Дякую за чудове інтервʼю! Успіхів Євгену! 🙌
Doom 2 на PC, в 3 роки 😂
вінілові платівки
До геймдеву взагалі-то «звичайні» люди не потрапляють. Якщо хочете грошей — то треба валити з геймдеву, бо у геймдеві занижені зарплатні очікування і переробка. Ви знаєте С++, в ігри своєї компанії не граєтесь, то ж завжди можете почати кар’єру з чистого аркуша і по вечорам гратися у ті ігри, які вас цікавлять. Але якщо геймдев, особливо з десятьма роками досвіду, то чому не спробувати потрапити у команду з цікавим продуктовим проектом, в який хотілося б пограти?
Історію мою ви знаєте. Мені мабуть «пощастило» (чи навпаки 😀). З приводу зарплат — в моїй бульбашці, в Україні, С++ники отримують так само або ж менше ніж в геймдеві. З приводу переробок — запевняю вас, що індустрія чує скандальні статті про кранчі і працює над цим.
З приводу останнього — ось чому я зараз працюю в Dragons Lake. NDA не дозволить мені сказати більше ніж те, що я працюю з ААА компаніями і проєктами, в які я гратиму на релізі. І специфіка аутстафу, з відносною частотою зміни цих проєктів, не дає мені нудьгувати.
Цією статею, я і хотів передати контраст, який відбувся зі мною. Можливо для когось це будуть цікаві інсайти. Бо для мене це все поки-що працює.
Вам, в першу чергу, дякую, що прочитали) І за фідбек окремо теж)
На анрілівському маркетплейсі є заготовки для більшості ігрових жанрів. Це спонукає багатьох художників творити цікаві штуки. Та і чим більше артист проводить часу з рушієм — тим ближче він до шляху Technical Artist. Це, звичайно, не для всіх, але я до того, що UE з своїми блупрінтами доволі artist-friendly, і якщо ви ще не пробували — то раджу якось звернути увагу. З Unity, напевно така сама історія, але я не маю достатньо інформації, щоб це підтвердити.
Був молодий і наївний :)
Звісно, це мене не виправдовує. Але така була субʼєктивна думка, яка, до кінця статті, дещо змінилась.
99% ігор є клонами чи клонами клонів — беззмістовні — але люди чомусь над ними працюють і кажуть, що це лише робота, ніби це з ними само собою трапляється. Я б краще не видавав особистий вибір за належне.
Є багато факторів які тримають тебе на такому місці — це і люди, з якими ти працюєш, і відчуття боргу перед ними (в сенсі що ти «підписався» на цю затію), та і гроші, звісно. Я не знаю багато людей, які прям ідеально почуваються «у своїй тарілці». Можливо, у вас інша статистика, було б цікаво її почути.
«Сліди на дорозі» Валерія Маркуса
Ви знайшли там роботу/стажування по Python? Я бачу лише платні курси, які не гарантують працевлаштування. Початківцям, які пройшли курси і шукають роботу, цей варіант не підійде.
Дякую за відповідь!
З моїх спостережень, Python наборів там не було. Можливо, я помиляюсь?
Роботу розробники радять шукати на Djinni та DOU. На DOU є розділ «Перша робота» з курсами, стажуваннями та вакансіями лише для початківців.
Зайшов подивитись, що ж там є для python-початківців, а там — ніц. Виходить, що python, всьо?
Інакше, який сенс вчити технологію, в якої немає входу?
Можливо хтось знає компанії, де можна знайти роботу\стажування для початківців?
Дякую за цікаву історію! Успіхів вам і вашим донькам) Привіт з Києва 🫶