• Як вчитися в 13,7 раза швидше з AI, Bloom’s та Zettelkasten. Мій досвід і рекомендації

    1. Мав на увазі те, что якісний підручник вже має якісну перелінкованість, до якоі не треба нічого додавати, аби не погіршувати структуру.
    2. Будь-що можливо зв*язати з будь чим, і це велика проблема, бо структура нотатків обсідіана стає дуже безглуздою з часом.
    3. Цеттель був побудований виключно на науковій літературі, з якісними посиланнями на конкретну книгу до сторінки. Нотаток в цеттелі це думка — висновок автора, з посиланням, а не копіпаст. Паперова картка мала дуже невелику кількість тексту. Науковець мав змогу усі необхідні картки дістати та розкладувати для панорамного зору, це дуже важливо!
    4. Так тримати усе в голові дуже важко, та не менш важно внести якийсь здоровий глузд в купу перелінкованних нотатків в Обсидіан.
    5. Обсидіан допоможе виключно в науковій роботі, коли нотатки мають посилання на наукові материали, а лінкованість допомогає зробити «синтез» нових знань.

  • Як вчитися в 13,7 раза швидше з AI, Bloom’s та Zettelkasten. Мій досвід і рекомендації

    «Як вчитися в 13,7 раза швидше»: з цієї статті не зовсім зрозуміло яка задача, або питання було вирішене завдяки цьому методу? Як був виміряний результат — «13,7»? Так, цей метод безперечно гарний, якщо є потреба сорутвати інформаційне сміття. А для навчання потрібен просто якісний підручник, в якому буде і структура і причинно-наслідковий звязок і достовірні приклади. Крім того Zettel та нотатки в Obsidian не мають нічтого спільного — це зовсім різні методологиії, я маю на увазі якщо Ви скопіпастили якийсь абзац зі статті: «Як стати мільярдером за 5 хвилин», і навіть проставили теги, зробили розмітку, встановили звязки з іншими нотатками типа «Список покупок — автівка «Мерседес», то це лише марнування часу, та шлях до псіхічних захворювань (information overload).