Відгукувався на позицію керівника клієнтського сервісу, маючи великий досвід у цій сфері.
Стосовно рішення спробував зв’язатись з HR-менеджером, але телефон був недоступний (постійно)
Відгукуючись на такі вакансії я, як правило, роблю тестові дзвінки/звернення до підтримки, щоб оцінити поточний рівень якості сервісу і можливості його вдосконалення.
Уявіть собі яке будо моє здивування, коли всі 3 номери підтримки, протягом тижня були недоступні... Тобто навіть оцінити немає чого
Стосовно роботи HR-менеджера
1. Ігнорування відгуків на подібні вакансії значно псує бренд роботодавця. Шаблоні відповіді, на сайтах розміщення вакансій, відправляються в один клік. При цьому ви поважаєте і кандидата, і себе і компанію у якій працюєте.
2. Почитайте про бренд роботодавця, що воно таке і як саме HR впливає на нього. HR-менеджер — це перша людина, з якою контактує потенційний кандидат, і саме він формує враження про компанію.
3. Якщо розміщуєте керівні позиції, то переконайтесь що потенційні кандидати, зможуть зробити тестові запити у відділ, на роботу у якому вони претендують
Мав не дуже приємний досвід з цією компанією.
Відгукувався на позицію керівника відділу з контролю якості підтримки, маючи великий досвід у клієнтському сервісі. Відповіді не отримав, але про свій відгук не забув, оскільки веду власний облік відгуків.
Протягом місяця мій відгук переглядався декілька разів, але відповіді ніякої я не отримав. Вважаю це недбалим ставленням компанії до кандидатів, ще й на такі позиції. Прикро, що власники бізнесу цього не розуміють, і не вважають запотрібним донести це до співробітників
Поради для HR-менеджерів.
1. Якщо ви вже шукаєте людину на позицію керівника відділу з контролю якості, то переконайтесь що HR-менеджер якісно робить принаймні свою роботу.
2. Почитайте про бренд роботодавця, що воно таке і як саме HR впливає на нього. HR-менеджер — це перша людина, з якою контактує потенційний кандидат, і саме він формує враження про компанію.
3. Враховуйте, що кандидати теж люди. На сайтах пошуку роботи можна відправити шаблонну відповідь в один клік, поважаючи свій час та час інших людей. Бо пряме ігнорування повідомлень — це вже неповага.
Дуже боляче, що у більшості компаній з Києва, така неповага і недбалість стала нормою.