Предлагаете изменить на 0.9?
Потому что Pa = U*I*cos φ
Спасибо, что вы пытались найти ошибку. И это была действительно преднамеренная ошибка, которую я имел счастье допустить. Конечно же любой электрик из ЖЭКа обратит на это внимание, а так же знает про косинус фи. Я даже удивлен, что на нее только сейчас обратили внимание. Если вы знаете как это грамотно описать для не эклектиков, то напишите отдельный блог на которую с удовольствием сделаю ссылку для тому кому нужны будут прецизионные расчеты. Я к сожалению, не обладаю мастерством преподавания тригонометрии и физики.
Гідна штука, колись робив таке. Але до нього ще треба паяльник, каніфоль з припоєм, сварка для нікелевих перемичок і терпуг, щоб обробити бокс для цього чуда :) Але б я б собі з задоволенням ще раз зібрав якби був у дома.
Оскільки
Я нажаль не маю достатнього досвіду в цьому питанні.
то я був би дуже вдячний якщо ви прокоментуєте це питання й розкриєте тему для всіх. Мені це дуже цікаво.
Від пожежі захищає автовогнегасник, а автомат захищає провідники! А вони своєю чергою можуть перегоріти, перегріватися, горіти, плавитись. А це своєю чергою може спричиняти токсичні гази та вогонь. А це може призвести до отруєння та пожежі Тому в цьому ланцюгу логіки є купа можливостей для захисту життя та здоров’я. Але це окрема тема вже.
Дуже гарна ідея як за копійки зробити синусоїду. Я навіть не подумав про цю опцію. Порекомендую своєму знайомому який мучився з запуском котла. Дякую!
Є резон ставити захист після інвертора на 220VAC а не на вхід 12VDC. Але в інверторах стоїть внутрішній захист як на виході, так і запобіжники на вході. Тому я дуже сумніваюсь що там таке написано. Тільки один кейс є де може статися автомат в пригоді — це коли ви вибрали провід який по струму менше чим споживає чи видає інвертор. Якщо у вас є бажання, то ставте, гірше не буде.
by-pass це коли ваші споживачі напряму підключені до розетки, умовно кажучи. А на інвертор їх переключає бистробіжне реле, коли в розетці нема напруги. Тому в цьому режимі якраз у вас найчистіша синусоїда. А ось режимі від інвертора може бути по різному.
Так і є. Тому купляйте поки акум на 24В, а після війни замовите собі те що бажаєте, якщо для вас це питання буде ще актуальним.
Такие автоматы защиты есть, но размер их дугогасящей камеры вам не понравиться Давайте разберемся зачем нужен автомат. Это защита проводов, не потребителей и не источников питания. Поэтому вывод простой — делаете провода от батареи до инвертора и зарядки максимально короткими, изолированными и с запасом по сечению и не нужно ставить автомат. Короткая длина устранит проблему падения напряжения при больших токах и сохранит деньги на длине проводов и покупке автоматов.
Не треба лізти під капот і ставити потужніший запобіжник. Запобіжники захищають проводку, якщо поставите потужніший, то в кращому випадку будете міняти проводку, або можете спалити собі авто. Краще прокладіть собі більш потужну проводку до багажника і буде вам щастя.
Можливо я щось не знаю чи не розумію. Але на мою думку генератора вистачить на
Візьміть може генератор не інверторного типу, в ньому максимум що буде просідати напруга, але онлайн ДБЖ це проковтне і ви це не помітите. Ще й грошей зекономите на генераторі.
Не впевнений що все вірно зрозумів, але попробую відповісти.
Чому генератор повинен бути в двічи потужніший чим ДЖБ -, тому що якщо ви живете 500Вт споживачів, то ДЖБ повинен мати 500Вт (поки ігнорую пусковий струм споживачів для спрощення). Тому коли ви розрядили акумулятор і включили генератор, то вам треба продовжувати давати 500Вт, а ще заряджати акумулятор. А ще ж є пускові токи ДБЖ який має by-pass. Тому вони так і рекомендують.
Але ви повинні розуміти, що чим менше у вас споживачів, тим більше треба звертати на пускові токи.Тому якщо у вас насос, чи холодильник, то і запас повинен бути 3-4х. Якби ваша бабуся споживала 3кВт, то малоймовірно що хоча б два споживачі включались одночасно. Таким чином пусковий струм одного споживача не перевищував би
Тому у вас не великий вибір рахуйте максимальний можливий пусковий струм + пусковий струм ДЖБ +
Для онлайн ДЖБ потужність ДЖБ буде практично така як і генератора. Але я думаю що вам треба ще одна думка :)
Я коли тікав з Харкова, то навіть гроші дома забув, а ще викинув в офісі половину речей, щоб забрати +1 сім’ю з собою. Але екофлоу такий дорогий зараз :))))))))))
Дякую за комплімент :) Думаю що багато хто і без статті знає і без мене це :) Тоді вам потрібно слідкувати самому за розрядом ну або купить adviser.in.ua/...t-glubokogo-razryada.html та під’єднати до нього реле через яке буде заживлений інвертор.
1.5кВт це не варіант, тому що струм 125 А. Тому через прикурювач ви такий інвертор ви не приєднайте, там 10-20А максимум. Якщо під’єднати напряму до акумулятора, то це буде працювати, але не довгою Це тому, що в легковому автомобілі генератори стоять на 20-60А. Тому замовляйте зразу евакуатор до сервісу якщо підключите туди 1.5кВт. Але все дуже буде безпечно при навантаженні 200-300Вт, або у вас трактор.
Я тогда отправлю тех кто насосы считают к вам если напишут что я снова не прав? Норм? :))))