Ми хочемо зробити подію кращою! Тому хочемо рокрити кращі кейси і тут ми залежимо від наших спікерів. Цього разу нам знов приходиться перенести події — наші спікери готують релізи на #steam.
Подія відбудеться! ;) Проте відбудеться 20 червня 2016 року і приміщенні нової CoMMuna!
Чекали S.T.A.L.K.E.R.а? Дочекаємось і зустрічі по #Steam!
Друзі! У зв’язку з тим, що у деяких можливих спікерів, спеціалістів у роботі з #Steam, найближчим часом плануються релізи і після релізу у них буде багато цікавого для доповіді — ми переносимо нашу подію на 16 березня 2016 року. Просимо вибачення за незручності, проте це зробить подію набагато кориснішою і цікавішою!
На даний момент вже заплановані доповіді:
— Тарас Могиляк — .NET/Xamarin developer at Neadevis
— Роман Лемко — .Net software engineer at Symphony Solutions. MSc in Computer Engineering at National University Lviv Polytechnic. Main area — web development. Has experience working with ASP.Net Web Forms, ASP.Net MVC, Unity3D and related technologies.
Тема доповіді: “Let’s talk about JavaScript”
— Ігор Фесенко, Technical Lead, SoftServe
ifesenko.com
Постійно працює над C# та JavaScript додатками, щоб вони були швидкими та мали великий запас пам’яті. Цікавиться ефективніми та гнучкими архітектурами, для яких масштабовність та безпека є обов’язковоми властивістями. Володіє знаннями та досвідом розробки хмарних додатків на базі Windows Azure та взаємодією з іншими сервісами.
Тема: Effective Memory Management — Memory Hygiene
На данний момент вже заплановані доповіді:
— Сергія Гринця — Senior Unity3D developer at Nravo.
— Олега Новосада — незалежного гейм-розробника, розробника мобільних додатків у SoftServe.
Експерементатор. Амбіційна, різностороння та інноваційна людина та активний учасник різноманітних комьюніті як в ІТ так і за межами. Своєю сферою вибрав мобайл і гейм-девелопмент адже переконаний, що мобайл індустрія — це майбутнє, а ігри — вічні. У своїх проектах любить використовувати технології наступного покоління, досліджувати та винаходити нові їхні застосування для того, щоб покращити враження клієнтів від роботи з додатками.
дякуємо!
На данний момент вже заплановані доповіді:
— Микола Урсатія — засновника компанії Dragon’s Games(www.facebook.com/dragonsgamesteam.
Тема: «Проблематика створення команди розробників».
— Сергія Гринця — Senior Unity3D developer at Nravo
— Святослава Холода — співзасновик студії M81, викладач в галузі концепт арту та гейм дизайну(www.facebook.com/m81studio)
Тема: «Психологічні фактори в ігровому процесі».
дуже дякуємо за таку розгорнуту відповідь! Обов’язково врахуємо! Гарного вечора, Олександр!
Спасибо, Андрей! Учтем!
дякуємо за відповідь!
дякуємо за відповідь, врахуємо при плануванні діяльності. Були б вдячні якщо б Ви сказали — Ви цікавителесь цим як розробник? Чи Вас цікавить дана тема як слухача? Заздалегідь вдячні!
forgevents.com — сайт події