Нажаль DOU сайт заточений тільки для IT інкубаторів :)))) а якщо серйозно то вам треба АВР і генератор чи навіть СЕС. Це зовсім інші речі, які в цій статі навіть не бралися за мету покрити. За два роки після виходу статті вже з’явилося безліч фірм які вам цю послугу запропонують. Тому згоден що тут для вас нічго корисного не буде, окрім базової терорії.
Я згоден з коментами від flyman та totetoce, тому що навіть досвідчений електик не скаже на 100% причину вихода зі строю, а тут сервісний центр. Просто більше не купуйте цей бренд ніколи, це буде самий кращий крок. Але перевірати реле напруги в хаті теж варто періодично.
Катя, ви навряд чи отримаєте тут відповідь яка вас влаштує, тому що ви «питаєте лікаря який ніколи не бачив пацієнта за те чи правильно паталогоанатом зробив висновок». Я би радив після такого висновка здати на перевірку реле напруги (це те що ви назвали стабілізатором мабуть).
Конечно будут, это обычный обслуживаемый свинцовый АКБ, только не стартерная а тяговая батарея. Если не ошибаюсь, то они могут выделять даже больше газов. Но это все решаеться, там сбоку есть выводы под газы, обычно их два с разных сторон. Вы просто один глушите, а во второй ставите трубку и выводите ее наружу, как это делают в автомобилях где АКБ установлен в салоне. Либо натягиваете на трубочку резиновое изделие из латекса, которое надувается при зарядке и сдувается при разрядке. :)
Таки забув відповісти на ваше запитання :) LiFePo4 звичайно повинні бути з BMS, без нього нікуди. Взяв Jk Bms.
Тут питання складне і просте одночасно. Літій при будь-якому графіку вам відслужить
Нікелеві акууми можуть служити
В вашому випадку так. Та і взагалі літій має більшу енергоємність на масу та об’єм. І зарядити літій можно за 2години, а не 10.
сетап в мене в голові, тому що не складний і малювати немає сенсу. Лінки не буду, щоб без реклами продавців. Але з задоволенням поділюся виробниками.
4,5кВт інвертор PowMr Hybrid Solar Inverter MPPT 120A Charger
АВР в вигляді 3х позиційного перемикача на DIN який знайду
2 окремі збірки LiFePo4 25.6В по 2.7 кВт*год в параллель. Збираю самостійно, тому комірки EVO беру в одного продавця, BMS та запчастини там де найду що мені підходить.
Генератор Hyundai HHY 3050Si в приміщенні зі глушаком, віброопорами та вытяжкою з радіатором для охолодженням газів. Поки це експремент буде. Хочу щоб не докучало звуком та газами сусідам.
Вангую що будут рекомендаціі що краще на 48В, і питання для чого збирати 2 збірки, якщо можно в одну. На це є проста відповідь тому що хочу мати можливість взяти в руку не більше 20кг і зрядядити від свого авто, а не тільки від генератора.
На питання, навіщо і батарея і генератор. Тому що генератор може працювати 4-6год і треба відпочивати йому та сусідам. А брати ще одну збірку аккума на 2,7кВт — це ціна генератора. Тому краще зробити гібрид.
К этой зиме я себе лично взял 4.5кВт гибридный инвертор (можно было и меньше, но скидки были заманчивые) 24В 100Ач аккумулятор и 2.8кВт генератор. Я думаю такой набор обеспечит бесперебойную работу и даже генератор сможет остывать.
Если нет надобности в портативности и хочеться как экофлоу,
То можно взять гибридный инвертор на 1.5кВт за 7-8к грн. и LiFePo4 аккумы 100Ач за 10-12к. По параметрам будет как экофлоу, но не 50к
або якщо фактична = 3080 мАчасов
не треба цією величиною оперувати, введеш себе в оману, тому що це значення буде різним для 12В, 3,7В чи 1,2В :) завжди користуюсь Вт*год
Напис на роутері 18А 1.5А каже про максимальне споживання, наприклад якщо нагрузиш його через вайфай торентом, але воно буде мінімальна якщо до нього нічого не буде підключено. Тому логічно що він працює більше. Але тут є помилки (можливо просто описка) в розрахунках. давай допоможу
4шт*2600/1000*1,2V = 12,48 Ват*год
— тут все ок
14,78/18 Ват= 0,8 години
— тут правильно рахувати 12,48 Ват*год/18 Ват *0,9 = 0,6 год (0,9 це КПД перетворювача — не обов’язково)
Так як в при твоїх 3.5ч роботи по разрахункам він відпрацювала на 20% від своєї потужності, то можу сказати що сильно ти не грузив роутер :)
Перевозки грузов фурами и жд стоят дорого, и маловероятно что можно спроектировать маленький автомобиль и перевозить грузы дешевле. Пока практика показывает, что дешевле можно сделать за счет увеличения массы перевозки. Именно поэтому жд дешевле чем фура. SpaceX сделал часть этой фуры многоразового использования и увеличил эффективность производства за счет того что предприятие частное. А в чем ноу-хау этого проекта?
Газовому котлу будет все равно, ну перегрузитсья контроллер и ничего. Для роутре и ТВ нужно пробовать,все зависит от их блоков питания. Если окажеться много, а блоки питания внешние, то проблему можно будет решить поставив конденсатор на виходе блока питания для сглаживания перехода.
Так і є. Хороший сетап. Але ну у всіх є такий бюджет і не всі, на жаль, мешкають в власній оселі. Якщо є можливість, то це топ для рішення проблем.
Якщо роутер 12В, та акум 12В, то можете під’єднувати. Я думаю що ви мали на увазі аккуми по 4.2Ач?
:))))
Дуже ціную думку людей як спромоглись завести новий обліковий запис на ДОУ лише для того, щоб залишити цей один коментар :) Можете розгорнути вашу думку, щоб всім було зрозуміло про що ви намагались написати?
Я про те коли інвертор ввімкнутий, а коли вимкнений, то це ж саме що він відключений
З інвертором нічого не станеться в переважній більшості випадків. Але ви повинні розуміти що зарядний пристрій буде працювати без перерви, тому його ресурс буде зменшуватись. Та ще переконайтесь що інвертор бере менше струму чим видає зарядних, тому що ви так не зарядите АКБ.
Я вважаю, що цього рішення буде недостатньо. Я погано розуміюсь на інкубаторах,але меня здаєтся там потужність кіловати. Це рішення на авто аккумуляторах не підійде. Треба щось потужніше, наприклад СЕС або генератор з АВР.