Ти не зрозумів 1пункт. Вибач, але ніхто не думає що це економія крім сциклівих володарів гнілих корчів в Європи. Тільки внукам не розповідай, як у час коли потрібно було відбиватися від русні ти тачку з 2014року заправляв бензином з рашки,на заправці з рашки, а потім прятался у сховище зі словами «за що мені це»
Для тих хто не вміє, є девайс, можешь погуглити V2L,зараз 450$ коштує для моєї Хонди. Коли немає в Білогородці, де я живу, можна поїхати в Київ чи Вишневе на годину на швидкісній зарядці. Для мене нескладно з 60кВт вирахувати, скільки я віддам в квартиру, а 2кВт достатньо доїхати до пари зарядок що світяться зеленим, тобто у них є світло. Вибач за відвертість, але нафіга ти 2день коментуєшь про те у чому не шаришь? Якісь комплекси? Я ще не возив авто на евакуаторі, хоча 2р приїзжав розряджений в 0 в отель. У електричок є буфер, після цього вона може доїхати до заправки. І навіщо я тобі це розповідаю? Якщо твоя мета цією зимою працювати на бензин для генератора то вперед
Ну а Вольво, у них останні електрички 100%, Волькс, я тут про БМВ та мандрівку в Європу лишав лінк. Ніссан Ліф то кращий для таксерів, але ж ми з тобою айтішнікі :) моя Хонда реально без гарантії, але це мій свідомий вибір
дякую, мені просто реально не вистачає того хто вважає що електро то ще не айс. я реально у Буковелі дізнаюсь, що з`являється нова заправка у Хмельницьком, а перед виїздом на Умань на ці вихідні — що там ще 1 зарядка в готелі Фортеця. реально у моєму телеграмі — групи «Подорожі на електро», «Автосалон на дивані» що веде продажник електро з Китая, та навіть канал «BuildingTech» пише новини типа «Фины создали электрический вездеход с 18 колесами». я саме у військовій час дуже задоволений тим що її обрав, у тому числі тому що у час атак на Київ взимку був у Черкасах і на 1 заряді міг повернутися додому. електричка стала можливістю повернутися з тилу у зону бойових дій, і коли я їхав біля людей що стояли в чергах за бензином, і коли «привозив» електрику додому під час 5+днівних локдаунів — я зрозумів що за неї сьогодні. не майбутнє а сьогодні. при цьому, завжди будуть ті кому не підходить, я думаю що ви теж допомогаєте тому, що зможете відірватися від нафтової голки.
от дивиться, на цій карті було 3 зарядки, коли я купував авто. зараз тут більше 70, схоже факти кажуть що Ви помиляєтесь з словом «повільно». www.google.com/...X5Ecjkn5DgShcuxyVOiXUFrNj саме тому, що у нас війна, я можу донатити і не «кормити» 2 бензинові авто а достатньо 1 електро.
ще раз вибачте, якщо я десь перегнув, с задоволенням подивлюсь відео власника е-гольфа.
Ні, не плутаю. Просто Вам складно повірити у прості факти.
Давайте на прикладі генератора. В електричкі — велика батарея, і вона віддає через простий інвертор 220V. Тому коли не було по 2+ доби світла, я заряджався від електрички. Вона ідеально переїзжає на зарядку, наприклад одного разу я заряжався на Лівому березі Києва тому що правий і моє передмістя було без світла.
Технологія V2L дозволяє віддавати електрику додому.
Якщо б електрички розвились до війні, Ви б не юзали генератор авто або дизель-генератор. Це дорого, грязно, багато шуму, людям які пережили війну погано чути як тарахтить у дворі або на балконі Ваш генератор.
Ви б забирали електрику зі своєї машини.
І це правильно, бо вночі в Україні дуже багато дешевої електрики яку виробляють АЕС, а бензин доставляти тим хто заживляє від генератора — дорого і логістично складно.
Якщо цікаво, я можу показати який пристрій забирає зі швидкісного порта моєї хонди до 5кВт/год. Інвертор я купив на Розетці, до 2 ноутов у час коли 5днів не було світла заряджав, і не зупиняв роботу навіть коли над головою летіли шахеди і мене просили покинути АЗС що стала моїм пунктом незламності.
Але я не думаю, що це тобі потрібно, Борис. Ти й далі будешь стояти в чергах за бензином, як це було у 2022, і розповідати як погано мати електрику :)
Віктор, тут як раз про Ваш пост. У мене був практичний досвід, коли я їхав швидко по Окружній продовж черги машин. А це — припущення
я б на електричці вже не раз став би десь посеред траси
Я кажу, що для того щоб не стояти посеред траси і їздити 1000км за день я прийняв реальну дію — заробив і купив перехідник. вся Україна зараз більше і більше розвиває інфраструктуру. І фрази «50 років мінімум» це погано, не помічати того що є в вашій країні — погано.
дякую, мабудь я порібнював б/у тойоту кемрі та б/у ліф з новим вольтом, схоже Ви прави. а на яку дивитесь? вчора бачив гибридний рав, був здивований, вже не хочу взагалі тойоту.
Можна на це подивитися так: ми як володарі електричок — зараз фізично и матеріально підготовлюємо Вашу наступну машину. До 900км/день по волонтеці то багато, але бажаю Вам наступної машини з великим комфортом та невеликою вартістю володіння.
Слава Ісцу, перестали вже цей совок продавлювати, що авто це недоцільно. Але не все. Як зібрати на авто на фронт — немає Степана Андрійовича, а як запитати як купив і4 айтішнік — тут як тут. Я за то, щоб всі ми були заможні а не крисчанє з совку.
а хто він, яка позиція? реально здивований, я айтішнік з
дякую, з Харкова прийшли до Києва, Вишневого та Ірпеня швидкісні зарядки GBT. зараз їх огого скільки. я щоб не стояв посеред траси, знайшов як заробляти більше і вистачило на перехідник
после MNV взял у отца Kia Sportage — не едет, не комфортно, шумно... а что кроме движка V6 радует в авто с ДВС и ГБО?
питав де живете, бо у нас немає +сів для Тесли. наскільки просто зробити домашню зарядку для електро в Німеччині?
дякую. у нас така стає популярна, з останньго з канала автомандрівників на електро — www.youtube.com/watch?v=TO3V4r86aZk
так, а ви хлопці «мопед не мій, я проста поместив об`яву» :)
для того хто живе у країнах 3 миру Афріки, так 50. а передмістя Києва і Одеси вже переходять на електро. та скільки вже казати- електро не про економію, а про кращий образ життя. якщо Ви правда вважаєте, що витрати на рік за утримання електро більше ніж витрати за рік за утримання авто на ДВЗ — то погано рахуєте, або не маєте авто, або за вас ТО робить хтось інший. запитайте у тих, хто володіє обома, якщо порахувати складно.
а не пробували порівнювати з БМВ? або Ви не в Україні?
а які електро включаються у Ваш великий досвід? перші 5 назвіть. можливо Ви ще у 2010році живете, коли всі страхи з цього тексту актуальні, і
деградувати по запасу ходу
реально для ліфовода було 1 з головняків. я живу в звичайній(не сучасній) новобудові, зробив розетку, 1 машина в сім`ї. мандрую дуже багато, на ці вихідні — Киів-Мала Бугаївка-Умань-Київ. Проїзжаю до 400км за день, більше втомлююсь.
саме тому, що зараз — військовий час, панове, дуже крута штука автомобіль. навіть в ЗСУ електробайки та беспілотніки на батареях поступово заміщують ті що на ДВЗ.
не зрозуміло, Віктор, навіщо тоді користуватися смартфонами, якщо є телефони на кнопках, «бо війна» і «переживати за вологість» :) Ви зараз у якому році? що це за бізнес, якого Ви фаундер — продажа антикваріату? :) прям як у 90х, коли директора фірм не мали свого імейла, не можна так.
я ж вже відповів тобі — щоб покращити якість життя. я розумію, ти — безроботний в запоє, а люди з авто з 2022 стояли в чергах на бензин коли я заряджався по 50грн/батарея вночі. якщо сцикотно — стій в чергах за бензином, не потрібно тобі взагалі то планування :)
Не знаю, як у Вас можуть бути такі ж умови як у мене. Тесла — це назва заводу, у неї є різні моделі. я не володію ціми моделями. той електромобіль, яким я володію, має 3 варіанта зарядки. Так неможна. Потрібно переставати коментувати те, у чому взагалі не шарите! Ви ж айтішнік! не можна у 2023 році питати таке. ладно б дитина запитала, скільки часу заряджається смартфон, але таке??? я від домашньої зарядки заряджаю кожну другу ніч електромобіль, і кожну ніч смартфон. мені непринципово, 3 години або 10 тому що наранок вже авто заряджене. через пару км знаходиться швидкісний пристрій, який за годину заряджає
моє авто.