Статті автора Редакція GameDev

Frogwares випустила The Sinking City Remastered на Unreal Engine 5 з покращеною графікою

Редакція GameDev 447

Українська студія Frogwares випустила ремастер The Sinking City. Оновлену версію реалізували на рушієві Unreal Engine 5 з підтримкою трасування променів та апскейлерів. У грі також підтягнули деякі ігроладні функції та додали фоторежим. Всі власники оригіналу отримали проєкт безплатно. 1

У пошуках визначення для візуальної новели. GameDev DOU Подкаст

Редакція GameDev 511

Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і цього разу ми розбиралися — а що ж таке візуальна новела? Поговорили про особистий досвід в цьому жанрі та ігрові механіки візуальних новел. Згадали, з чого починався цей вид розваг та подискутували чи можна їх вважати повноцінними іграми. Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами! 8

Найпопулярніший рушій — Unity, а 70% студій працюють на мобільний ринок. Рейтинг продуктових геймдев-компаній України, 2025

Редакція GameDev 2276

Скільки фахівців працює в найбільших продуктових геймдев-компаніях України? Які ігри вони створюють, для яких платформ, і на яких рушіях? Ми продовжуємо досліджувати український геймдев та публікуємо новий рейтинг продуктових компаній, що працюють у нашій країні. 5

Українська компанія Zibra AI анонсувала нову версію ZibraVDB для Virtual Production, CGI та розробки ігор

Редакція GameDev 177

В Zibra AI зазначають, що інструмент повністю інтегрується з Houdini і підтримує імпорт в Unreal Engine. Продукт вже використовується компаніями Dimension Studio та ILCA, а інді-розробники отримають кілька безкоштовних компресій. Більше — читайте в нашій новині.

Портрет українського розробника ігор. Зарплати, діти, боси

Редакція GameDev 12072

Це спецпроєкт про життя українських розробників ігор. Ми опитали майже 900 фахівців і на основі цих даних створили портрети найпоширеніших професій в індустрії. Тут ви дізнаєтеся скільки заробляють фахівці, як працюють, чи задоволені своєю зарплатою та на яких девайсах грають. А бонусом зможете персоналізувати власні дані і перевірити себе у сутичці з головними жахами геймдеву.

Портрет геймдев-спеціаліста. Аналітика, 2025

Редакція GameDev 4010

Це спецпроєкт про життя українських розробників ігор. Ми опитали майже 900 фахівців і на основі цих даних створили загальний портрет геймдев-спеціаліста та портрети найпоширеніших професій в індустрії. Тут ви дізнаєтеся скільки заробляють фахівці, як працюють, чи задоволені своєю зарплатою та на яких девайсах грають. А бонусом зможете персоналізувати власні дані та перевірити себе у сутичці з головними жахами геймдеву. 9

В Eidos Montreal «не вистачило місця», а творці Myst скоротили пів команди. Сумні підсумки березня 2025

Редакція GameDev 960

Звільнення в геймдеві, на жаль, продовжуються, а разом з ними наша рубрика «сумні підсумки». У березні скорочення відбулися в 11 компаніях, серед яких є й доволі відомі. У польської The Farm 51 трапився невдалий реліз, в Eidos Montreal не знайшлося місця на нових проєктах для 75 фахівців, а творці легендарної Myst зменшили свою команду одразу вдвічі. 1

Найбільші геймдев-студії України, успіх Frogwares на Kickstarter та провал джему від Держдепу. GameDev DOU Подкаст про новини березня

Редакція GameDev 580

Березень промайнув швидко, а значить настав час для випуску новин від GameDev DOU Подкасту. Обговорили найбільші геймдев-компанії України, перемогу S.T.A.L.K.E.R. 2 на другій Премії DOU та результати останньої Kickstarter-кампанії від студії Frogwares. Вмикайте, дивіться та коментуйте!

Про мобільний геймдев і запуск студії під час повномасштабної війни. Спецвипуск GameDev DOU Подкасту

Редакція GameDev 806

Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і цього разу ми говоримо про мобільний геймдев з CEO Burny Games Анатолієм Генісом. Чому українські студії можуть виступати R&D-придатками компаній з інших країн? Що робити, щоб гра стала успішною і показала потрібні результати? Які зараз тренди на мобільному ринку? Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами! 1

Потрібно більше часу. Дату релізу SAND у дочасному доступі перенесли на невизначений термін

Редакція GameDev 182

Українські команди Hologryph і TowerHaus ухвалили рішення перенести вихід extraction-шутера SAND у дочасному доступі. Це означає, що гра не буде доступна для покупки 3 квітня, як планувалося раніше. Запуск змістили на невизначений термін. Розробники оголосять нову дату, коли будуть готові.

Топ-25 геймдев-компаній України, лютий 2025. Мінус 250 спеціалістів за пів року та новий офіс в Індії

Редакція GameDev 5927

Український геймдев продовжує скорочуватися, однак вже не так стрімко. За пів року вісім компаній збільшили свій штат на понад 150 фахівців. Водночас частка технічних спеціалістів в топ-25 українських студій зросла. Детальніше про поточний стан геймдев-індустрії України читайте в нашій аналітиці. 12

Змінні іспанською, критерії чистоти та генератор лайнокоду. GameDev DOU Подкаст про програмування

Редакція GameDev 445

Привіт, спільното! На зв’язку GameDev DOU Подкаст і цього разу ми говоримо про код в іграх. Як впливає його чистота на фінальний продукт? Чи відрізняється підхід до програмування в інді-девелоперів та студійних розробників? Навіщо писати змінні іспанською і яке майбутнє у професії програміста? Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!

The Sinking City 2 успішно профінансована на Kickstarter. Менш як за добу Frogwares зібрала вдвічі більше коштів, ніж планувалося

Редакція GameDev 440

Frogwares вже можна привітати з успішною краудфандинговою кампанією. Менш як за добу компанія зібрала вдвічі більше коштів на Kickstarter, ніж було вказано в початковій цілі. Тобто The Sinking City 2 вже успішно профінансована. Для всіх донатерів передбачені різні призи, включно з унікальними фізичними виданнями. 3

Вийшла версія Godot 4.4. Розповідаємо про головні покращення рушія

Редакція GameDev 289

Команда Godot випустила версію 4.4 свого рушія. Серед ключових нововведень: інтеграція Jolt Physics безпосередньо в сам рушій, підтримка Ubershader та інтерполяція 3D-фізики. Більше — читайте в новині.

Кризові зміни в геймдеві, зарплати українських розробників ігор та оновлення від Valve. GameDev DOU Подкаст про новини лютого

Редакція GameDev 710

Лютий був насиченим на події в ігровій індустрії і настав час для випуску новин GameDev DOU Подкасту. Обговорили скорочення в геймдеві, ситуацію навколо шутера Level Zero: Extraction, а також зарплати українських розробників ігор та студії, що опинилися в рейтингу найкращих геймдев-роботодавців. Вмикайте, дивіться та коментуйте! 2

Насиченість Hades, просвітлення в Bloodborne та той самий костюм з Crysis. GameDev DOU Подкаст про улюблені ігри

Редакція GameDev 688

На зв’язку GameDev DOU Подкаст з випуском про улюблені ігри. Що відрізняє Bloodborne від інших ігор FromSoftware? Як відчувається Crysis після стількох років? Чому потрібно обов’язково пограти в Hades? Які ще проєкти є в списках наших ведучих? Вмикайте, дивіться та коментуйте разом з нами!

Українські розробники анонсували Undisclosed — кооперативний горор про паранормальні явища у США 1950-х років

Редакція GameDev 510

Українська інді-команда Icebound Labs, яка складається з трьох розробників, анонсувала свій дебютний проєкт — Undisclosed. Це кооперативний горор про розслідування надприродних явищ. Події гри розгортаються на території Сполучених Штатів у 50-ті роки минулого століття. Користувачі стикнуться з НЛО, привидами та атаками Віндіго. 6

Скільки заробляють розробники ігор в Україні: медіана зарплати збільшилася на $200, а софтвер інженери в геймдеві майже догнали колег з IT

Редакція GameDev 6088

Медіанна зарплата в українському геймдеві вперше перевищила показники грудня 2021 року. Найбільше заробляють менеджери та софтвер інженери, а 2D-художники випередили своїх колег з 3D на $100. При цьому рівень винагороди в геймдизайні падає вже цілий рік. Детальніше про зарплати українських геймдев-фахівців — у нашій аналітиці. 3

Найкращі геймдев-роботодавці 2024 року

Редакція GameDev 6074

Минулого року ІТ-спеціалісти оцінили понад 1100 компаній. Були серед них і такі, що розробляють ігри. Ми склали рейтинг найкращих геймдев-роботодавців України, в якому співробітники оцінювали студії за кількома критеріями: компенсація, умови праці, кар’єра тощо. Хто опинився в топі — читайте в нашому матеріалі. 5

Перший претендент на звання «Гра року». Огляд Kingdom Come: Deliverance 2

Редакція GameDev 2975

У вівторок, 4 лютого, виходить Kingdom Come: Deliverance 2 — продовження рольового бойовика про середньовічну Чехію від студії Warhorse. Редактори GameDev DOU ще до релізу пірнули в історію Богемського королівства та розповідають, чому проєкт може стати однією з найкращих рольових ігор сучасності. 6

← Сtrl 123456...8 Ctrl →