Product Owner в Weave Games

Статті автора Yevgen Grishenko

Чим корисна для розробників ігор книга «100 речей, які кожен дизайнер повинен знати про людей»

Yevgen Grishenko 1085

Докторка філософії Сьюзен М. Вайншенк писала свою книгу «100 речей, які кожен дизайнер повинен знати про людей» здебільшого для UI/UX дизайнерів, які будуть взаємодіяти із мобільними застосунками та вебсайтами. Однак, в книзі є вдосталь інформації, яку можна використати в ігробуді. Про що саме йде мова — розповідає Product Owner з Weave Games Євген Грішенко у своєму блозі. 2

Огляд книги Workflow або ж «проджект менеджмент для творчих професій»

Yevgen Grishenko 1152

Книга «Workflow. Практичний посібник до творчого процесу» не допоможе вам знайти музу чи навчитися творити на замовлення. Втім вона стане гарним фреймворком для менеджменту творчих задач — від створення 2D арту до написання диздоку чи нового UI. Детальніше про те, чим може бути корисна книга геймдевцям, розповідає Product Owner з Weave Games Євген Грішенко.

Чим загрожує нам ШІ. Огляд книги «Код творчості»

Yevgen Grishenko 814

Головна причина появи книги «Код творчості» — бажання відповісти на питання, яке зараз хвилює багатьох спеціалістів: чи замінить мене штучний інтелект у моїй професії? Цю книгу доктор Маркус де Сейтуа видав ще у 2019-му, за кілька років до глобального релізу ChatGPT. Чи справдилися прогнози та думки автора — про це у своєму блозі розповідає Product Owner з Weave Games Євген Грішенко. 3

Роль продакт-менеджера в геймдеві. Частина 4. Модель Kano та її використання при створенні плану розробки

Yevgen Grishenko 1325

Формування плану розробки умовно-безкоштовних мобільних ігор — це одне з найбільш комплексних завдань, що стоїть перед продакт-менеджером. Цей план повинен описувати фічі гри, які можуть задовольнити попит гравців. І щоб зрозуміти, до якої категорії належить та чи інша фіча та як потенційно на неї може відреагувати користувач, вам знадобиться Модель Kano. Детальніше про це у своєму блозі розповідає Product Owner з Weave Games Євген Грішенко. 4

Пітч моєї мрії за 3 хвилини. Як презентувати ідею гри, щоб зацікавити партнерів або інвесторів

Yevgen Grishenko 1191

Євген Гріщенко, Product Owner з компанії SciPlay, розповідає про так звані логлайни та пітч у ліфті — методи, які допоможуть покращити презентації проєктів так, щоб підвищити шанси на залучення потрібних спеціалістів або інвесторів. 4

Чим корисна для продакт-оунерів «Мапа історій користувача». Огляд книги

Yevgen Grishenko 2183

«Мапа історій користувача» — книга, яку Product Owner з SciPlay Євген Грішенко вважає настільною для фахівців свого напряму. Чим вона відрізняється від «Ощадливого Стартапу» Еріка Ріса чи «Від нуля до одиниці» Пітера Тіля, які зазвичай виділяють для продакт-менеджерів та -оунерів? Чому дає більш зрозумілий алгоритм розробки продукту на будь-якій стадії його життєвого циклу? Про це читайте в огляді Євгена на книгу. 2

Теорія розваг для ігрового дизайну. Огляд книги

Yevgen Grishenko 2542

Існує дуже мало книг із геймдизайну чи розробки ігор, які можна було б прочитати десять років тому і сьогодні та отримати майже ту саму кількість корисної інформації. «Теорія розваг для ігрового дизайну» — одна з таких. В листопаді вона виходить в українському перекладі. І Product Owner в SciPlay Євген Грішенко написав огляд цієї книги, де розповів про те, чого варто від неї чекати та чим вона може бути корисною. 1

Роль продакт-менеджера в геймдеві. Частина 3. Що ж ми розробляємо?

Yevgen Grishenko 565

Що треба знати продакт-менеджеру перед тим, як обрати проєкт? Чим відрізняється робота над різними ігровими жанрами і що між ними спільного? Своїми міркуваннями ділиться Євген Грішенко, Product Owner в SciPlay.

Соціальні казино. Це ігробуд чи ні? Визначаємо належність до жанру

Yevgen Grishenko 4221

Нещодавно на DOU вийшов рейтинг геймдев-компаній в Україні. У нього не потрапили розробники проєктів, пов’язаних з казино, соціальним казино або ж гемблінгом, і це викликало чимало запитань. Цей текст — спроба розібратися, що можна вважати ігробудом, а що ні. 37

Роль Product Manager в геймдеві. Частина 2. Адвокат диявола в дискусії про монетизацію

Yevgen Grishenko 871

У другій частині матеріалу про роль продакт менеджера у геймдеві Євген Грішенко, Product Owner в SciPlay, розповідає про те, чиї інтереси повинен відстоювати ПМ, коли мова заходить про механіки монетизації у free-to-play іграх. 7

Роль Product Manager в геймдеві, або Чому тобі більше за всіх треба. Частина 1

Yevgen Grishenko 2313

Євген Грішенко з досвідом роботи продакт менеджера та продакт оунера в Gameloft, Playtika, Jawaker, Sci Play розповідає про роль ПМа в геймдеві, про те, в яких галузях треба мати експертизу та чому ПМ має тісно співпрацювати з геймдизайнером. 2