Докторка філософії Сьюзен М. Вайншенк писала свою книгу «100 речей, які кожен дизайнер повинен знати про людей» здебільшого для UI/UX дизайнерів, які будуть взаємодіяти із мобільними застосунками та вебсайтами. Однак, в книзі є вдосталь інформації, яку можна використати в ігробуді. Про що саме йде мова — розповідає Product Owner з Weave Games Євген Грішенко у своєму блозі.
Книга «Workflow. Практичний посібник до творчого процесу» не допоможе вам знайти музу чи навчитися творити на замовлення. Втім вона стане гарним фреймворком для менеджменту творчих задач — від створення 2D арту до написання диздоку чи нового UI. Детальніше про те, чим може бути корисна книга геймдевцям, розповідає Product Owner з Weave Games Євген Грішенко.
Головна причина появи книги «Код творчості» — бажання відповісти на питання, яке зараз хвилює багатьох спеціалістів: чи замінить мене штучний інтелект у моїй професії? Цю книгу доктор Маркус де Сейтуа видав ще у 2019-му, за кілька років до глобального релізу ChatGPT. Чи справдилися прогнози та думки автора — про це у своєму блозі розповідає Product Owner з Weave Games Євген Грішенко.
Формування плану розробки умовно-безкоштовних мобільних ігор — це одне з найбільш комплексних завдань, що стоїть перед продакт-менеджером. Цей план повинен описувати фічі гри, які можуть задовольнити попит гравців. І щоб зрозуміти, до якої категорії належить та чи інша фіча та як потенційно на неї може відреагувати користувач, вам знадобиться Модель Kano. Детальніше про це у своєму блозі розповідає Product Owner з Weave Games Євген Грішенко.
Євген Гріщенко, Product Owner з компанії SciPlay, розповідає про так звані логлайни та пітч у ліфті — методи, які допоможуть покращити презентації проєктів так, щоб підвищити шанси на залучення потрібних спеціалістів або інвесторів.
«Мапа історій користувача» — книга, яку Product Owner з SciPlay Євген Грішенко вважає настільною для фахівців свого напряму. Чим вона відрізняється від «Ощадливого Стартапу» Еріка Ріса чи «Від нуля до одиниці» Пітера Тіля, які зазвичай виділяють для продакт-менеджерів та -оунерів? Чому дає більш зрозумілий алгоритм розробки продукту на будь-якій стадії його життєвого циклу? Про це читайте в огляді Євгена на книгу.
Існує дуже мало книг із геймдизайну чи розробки ігор, які можна було б прочитати десять років тому і сьогодні та отримати майже ту саму кількість корисної інформації. «Теорія розваг для ігрового дизайну» — одна з таких. В листопаді вона виходить в українському перекладі. І Product Owner в SciPlay Євген Грішенко написав огляд цієї книги, де розповів про те, чого варто від неї чекати та чим вона може бути корисною.
Що треба знати продакт-менеджеру перед тим, як обрати проєкт? Чим відрізняється робота над різними ігровими жанрами і що між ними спільного? Своїми міркуваннями ділиться Євген Грішенко, Product Owner в SciPlay.
Нещодавно на DOU вийшов рейтинг геймдев-компаній в Україні. У нього не потрапили розробники проєктів, пов’язаних з казино, соціальним казино або ж гемблінгом, і це викликало чимало запитань. Цей текст — спроба розібратися, що можна вважати ігробудом, а що ні.
У другій частині матеріалу про роль продакт менеджера у геймдеві Євген Грішенко, Product Owner в SciPlay, розповідає про те, чиї інтереси повинен відстоювати ПМ, коли мова заходить про механіки монетизації у free-to-play іграх.
Євген Грішенко з досвідом роботи продакт менеджера та продакт оунера в Gameloft, Playtika, Jawaker, Sci Play розповідає про роль ПМа в геймдеві, про те, в яких галузях треба мати експертизу та чому ПМ має тісно співпрацювати з геймдизайнером.