Пробував таке у Карпатах, на тиждень — айтівець з жінкою, але для міні-відпустки від столиці. Буду не в тренді, але дуже дякую автору за те що розповів, бо хочу такий же поставити під Києвом для батьків жінки, що переїдуть з анклава лнр. Буду приїзжати на вихідні, бо убирати-ремонтувати-підтримувати приватний будинок то не моє, а для батьків — найкращий варіант.
Не знаю, як у Вас можуть бути такі ж умови як у мене. Тесла — це назва заводу, у неї є різні моделі. я не володію ціми моделями. той електромобіль, яким я володію, має 3 варіанта зарядки. Так неможна. Потрібно переставати коментувати те, у чому взагалі не шарите! Ви ж айтішнік! не можна у 2023 році питати таке. ладно б дитина запитала, скільки часу заряджається смартфон, але таке??? я від домашньої зарядки заряджаю кожну другу ніч електромобіль, і кожну ніч смартфон. мені непринципово, 3 години або 10 тому що наранок вже авто заряджене. через пару км знаходиться швидкісний пристрій, який за годину заряджає
моє авто.
Ти не зрозумів 1пункт. Вибач, але ніхто не думає що це економія крім сциклівих володарів гнілих корчів в Європи. Тільки внукам не розповідай, як у час коли потрібно було відбиватися від русні ти тачку з 2014року заправляв бензином з рашки,на заправці з рашки, а потім прятался у сховище зі словами «за що мені це»
Для тих хто не вміє, є девайс, можешь погуглити V2L,зараз 450$ коштує для моєї Хонди. Коли немає в Білогородці, де я живу, можна поїхати в Київ чи Вишневе на годину на швидкісній зарядці. Для мене нескладно з 60кВт вирахувати, скільки я віддам в квартиру, а 2кВт достатньо доїхати до пари зарядок що світяться зеленим, тобто у них є світло. Вибач за відвертість, але нафіга ти 2день коментуєшь про те у чому не шаришь? Якісь комплекси? Я ще не возив авто на евакуаторі, хоча 2р приїзжав розряджений в 0 в отель. У електричок є буфер, після цього вона може доїхати до заправки. І навіщо я тобі це розповідаю? Якщо твоя мета цією зимою працювати на бензин для генератора то вперед
Ну а Вольво, у них останні електрички 100%, Волькс, я тут про БМВ та мандрівку в Європу лишав лінк. Ніссан Ліф то кращий для таксерів, але ж ми з тобою айтішнікі :) моя Хонда реально без гарантії, але це мій свідомий вибір
дякую, мені просто реально не вистачає того хто вважає що електро то ще не айс. я реально у Буковелі дізнаюсь, що з`являється нова заправка у Хмельницьком, а перед виїздом на Умань на ці вихідні — що там ще 1 зарядка в готелі Фортеця. реально у моєму телеграмі — групи «Подорожі на електро», «Автосалон на дивані» що веде продажник електро з Китая, та навіть канал «BuildingTech» пише новини типа «Фины создали электрический вездеход с 18 колесами». я саме у військовій час дуже задоволений тим що її обрав, у тому числі тому що у час атак на Київ взимку був у Черкасах і на 1 заряді міг повернутися додому. електричка стала можливістю повернутися з тилу у зону бойових дій, і коли я їхав біля людей що стояли в чергах за бензином, і коли «привозив» електрику додому під час 5+днівних локдаунів — я зрозумів що за неї сьогодні. не майбутнє а сьогодні. при цьому, завжди будуть ті кому не підходить, я думаю що ви теж допомогаєте тому, що зможете відірватися від нафтової голки.
от дивиться, на цій карті було 3 зарядки, коли я купував авто. зараз тут більше 70, схоже факти кажуть що Ви помиляєтесь з словом «повільно». www.google.com/...X5Ecjkn5DgShcuxyVOiXUFrNj саме тому, що у нас війна, я можу донатити і не «кормити» 2 бензинові авто а достатньо 1 електро.
ще раз вибачте, якщо я десь перегнув, с задоволенням подивлюсь відео власника е-гольфа.
Ні, не плутаю. Просто Вам складно повірити у прості факти.
Давайте на прикладі генератора. В електричкі — велика батарея, і вона віддає через простий інвертор 220V. Тому коли не було по 2+ доби світла, я заряджався від електрички. Вона ідеально переїзжає на зарядку, наприклад одного разу я заряжався на Лівому березі Києва тому що правий і моє передмістя було без світла.
Технологія V2L дозволяє віддавати електрику додому.
Якщо б електрички розвились до війні, Ви б не юзали генератор авто або дизель-генератор. Це дорого, грязно, багато шуму, людям які пережили війну погано чути як тарахтить у дворі або на балконі Ваш генератор.
Ви б забирали електрику зі своєї машини.
І це правильно, бо вночі в Україні дуже багато дешевої електрики яку виробляють АЕС, а бензин доставляти тим хто заживляє від генератора — дорого і логістично складно.
Якщо цікаво, я можу показати який пристрій забирає зі швидкісного порта моєї хонди до 5кВт/год. Інвертор я купив на Розетці, до 2 ноутов у час коли 5днів не було світла заряджав, і не зупиняв роботу навіть коли над головою летіли шахеди і мене просили покинути АЗС що стала моїм пунктом незламності.
Але я не думаю, що це тобі потрібно, Борис. Ти й далі будешь стояти в чергах за бензином, як це було у 2022, і розповідати як погано мати електрику :)
Віктор, тут як раз про Ваш пост. У мене був практичний досвід, коли я їхав швидко по Окружній продовж черги машин. А це — припущення
я б на електричці вже не раз став би десь посеред траси
Я кажу, що для того щоб не стояти посеред траси і їздити 1000км за день я прийняв реальну дію — заробив і купив перехідник. вся Україна зараз більше і більше розвиває інфраструктуру. І фрази «50 років мінімум» це погано, не помічати того що є в вашій країні — погано.
дякую, мабудь я порібнював б/у тойоту кемрі та б/у ліф з новим вольтом, схоже Ви прави. а на яку дивитесь? вчора бачив гибридний рав, був здивований, вже не хочу взагалі тойоту.
Можна на це подивитися так: ми як володарі електричок — зараз фізично и матеріально підготовлюємо Вашу наступну машину. До 900км/день по волонтеці то багато, але бажаю Вам наступної машини з великим комфортом та невеликою вартістю володіння.
Слава Ісцу, перестали вже цей совок продавлювати, що авто це недоцільно. Але не все. Як зібрати на авто на фронт — немає Степана Андрійовича, а як запитати як купив і4 айтішнік — тут як тут. Я за то, щоб всі ми були заможні а не крисчанє з совку.
а хто він, яка позиція? реально здивований, я айтішнік з
дякую, з Харкова прийшли до Києва, Вишневого та Ірпеня швидкісні зарядки GBT. зараз їх огого скільки. я щоб не стояв посеред траси, знайшов як заробляти більше і вистачило на перехідник
после MNV взял у отца Kia Sportage — не едет, не комфортно, шумно... а что кроме движка V6 радует в авто с ДВС и ГБО?
питав де живете, бо у нас немає +сів для Тесли. наскільки просто зробити домашню зарядку для електро в Німеччині?
дякую. у нас така стає популярна, з останньго з канала автомандрівників на електро — www.youtube.com/watch?v=TO3V4r86aZk
так, а ви хлопці «мопед не мій, я проста поместив об`яву» :)
для того хто живе у країнах 3 миру Афріки, так 50. а передмістя Києва і Одеси вже переходять на електро. та скільки вже казати- електро не про економію, а про кращий образ життя. якщо Ви правда вважаєте, що витрати на рік за утримання електро більше ніж витрати за рік за утримання авто на ДВЗ — то погано рахуєте, або не маєте авто, або за вас ТО робить хтось інший. запитайте у тих, хто володіє обома, якщо порахувати складно.
а не пробували порівнювати з БМВ? або Ви не в Україні?
Дякую, було цікаво. Сподіваюсь з автором все добре, і ми перетнемось у Сільпо Київської області або коли будемо донатити знайомим. Автору дякую, стаття зайшла.