Я граю в Діабло 4 доволі багато... І як раз про «дойти до фіналу» — тут геть не лягає )) це гра, в якій можна задротити суткам і фіналу не буде. Це дуже рутинна гра. І якщо ця рутина не заходить — гра не сподобається. А якщо заходить — буде грати сотні годин. Це як раз про процес, а не фінал. Інше питання, якщо цей процес не подобається:) Але я точно згоден з тим, що по суті на ринку зараз лише 2 внятні конкуренти — Diablo 4 та POE2. Решта намагаються в ці ігри, але... ну таке... Треба щось нове :) Може дійсно повільніше, може хардкорніше... може... нове :)
просто треба викатувати щось типу S.T.A.L.K.E.R. Anomaly, тільки для другої частини :) Тоді буде більше приводу залипати в сінглову сюжетну гру. Чи повертатися до неї тим, хто вже пропилососив за новими історіями в улюбленому світі
справедливо :) не коректно звучить. Поправимо, дякую
Ну типу... Мені здається, що блек міф нічого унікального чи нового в світ не приніс. Графіка і погана оптимізація — це вже було не одноразова )
вийшло непогано :) я дивився, був глядачем у вас ) бажаю натхнення та сил в майбутніх запусках
вау! виглядає дуже амбітно :) клас. і трейлер атмосферний
як на мене, посередній шутер-клон відомих тайтлів — не та гра, щоб тестувати риноклокалізації :) Умовно, якби вони додали українську локу в The Division, то результати було б інші. В xDediant в цілому ніїто не грає, не те що б українською мовою ))
приємно, що український геймдев поповнується новими тайтлами :)
Я думаю, це просто нікому вже не потрібно. Навіщо? Що це дасть? краще одразу випустити якісну гру на всіх платформах і отримати більше грошей. Ексклюзивність Соні вже нічого не значить.
я не грав. це цитата зі статі: "
Так, візуально він більш привабливий, моделі персонажів значно відрізняються від оригіналу, оновлення UI пішло на користь.
". Ось ще: "
Помітно, що гарно переробили освітлення та текстури, персонажам додали багато нових анімацій, а деякі краєвиди хочеться встановити на робочий стіл.
". Можна знайти ще кілька схвальних цитат. Я про це :)
а я не розумію ) якщо гра виглядає красивіше, грається зручніше... то чому, коли всі питали «коли гра на ПК?»... і коли вона вийшла з покращеннями... всі розчаровані?))) Наприклад, виходить Хорайзен, який теж без геймплейних змін, просто портований на ПК. І це нормально. тут інтерактивне кіно, яке багато хто очікував на кросплеї... і ... тиша :)))
Розмова професорів на початку серіалу дуже класно доповнює історію. Чудова вставка
я щиро сподівався, що вдасться :)) або якось елегантніше мені ту мапу підсунуть... Ну але спробувати було цікаво.
Тут же не в механіках справа :) Є багато культових ігор, які працюють на одних і тих же механіках. Fortnite в даному випадку поєднує багато всесвітів. Ну типу Лего-фортнайт, умовний Гітар-Хіроус, аркадні гонки і ще купа всякої байди. Колись якийсь режим переплюне решту і займе флагманську асоціацію з Фортнайтом. Але це все ще буде Фортнайт. Про це Свіні говорить, як мені здається. Я нагадаю, що в Фортнайт є сюжетний режим :)) Але на нього всім плювати. Окремий режим «королівської битви» витиснув його.Це я до тго, що в історії Фортнайту вже було подібне :) А зараз вони активно розширюються. Тому є вірогідність, що історія знову повториться.
ну це прикольно, в цілому. Але треба враховувати багато моментів. Дуже легко все одно відхватити хейт, бо (1) аналогії всі розуміють і (2) оцінюватимуть події гри з урахуванням реального контексту. Це більш безпечний шлях, ніж робити ігри «по реальним поточним подіям». Тут, оскільки світ вигаданий, то схожість з реальною картою це скоріше як відсилка сприймається. Мабуть :)) Бо в гру я не грав, і чесно кажучи, вперше про неї чую. Але як на мене, то це просто відсилка типу. Прикольно
Мені здається, теж має просто працювати. Або я щось не так зрозумів :))
те, що Нетфлікс профукав свою ігрову платформу не означає, що у консолей немає шансів :)