Українська студія Frogwares випустила ремастер The Sinking City. Оновлену версію реалізували на рушієві Unreal Engine 5 з підтримкою трасування променів та апскейлерів. У грі також підтягнули деякі ігроладні функції та додали фоторежим. Всі власники оригіналу отримали проєкт безплатно.
Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і цього разу ми розбиралися — а що ж таке візуальна новела? Поговорили про особистий досвід в цьому жанрі та ігрові механіки візуальних новел. Згадали, з чого починався цей вид розваг та подискутували чи можна їх вважати повноцінними іграми. Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!
Скільки фахівців працює в найбільших продуктових геймдев-компаніях України? Які ігри вони створюють, для яких платформ, і на яких рушіях? Ми продовжуємо досліджувати український геймдев та публікуємо новий рейтинг продуктових компаній, що працюють у нашій країні.
В Zibra AI зазначають, що інструмент повністю інтегрується з Houdini і підтримує імпорт в Unreal Engine. Продукт вже використовується компаніями Dimension Studio та ILCA, а інді-розробники отримають кілька безкоштовних компресій. Більше — читайте в нашій новині.
Це спецпроєкт про життя українських розробників ігор. Ми опитали майже 900 фахівців і на основі цих даних створили портрети найпоширеніших професій в індустрії. Тут ви дізнаєтеся скільки заробляють фахівці, як працюють, чи задоволені своєю зарплатою та на яких девайсах грають. А бонусом зможете персоналізувати власні дані і перевірити себе у сутичці з головними жахами геймдеву.
Це спецпроєкт про життя українських розробників ігор. Ми опитали майже 900 фахівців і на основі цих даних створили загальний портрет геймдев-спеціаліста та портрети найпоширеніших професій в індустрії. Тут ви дізнаєтеся скільки заробляють фахівці, як працюють, чи задоволені своєю зарплатою та на яких девайсах грають. А бонусом зможете персоналізувати власні дані та перевірити себе у сутичці з головними жахами геймдеву.
Звільнення в геймдеві, на жаль, продовжуються, а разом з ними наша рубрика «сумні підсумки». У березні скорочення відбулися в 11 компаніях, серед яких є й доволі відомі. У польської The Farm 51 трапився невдалий реліз, в Eidos Montreal не знайшлося місця на нових проєктах для 75 фахівців, а творці легендарної Myst зменшили свою команду одразу вдвічі.
Березень промайнув швидко, а значить настав час для випуску новин від GameDev DOU Подкасту. Обговорили найбільші геймдев-компанії України, перемогу S.T.A.L.K.E.R. 2 на другій Премії DOU та результати останньої Kickstarter-кампанії від студії Frogwares. Вмикайте, дивіться та коментуйте!
Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і цього разу ми говоримо про мобільний геймдев з CEO Burny Games Анатолієм Генісом. Чому українські студії можуть виступати R&D-придатками компаній з інших країн? Що робити, щоб гра стала успішною і показала потрібні результати? Які зараз тренди на мобільному ринку? Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!
Українські команди Hologryph і TowerHaus ухвалили рішення перенести вихід extraction-шутера SAND у дочасному доступі. Це означає, що гра не буде доступна для покупки 3 квітня, як планувалося раніше. Запуск змістили на невизначений термін. Розробники оголосять нову дату, коли будуть готові.
Український геймдев продовжує скорочуватися, однак вже не так стрімко. За пів року вісім компаній збільшили свій штат на понад 150 фахівців. Водночас частка технічних спеціалістів в топ-25 українських студій зросла. Детальніше про поточний стан геймдев-індустрії України читайте в нашій аналітиці.
Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і цього разу ми говоримо про код в іграх. Як впливає його чистота на фінальний продукт? Чи відрізняється підхід до програмування в інді-девелоперів та студійних розробників? Навіщо писати змінні іспанською і яке майбутнє у професії програміста? Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!
Frogwares вже можна привітати з успішною краудфандинговою кампанією. Менш як за добу компанія зібрала вдвічі більше коштів на Kickstarter, ніж було вказано в початковій цілі. Тобто The Sinking City 2 вже успішно профінансована. Для всіх донатерів передбачені різні призи, включно з унікальними фізичними виданнями.
Команда Godot випустила версію 4.4 свого рушія. Серед ключових нововведень: інтеграція Jolt Physics безпосередньо в сам рушій, підтримка Ubershader та інтерполяція 3D-фізики. Більше — читайте в новині.
Лютий був насиченим на події в ігровій індустрії і настав час для випуску новин GameDev DOU Подкасту. Обговорили скорочення в геймдеві, ситуацію навколо шутера Level Zero: Extraction, а також зарплати українських розробників ігор та студії, що опинилися в рейтингу найкращих геймдев-роботодавців. Вмикайте, дивіться та коментуйте!
На зв’язку GameDev DOU Подкаст з випуском про улюблені ігри. Що відрізняє Bloodborne від інших ігор FromSoftware? Як відчувається Crysis після стількох років? Чому потрібно обов’язково пограти в Hades? Які ще проєкти є в списках наших ведучих? Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!
Українська інді-команда Icebound Labs, яка складається з трьох розробників, анонсувала свій дебютний проєкт — Undisclosed. Це кооперативний горор про розслідування надприродних явищ. Події гри розгортаються на території Сполучених Штатів у 50-ті роки минулого століття. Користувачі стикнуться з НЛО, привидами та атаками Віндіго.
Медіанна зарплата в українському геймдеві вперше перевищила показники грудня 2021 року. Найбільше заробляють менеджери та софтвер інженери, а 2D-художники випередили своїх колег з 3D на $100. При цьому рівень винагороди в геймдизайні падає вже цілий рік. Детальніше про зарплати українських геймдев-фахівців — у нашій аналітиці.
Минулого року ІТ-спеціалісти оцінили понад 1100 компаній. Були серед них і такі, що розробляють ігри. Ми склали рейтинг найкращих геймдев-роботодавців України, в якому співробітники оцінювали студії за кількома критеріями: компенсація, умови праці, кар’єра тощо. Хто опинився в топі — читайте в нашому матеріалі.
У вівторок, 4 лютого, виходить Kingdom Come: Deliverance 2 — продовження рольового бойовика про середньовічну Чехію від студії Warhorse. Редактори GameDev DOU ще до релізу пірнули в історію Богемського королівства та розповідають, чому проєкт може стати однією з найкращих рольових ігор сучасності.