Розумію. Для Голандського понаїха €3к це нереально, незліченно велика сумма.
Для Київського сеньора — звичайний чек з Будда-бара на днюху.
Сайт їх — якась катастрофа. Наче писав
Мда, можливо я недооцінив і там ще дорожче навчання.
До того ж нам що англійською, що голандською навчатися — ні то ні то добре не знали. Вчитися голандською навіть корисніше було.
Ну і знов таки. Директриса дивувалася, навіщо ми з двома вищими освітами на кожного кудись світ за очі поїхали, зазвичай чуркі та поляки отак понаїжджають.
ого, а я гадав що там 2к, тоді тим більш недоступно
Ви запропонуйте, а я обміркую. Наразі таких пропозицій не було. Хіба щось на кшталт: «а от один мій знайомий», живих щасливців я не бачив.
Знали та отримували.
До школи пішли найближчої. Був варіант International School для емігрантів, навчання англійською, €2000 на рік. Ми не потягнули.
Податки нам компанія IntoPeople, яка мене привезла, відмовилася допомогти повертати. Взагалі, IntoPeople оплатила мені візу та €500 за пальне, усе решту я сплатив сам. Візи усім, флюорографію і т.д.
там є умова — якщо продати менш, аніж за рік по реєстрації, то довелося б сплатити BPM ~€18к ))
Але хочу попередити, що офіційно експортні Го номера діють лише у межах Го, тобто за межами Го потрібно везти машину на евакуаторі. Самі Го-ці цього не знають, чи не кажуть.
У Німеччині та Польшчі дорогою ніяких питань від поліціянтів до моїх експортних Го номерів не було.
Лише вже на кордоні польский прикордонник сказав що своїм ходом не можна було їхати, а потрібно було скористатися евакуатором і взагалі тепер має бути штраф.
Я спитав — скільки штраф — прикордонник сказав: «та ланна, падумаєш, ви ж вже стільки проїхали, їдьте собі».
Потім я дізнався, що офіційно для такого випадку мала бути викликана поліція, бо цей випадок не в межах вирішення прикордонниками, і тому вони закривають на це очі.
В результаті видали карту в останні 2 дні відведеного терміну, доречі Польські прикордонники її наявністю цікавилися, біометричного У зак.паспорта дитини було їм замало. Ну тоді й безвізу не було ще
У Го забирають лише техпаспорт, номери не забирають. Я виїжджав на «експортних» Го номерах, українські віз у багажнику. В Україну пустили без питань, спитали український номер, подивилися в базі що співпадає з VIN-кодом та й усе. У сервісному центрі МВС за 40хв отримав дублікат У техпаспорта і їжджу собі
Не зовсім правда.
Безстроковий контракт дуже позитивно впливає на можливість отримання ПМЖ і ось яким чином: якщо ваш контракт на певний термін, то ВНЖ дадуть лише на цей термін і потім потрібно буде проходити крізь дива Го бюрократії при продовженні контракта, ВНЖ, рулінга і т.д.
З бестроковим ви просто рівненько сидите на робочому місці і чекаєте 5 років від дати заїзду щоб подаватися вже на ПМЖ
1. Дитина народилася у NL, я одразу оформив uittreksel geboorteakte (закон вимагає у три дні від дати народження) y gemeente.
2. Далі я подав документи на отримання дитині verblijfvergunning, сплатив €50 за це і почав чекати. На момент подання документів мій перміт закінчувався десь за 6 місяців.
3. За тиждень до останньої можливої дати видачі вони зателефонували і сказали що взагалі не дадуть, бо я не подався на продовження, а видавати на 2 місяці вони сенсу не бачать.
4. Я їм сказав що вони порушують мої права та свої закони і за що я сплатив €50 тоді?
Прочитайте уважно ще раз мій коментарій dou.ua/...ign=reply-comment#1174324
Я ввіз своє авто з UA, розмитнив та зареєстрував у NL, потім розреєстрував і вивіз назад до UA. Повний цикл.
Моє авто у NL коштує €72000 в салоні
Німеччина — гарний варіант, проте там без мови важче, аніш в Го, де усі білі та більшість кольорових людей знають англійську. Ну і братерські стосунки в колективі Го мені набагато ближчі, аніж чітко-ієрархичні німецькі.
Хоча з огляду на подорожі та мандрівки — Німеччина вигідніше, т.я. є центром Євросоюзу та бензин там значно дешевше, аніж в Го.
Я виявився ще той ксенофоб. З’ясував це в Нідерландах.
Я жив у 500м від «старого міста» Утрехт — на межі районів Oud Hoograven/Rivierenwijk. Східний базар слеш Курам Байран. Хоча усе ж таки краще, аніж чорний зюйд-ост в Амсі
Проблема не в неудачном выборе
Захотілося спробувати тренд еміграції, і в той же час не розмінюватися на східну Європу. Я неодноразово був у NL до того і мені країна дуже сподобалася.
Усе ж я не ставив собі мету залишитися, тим паче, що така можливість була. Реально за рік я 90% усього що в Європі хотів — побачив завдяки власному авто. Залишилися з неохопленого лише UK, північ Норвегії, Фінляндія та Португалія.
Доречі, легко зважити економію на обов’зкових витратах — лише уявіть, €2000 щомісяця я «викидав у прірву», за рік на €24000 можна відвідати дуже багато чого.
Є варіант ще краще — дітей віддавати на батьківшчину можна одразу з дружиною. Чи взагалі її не брати в нове життя, а пообіцяти привезти «колись потім».
Врешті решт, західна Європа в плані чистоти та цивілізованості вже не торт. Незабаром Балкани та Польшча цінитимуться серед ксенофобів 🤣