Так можна було просто помножити на 2 і все.
Вибачте так і є, я промазав коли копіював лінку. Ось ця треба acums.ru/...2/blobid1612975868011.jpg
Видає на всі в сумі порти. Якщо там 3, то треба дивитись на режими.Я замовив собі 160W, вже в продажу на Алішкі
Цей тип акумулятора можна по різному заряджати. Або сталим током, або сталою напругою. А також в два етапи. А можна влупить на всю, якщо контролювати при цьому температуру :) Але таки краще в 2 етапи, щоб не проґавити момент перезаряду, і цей принцип використовують більшість сучасних зарядок.
Вы должны понимать что чем меньше двигатель генератора и чем больше мощность при том же обьеме, тем меньше у него часов наработки на отказ — проще говоря, срок службы. Генераторы за 8к сегодня — это фантастика. Хороший генератор будет стоить от 18к, а приличных 35к. Я не удивлюсь что вы найдете что-то за 8к и у вас будет генератор, но с электричеством проблема таки останется :)
Дякую за коментар. Про неякісну синусоїду це точно у китайців буває часто. Але треба розуміти що ви хочете живити. Якщо телевізор, ноутбук, лампочку, або щось інше що має надпис 110-250В то вам на якість цієї синусоїди повинно бути байдуже. бушні УПСи мають теж не кращу синусоїду, але вона хоча б відповідає тим параметрам що заявляє виробник. Я, наприклад і користуюсь беушним УПСом, але тільки тому що він був в офісі. Але якщо ви хочете підключати холодильник, або ще щось де є двигун, то і УПС вам не підійде, а треба шукати з синусоїдою, але пам’ятайте що інвертори з правильною синусоїдою мають нижчий КПД, тому Барадеї буде хватати на трошки менше.
А ще можна натрапити на інвертор який буде виключатись на 60% АКБ, а є такі що будуть розряджати в 0. А можна вибрати просто нормальний інвертор який сам відключиться при розряді нижче критичної.
до90-95%. а до 100% насичуватися може вже десятками годин
— це ви, мабуть, про зарядки яки зроблені із простих боків живлення в яких стала напруга? Тому що правильні зарядки слідкують за сталою величиною струма, а не напруги.
Внутри батареи самоката стоит BMS которая, отключает цепь при полной зарядке.
Ну это нужно сильно умудриться что бы купить себе блок питания без защиты по выходу. Даже недорогой китай имеет защиту от КЗ и перегрузки. Хотя конечно все бывает...
Згоден з вами на і дякую що ви поділились цією опцією. Впевнений що будуть читачі кого слово «Гібрийний інвертор» не налякає і він розгляне цю опцію.
Так воно і є джерело живлення. Я кажу купити УПС на олх б\в, щоб туди підключити вашу батарею на 36В. Якщо ви плануєте якось обійтись тільки проводами, щоб з’єднати 36В з вашими споживачами, то так не вийде, треба буде купляти перетворювачі
Дякую що ви доповнили важливою інформацією. Звичайно що можна і краще зробити на LiFePo, але якщо людина може зібрати собі таку батарею, та ще хоча б знає про BMS, то скоріше їй не потрібна ця стаття, В мене ціль була допомогти людям придбати речі які їм вже знайомі в найближчому автомагазині та з них вже зібрати резерв за 5 хвилин, та ще не вивалити купу грошей. А після блекаутів, щоб в них це добро залишилось в пригоді. Але якщо комусь з читачів буде цікаво, то розраховую на вашу підтримку з відповідями до коментарів. А що до випаровувань, то я вважаю що якщо не перебільшувати з зарядним струмом, то від акумулятора на
З акумулятора самоката дуже просто. Купуйте UPS на 36В, наприклад Emerson, або інший. Фішка в тому, що туди ставляться 3 свинцеві акумулятори по 12В послідовно, що дає 36В, але на самокатах стоять 10 послідовно LiPo акумулятори. Це дає перевагу в тому, що напруга заряджених батарей сходитися на 36В в обох випадках. Тому там навіть нічого не треба перероблювати.
Ви, мабуть, не зрозуміли мій легкий гумор :) Я ж не доказую, я просто показав що є різні варіанті на кожну кишеню. І варіант за 400 для когось може теж підійти, тому що заплатив і тобі все зроблять за тебе поки ти на морі відпочиваєш, та ще й втричі більший об’єм :)
Ток на блоке питания — это максиму который он может выдать. Если вы воткнете меньше чем требуется лептопу, то скорее всего он будет брать максимум, и будет работать нормально. А если воткнете более мощный, то лептоп будет брать столько сколько нужно ему, а не сколько написано на блоке питания. В обоих случаях все будет работать хорошо.
Я працював лідом в ембедеді, тому я знаю що в тебе є напарник по HW :)
Я не впевнений чи стане моя порада вам доречною. Я б просто розібрав монітор і під’єднатися після блока живлення на 12В. Зазвичай плата внутрішнього блока живлення стоїть окремо і там легко зрозуміти куди «врізатись». Або ж дійсно просто купити монітор з окремим блоком живлення
Краще буде вже тоді e-energy.in.ua/...-tesla-powerwall-2-0.html і
Нащо ці костилі
Я с вами много для себя также узнаю :) Узнал например сегодня что бывают и генераторы с внешним аккумулятором. Техника не стоит на месте к счастью.
Все безпечно, не хвилюйтесь. Я тільки вивів клемі на зовнішню сторону, щоб зручно було підключатись, але це не обов’язково, можна просто під’єднатись до клем для внутрішнього акумулятора, але кришка не буде зачинятись. В мене все працює. Але ви повинні розуміти, що заряджати ДЖБ своєю зарядкою не зможе, бо струм не достатній для авто акумуляторів. Вам потрібно буде заряджати акумулятор окремо, бо під’єднати зарадний пристрій разом з включеним ДЖБ буде поганою ідеєю Я дуже не рекомендую цього робити. А також якщо ви захочете використовувати ДЖБ в авто, то він буде працювати від прикурювача тільки с виключеним двигуном, тому що при включеному двигуні напруга вище 14В і він буде відключатись через деякий час, але страшного нічого не станеться. Але щоб я рекомендував — то це поставити запобіжник на лінію від акумулятора, тому що якщо переплутаєте + і — то буде дуже погано.Я вже так попав, але мене спас запобіжник. Я такий поставив encrypted-tbn0.gstatic.com/...8ekbnfkZPbvGaJ_M&usqp=CAU