Мав негативний досвід взаємодії з даним агентством. Спілкувався з Vitalina B.
Попросили зробити велике тестове завдання. Я зробив вчасно і відправив. Після чого зі мною звʼязався рекрутер і повідомив, що клієнт захворів і доведеться зачекати 1-2 дні.
------------------------------------------------ Vitalina B. Доброго вечора)
Пишу попередити, що затримуємось з фідбеком, клієнт захворів, тому потрібно зачекати 1-2 дні.Сподіваюсь на ваше розуміння.Дякую!🙏🏻 ------------------------------------------------
Після тижня зі мною звʼязались знову ------------------------------------------------ Vitalina B. Вибачте, за те, що потрібно було зачекати Я злягла з температурою під 40 і було не до роботи( ------------------------------------------------ Виглядає, що захворів не клієнт, а рекрутер. Буває, це життя, але навіщо обманювати?
Також це повідомлення містило такий текст: ------------------------------------------------ Vitalina B. На жаль, зараз вирішили рухатись з іншим кандидатом( Дякую вам за ваш час та зусилля, впевнена, що ваш ідеальний оффер вже чекає на вас.Давайте залишатися на звʼязку, гарного дня🙏🏻 ------------------------------------------------
Моє повідомлення про розгорнутий фідбек на тестове, враховуючи, що я витратив на нього купу часу, було просто проігноровано.
Мав негативний досвід взаємодії з даним агентством.
Спілкувався з Vitalina B.
Попросили зробити велике тестове завдання. Я зробив вчасно і відправив. Після чого зі мною звʼязався рекрутер і повідомив, що клієнт захворів і доведеться зачекати1-2 дні.
------------------------------------------------
Vitalina B.
Доброго вечора)
Пишу попередити, що затримуємось з фідбеком, клієнт захворів, тому потрібно зачекати1-2 дні.Сподіваюсь на ваше розуміння.Дякую!🙏🏻
------------------------------------------------
Після тижня зі мною звʼязались знову
------------------------------------------------
Vitalina B.
Вибачте, за те, що потрібно було зачекати
Я злягла з температурою під 40 і було не до роботи(
------------------------------------------------
Виглядає, що захворів не клієнт, а рекрутер. Буває, це життя, але навіщо обманювати?
Також це повідомлення містило такий текст:
------------------------------------------------
Vitalina B.
На жаль, зараз вирішили рухатись з іншим кандидатом(
Дякую вам за ваш час та зусилля, впевнена, що ваш ідеальний оффер вже чекає на вас.Давайте залишатися на звʼязку, гарного дня🙏🏻
------------------------------------------------
Моє повідомлення про розгорнутий фідбек на тестове, враховуючи, що я витратив на нього купу часу, було просто проігноровано.
Раджу ніколи не звʼязуватись з цим агенгством.