як мінімум під час проходження тестового/алгоритмічного завдання де треба намалювати ялинку) а так малювання текстом в терміналі/браузері це популяна забавка для багатьох початківців. Колись знаходив сайт де зібрано було дуже багато текстових програм і анімацій і навіть музичні кліпи відтворені текстовими символами. але нажаль не можу зараз знайти його. Загалом це той самий піксель арт тільки замість пікселей букви а замість полотна браузер чи термінал
кілька місяців користуюсь Copilot, платним, і таке відчуття що він стає всі гірше і гірше. Раніше хоч типи з Typescript підтягувало, а зараз просто ігноре більшість типів і пихає повністю рандомні значення
Node це важлива частина і фронт розробки бо зачасту інфраструктура базується на Ноді. це не означає що треба вміти самому писати сервера. базовий SQL впринципі маст хев знати. і якщо в
і патерни програмування вчити під час співбесід)
Може десь і готують супер спеців які зі старту можуть будувати архітектуру і описувати все, але більшість сучасних розробників цього в очі не бачили, а якщо і бачили і знають теорію то імпементувати не можуть. І це я не рахую вихідців курсів «фроненд за 3 місяці»
щоб написати логіку гри в 10 строчок використовуючи АПІ фреймворка/мови, а не писати свої класи/функції
враховуючи тенденції, то скоро це будуть питати на позіцію трейні/джуніор html — верстальщика
Все починається з теорії. Без мінімальних знань неможливо написати хоч щось. навіть зараз маючи АІ треба все одно хоч краплина знань щоб написати промпт. Головне питання наскільки багато тої теорії треба для реальної роботи. Алгоритми? їх багато де вимагають, особливо зараз, але за всю мою практику я використовував їх лише для ігрових пет проектів.
був джуніором і починав з реальних задач, а через місяць переробляв бо вивчив нову теорію, і так бувало багато разів. і вважаю це нормою, це розвиток, і неможливо все знати з самого початку
зате вони добре проходять інтервью, <сарказм>адже процецесс інтервью дозволяє добре оцінити кандидатів</сарказм>
Тоді програмісти мають вміти дизайнити, вести перемовини з замовником і продавати послуги компанії для нових кастомерів. хоча це звичайні обов’язки на аутсорс/аутстаф галерах
А вони по дефолту не записуються? це не сповідь, а презентація себе
Ідея цікава, виглядає як гарне доповнення до стартапу Leap motion, який нажаль так і не став популярним
на частоті 40 Гц випускається ультразвукова хвиля
так все таки ультра звук чи інфра? бо 40 гц це інфразвукові хвилі
тут йдеться про використання ПО компаніями, тобто в бізнесі/юрособи. наприклад може на 11 рік агресії перестануть використовувати 1С і платити за інші російські сервіси
типовий жовтий заголовок. Величезна різниця між
яке розробили громадяни підсанкційних країн
і
які створили у росії або пов’язані з нею компанії
бо громадяни країни агрессора працювали над багатьма світовими проектами, і якщо заборонити будь яке ПО де якось були задіяні такі розробники — то майже все ПО можна забороняти
пишу прекрасний і зрозумілий код з коментарями, щоб будь хто після мене не мав ніяких проблем з заходом на проект. А загалом залежить від нової людини. були випадки коли дав доступ в репо і решту тулзів і новий розрозбник, після короткого дзівнку, протягом наступних пари годин вже починав виконувати мою роботу. а бували такі розробники, що тижнями-місяцями треба було пояснювати кожну фічу, проводити багато мітингів
За десяток років в мобайл-фронт-фуллстек доводилось дуже мало вирішувати якісь алгоритмічні задачі, напрягати мізки бо все очевидно і просто, навіть в складних проектах. Зате за коротки час що вивчав геймдев — це нонстоп алгоритми, постійне вивчення нових математичних і фізичних законів. На юніті так, більша частина то було створення об’єктів і більше мишкою, але все ж думати доводиться для логіки гри
Люди з геймдеву поясніть факт — чому геймдев оплачується нижче ніж фронтенд і майже завжди так було? Завжди хотів перейти в геймдев, як хобі іноді займаюсь написанням іграшок, і завжди відчував, що ця робота в рази складніша ніж фронтенд, але через нижчу оплату завжди була низька мотивація переходу. Відповідь про ринок то зрозуміло, але все ж таки ринок іграшок дуже великий і там нереальні гроші
горить сарай — гори і хата. Ваш випадок показав що компанії важливіше
радіти що цей етап закінчився і робити далі по нормальному
«-Таксування це так, для душі, фактично я СЕО в ІТ компанії...»