Ігор Свєтлічний продовжує розповідати про роботу онлайн-маркетолога. Цього разу він зібрав для вас поради, що допоможуть провести маркетинг-дослідження, а також вибрав багато практичних інструментів, що знадобляться для роботи в цій галузі.
Як створювати те, що продає? Що таке креатив у перфоманс-маркетингу? Як вплинути на ймовірність того, що він влучить у цільову аудиторію?
Про це та інше у своєму блозі розповідає Ігор Свєтлічний, який щомісяця працює з тисячами креативами — і не з чуток знає, що це таке та як із цим працювати.
Ігор Свєтлічний працює у сфері маркетингу понад 8 років, тож точно має що розповісти про професію. У статті йдеться про завдання маркетолога, його роль у бізнесі, можливості професійного та фінансового розвитку, також автор розвінчує популярний стереотип, з яким можуть стикнутися фахівці.