Бесплатный, да. В смысле денег не требуют.:)
Ресурсоємним є комп’ютерне моделювання, яке проводиться при геологічній розвідці, аналізі і прогнозуванні продуктивності нафто- і газоносних пластів.Ось цікаве дослідження від Майкрософт: http://www.hpcwire.com/industr...
2Andrey Tkach: Насчет миссионерства, мне кажеся Андрей, Вы меня переоценили:) А относительно маркетинговой стратегии Интел — точно так, статья о ней. Точнее о том как эта стратегия может быть полезной для разработчиков.
2Yury P: Это плохо или хорошо?
2 Michael Shigorin: Относительно многопроцесорности и линукс: в значительной мере это правда. Дело в том что до недавнего времени разработка паралельных приложений интересовала только программистов работающих в сегменте High Performance Computing (HPC). Сейчас же ситуация меняется и потребность параллельности становиться актуальной и для массового рынка, поэтому вся эта «исключительность» уже в прошлом. Даже в НРС сегодня уже нельзя не замечать Майкрософт. Вот между прочим интересная акция: http://www.ustar.ua/news/3565...Не понял что означает комментарий о Ваших проблемах с материнкой на чипсете Intel 5000. Или Вы таким образом решили поставить под сомнение надежность бренда Интел вцелом? Что же касается Ваших отношений с господином Савьяком то конечно же я не могу их комментировать. От себя лиш скажу что по моему мнению «вменяемость» человека определяется в том числе и его способностью решать личные проблемы не винося их на суд широкой публики.
Я б на твоєму місці пішов класичним шляхом — перш за все спробував сформулювати місію проекту, а краще, як її називає Гай Кавасакі «мантру».Хто основна аудиторія проекту? Розробники софта, це ясно з назви. Звідси і його місія — сприяти професійній реалізації розробників. А вже якою може бути ця реалізація — це поле для творчості команди проекту. Звичайно, в першу чергу це професійний розвиток, і для цього потрібні статті, семінари, форуми і т.п. на тему різних інструментів розробки софта. Але і підприємництво теж можна віднести до цієї ж місії, я не бачу тут протиріччя — просто слід пам’ятати, хто твоя аудиторія. Більше того, тут можна розширити аудиторію — в рамках тієї ж галузі development глянути в сторону не власне програмістів, а менеджерів проектів, маркетологів і т.д.Глянь на місію ширше — для ефективної професійної реалізації девелоперів потрібно розвивати галузь девелопменту в Україні, і це те, що може взяти на себе проект.Наприклад, була цікава стаття Марка Капія про те, що аутсорсинг шкодить розвитку галузі. Цю тему можна було б розвинути — взяти інтерв’ю в менеджерів найбільших девелоперських компаній, провести якийсь круглий стіл. Тобто, підхід як і вбудь-якому бізнесі — знайти проблему і допомогти її вирішити.І коли команда знатиме, що її місія — допомагати фахівцям та розвивати галузь, драйв не пропаде ніколи;)