DevOps Engineer в mono
  • SKELAR

    Мав один з найпозитивніших досвідів проходження інтерв’ю. Не дивлячись на досить велику кількість етапів інтерв’ю (у моєму випадку чотири) — всі вони пройшли супер швидко. Від відгуку на вакансію до фінального фідбеку пройшов рівно тиждень. Також, всі інтерв’ю були максимально цікаві та професійні. Де інтерв’юери намагалися дізнатися про мій досвід та розкрити мене як кандидата, а не просто читали питання про Linux з листочку, як це часто буває. У результаті — в мене теж склалася досить зрозуміла картинка про компанію та людей, що працюють там. Так тримати!

  • appflame

    Мав досвід проходження інтерв’ю в appflame. Хоч і не вдалося попрацювати разом через закриття вакансії, але процес рекрутингу залишив дуже позитивні відчуття. Технічне інтерв’ю мені проводили Yevhenii Matusevych та Roman Pozhar. Були цікаві відкритті питання, а хлопці дуже дружелюбні та професійні. Після інтерв’ю пішов з гарним настроєм та відчуттям, що просто гарно поспілкувався зі своїми старими друзями. Дякую за такий досвід

  • Ajax Systems

    Не звик залишати негативні відгуки, але такого НЕ професіоналізму як від HR Anna Serhiichuk я ще в своєму житті не зустрічав. Це був мій найгірший досвід спілкування з представником компанії.
    1. Все почалося ще з перших повідомлень, коли мені запропонували таймслот на HR інтерв’ю, після чого Анна зникла на 24+ години. Наступну відповідь я отримав о 8-ій вечора наступного дня. Але добре, таке буває, може дійсно людина була шалено зайнята і не могла знайти час(2 хвилини) щоб надіслати інвайт
    2. В день інтерв’ю, за 7 хвилин до зустрічі Анна пише, що вона запізнюється на зустріч і просить перенести її на наступний день, або на 30хв. Окей, посунули на 30хвилин, на початку дзвінку знову слухаю її розповідь про те як вона «шалено зайнята».
    3. На самому дзвінку починається саме цікаве. Такого великого ЕГО у людини я ще не зустрічав. Анна починає розповідати яка вона крута і що вона «сама виростила» штат девопсів з кількох людей до ХХ людей і бла-бла-бла. Я сиджу, не розуміючи навіщо мені ця інформація, але окей. Трохи згодом, коли самопрезентація нарешті скінчилася ми трохи побалакали за мій досвід і почалися дуже дивні запитання. Один діалог викарбувався у мене в пам’яті та звучав він наступним чином:
    Анна: «А скільки AWS сервісів ви використовуєте на поточному проєкті?»
    Я: Починаю перераховувати найбільш must have сервіси які ми юзаємо, при цьому розуміючи що ця інформація навряд чи щось дасть НЕтехнічній людині, але окей.
    Анна: Перебиває мене та каже: «Ні, назвіть просто цифру»
    Я: «Ну.... 20-30, мабуть» (на цьому етапі я вже сиджу в шоці з рівня запитань ще блььше не розуміючи, що це взагалі може дати людині, тим паче, НЕтехнічному спеціалісту)
    Анна: З посмішкою на лиці та зверхнім тоном: «Ну, щоб ви розуміли, в нас їх більше 40»

    Таких дивних запитань ще було декілька, але, думаю, що цього досить щоб зрозуміти якого рівня Recruitment Lead працюють у даній компанії.

    Потім, під кінець інтерв’ю, Анна почала майже принижувати мене та казати наступні фрази: «Від мене це вже НІ, тому що я думаю, що ви не виконаєте наше тестове завдання». «Наше тестове завдання навіть сеньйори з досвідом 5+ років не завжди можуть виконати». Але ж звісно зійшлися на тому, що моє CV Анна передасть технічній команді та повернеться з фідбеком, якщо все ж таки боги вирішать до мене спуститися та провести технічу співбесіду. Звісно ж, ніхто до мене не повернувся.

    Резюмуючи: Кандидатам не раджу витрачати свій час, щоб відчути себе нікчемним, бо компанія використовує на 5-10 AWS сервісів більше ніж у вас на поточному/минулому проєкті(досі смішно з цього). А керівництву Ajax раджу звернути увагу на професіоналізм рекрутерського відділу, тим паче, коли лідом цього відділу являється така хамовита, нетактична та зверхня людина.

  • Alpacked LLC

    Я работаю в Alpacked всего лишь несколько месяцев, но уже могу с уверенностью порекомендовать компанию специалистам, которые хотят постоянно совершенствовать свои навыки, учить новые технологии и при этом быть в комфортной и дружной команде.
    Несмотря на войну в нашей стране и тяжелое время для бизнеса в Украине — основатели компании проявили себя с лучшей стороны. Никто не был уволен, как это происходило в других компаниях, более того, всем была выслана достаточно весомая финансовая помощь. ИМХО, именно такие ситуации показывают настоящее отношение к своим сотрудникам и лучше всего мотивируют.
    Что касательно рабочего процесса, то я выделю несколько основных пунктов, которые важны именно мне:
    1. Нет бюрократии
    2. Тебе всегда помогут. На тебя никогда не посмотрят «косо» если ты чего-то не знаешь или не понимаешь.
    3. Полная компенсация за курсы английского
    4. Здесь реально крутая атмосфера. Я ее почувствовал еще на интервью. Оно было похоже на беседу с людьми которых я знаю несколько лет и мне не стыдно было говорить что я чего-то не знаю. В компании нет ощущения что над тобой стоит надзиратель. Если у тебя что-то не получается или ты просто завис на какой-то задаче, то к тебе могут придти разве что с предложением помочь, но не с претензией.

    РЕКОМЕНДУЮ!