не знають як працює двигун
таке викладали в школі?
дозволить направити більше ресурсів на відбудову країни, а не на військові витрати.
Знову будувати дороги, а не зброю?
Радий що ти живий. Давно не бачив дописів.
До чого тут звільнення/скорочення? Тема не про це.
Мова про пост-радянський менеджмент із усіма його недоліками в порівнянні із західними зразками в повсякденній роботі
В сенсі заріжуть? Це ж на середньовічна Японія, про що мова?
«Заріжуть»?
Я в цьому рівнянні не бачу наших менеджерів — ніхто ними не захоплювався.
Ну і Apple, Amazon, IBM — там працювати престижно, в них черга з кандидатів. А мова про пересічного менеджера, без впливу на нього особливої корпоративної культури
Наш український менеджмент може собі дозволити тільки з однієї причини — підлеглі інженери це дозволяють їм робити.
Західні частіше стикатимуться із самоповагою підлеглих інженерів і відповідно не матимуть хибного уявлення, що можна так не-нормально поводитися із підлеглими.
Та ви навіть подивіться в цілому на управлінський апарат в Україні — він клав болт на людей. — «А що ви зробите? На вили ж не підіймете? Ловіть тисячу і завалить писки»
Ні десь випадково нарив англійську версію. От бачу на SoundCloud хтось закинув m.soundcloud.com/...wagener/sets/listen-later .
Наче й англійська, але воно на ізі заходить.
Особливо якщо знаеш, що є такі наприклад аудіокниги www.audible.com/...ions-Audiobook/B08VLGDK32
Так, це вона
Кілька років тому слухав аудіокнигу про шлях Торвальдса до створення Лінукса.
І там був епізод, де він розповідав як проходив обов’язкову службу в фінській армії, як це було довго, важко і як їх справді готували до потенційної війни.
Фіни свій урок вивчили добре
А нащо ця навичка дитині?
Ще й якісь курси проходити. Ще й на Coursera.
Є конструктори типу Makerzoid чи Mindstorm — можна з використанням візуалного програмування Scratch, датчиків і сервоприводів весело час провести і навчитись бачити проблеми, формулювати задачі, розбивати на простіші частини — і вирішувати.
Для натхнення є багацько досить оригінальних інструкцій, які потім можна модифікувати.
Якщо дитина в старшій школі, то ардуїно + набір датчиків, якісь протоколи обміну даними IoT і задачі прив’язані до відкритих джерел інформації і власне збір датчиками даних з довкілля, а потім обробка за допомогою LLM і якесь власне API з мінімалістичною UI-кою
Нащо ламати дитині життя змушуючи вивчати js і dom? Щоб вона завтра створила конкуренцію багаторічним веслярам? Розкручувало колесо сансари.
Може б краще якісь нові компанії засновували б базуючись і на залізі і на оригінальному мислені, яке не здобудеш на курсері — на курсері можна хіба теорію для компетенції заповнити.
Тут навпаки радше, як зробити вивчення технологій кращим ніж курси на курсері. Менш нудними і теоретичними — більш практичними і такими, що легше споживати
Лайк за название топіка.
Apple, McDonalds, Nike робить продукцію набагато кращу за аналоги. По моцикам чи одягу не скажу
1. Я не казав «все пропало» . Для непридатної до служби в армії більшості населення і тилового складу зсу — все ок, «важко, але керовано».
2. Людина вище навела абсолютно резонний аргумент. Мобілізація посилюється, десь безугла казала, що 30к на місяць людей мобілізують, але нікого не демобілізують. То куди ж вони усі діваються, як не в сиру землю, чи в інвалідні візки на другорядні посади в зсу?
3. Звідки інформація у тебе, що все в порядку. Служиш в зсу?
Людей не «можливо вбивають в можливо заангажованих новинах» — людей вбивають та калічать і багато. Оскільки треба ще і ще і багато.
Сказати про це нема кому, бо демобілізації невбитих нема, вбиті не розкажуть, а обслуга у вигляді тцк і тиловиків про це не розповідатиме
Вбиті нічого не напишуть, а тцк-шникам чи тиловикам, яких теж в армію забрали, смерть не загрожує навідміну від штурмовиків посадок
Завів дітей.
Прогалина закрилась сама собою.