Кожен вирішує сам, їздити на великому повнопривідному автомобілі й жити в приватному автономному будинку, чи їздити на електросамокаті та мешкати в квартирі в центрі міста.
Мова скоріш про те, що перший варіант має можливо неочевидні переваги на випадок якихось непередбачених ситуацій (стихійне лихо, техногенна катастрофа, військовій дії).
Також підтримую думку, що якщо внутрішній голос не може заспокоїтися, то краще пожити деінде декілька місяців.
Напевне головна ідея, яку мені б хотілося передати цим матеріалом — це не пускати життя на самотік, а мати якийсь план на чорний день. Розумію, що можна не користуватися готівкою, харчуватися в закладах та їздити на Теслі, але ця життєва схема тримається на дуже хиткому фундаменті. Краще мати хоч маленький, але «план Б». Про всяк випадок. Тоді й рівень тривоги менший.
Дякую за змістовний коментар!
Ізраїльтяни дуже добре платять. У них маленька країна і не вистачає людей, тому я б сказав рейти x2 у порівнянні з тим, що пише ДОУ.
На вкус и цвет 🙂
Доки київляни дивляться на захід, жителі східної України дивляться на Київ...
Це не думка, це цілком реальний факт:
www.unian.ua/...cinilasya-v-14-raziv.html
В захист гривні можу сказати, що це процес інфляції є нормальним явищем. Проте з двохтисячного року у нас було 12 років, коли рівень інфляції перевищував умовно нормальні 10%:
bankchart.com.ua/...ory_rynka/inflation_index
Висновок: гривня — це не найкраща валюта в розрізі зберігання своє вартості.
Володя, я з цим погоджуюсь на всі сто й ідея дуже хороша.
Але є «але». От я проти війни. Більшість людей також. Наша країна довгі роки була умовним пацифістом та вірила в краще.
Проте намагаючись займатися цілком реальними соціальними проблемами та будуючи своє творче суспільство ми чомусь забули про те, що є зовнішні фактори, як все це можуть звести на нівець.
Тому паралельно. Думаємо про захист себе, своєї родини, місцевої спільноти, суспільства. При цьому не забуваючи про соціальну свідомість... Важка задача, насправді
Good job, AllSTARSIT! Well deserved!