хотілося б зробити інакше
Хочу дати кілька порад з власного досвіду:
— Вирівнювання стін і сантехніка. Ми вирівнювали стіни під 90 градусів. Але спочатку робилась чорнова сантехніка, і на цьому етапі про таке ні я ні сантехнік не думали. Потім виявилось що у ванній кімнаті стіни були дуже криві і прийшлось класти великий шар штукатурки, найбільше саме в тому кутку де був вихід для зливу пральної машини) Як рузультат — цей вихід на декілька сантиметрів в глибині стіни. З якимись подовжувачами шланг від пралки я зміг типу закріпити, із силою, але по факту він ледь тримається, бо нічого нормально не підійшло. Підпер самою пральною машиною, яку тепер боюсь чіпати. Бо одного разу відсував пралку і не поставив на місце як потрібно. При наступному пранні шланг виліз зі стіни від вібрації і був не слабий такий потоп... повезло що ми хоч вдома були)
— Електрична тепла підлога і керамограніт. В мене на кухні на підлозі керамограніт, він 11мм товщиною, це більше ніж звичайна кафельна плитка. Плюс керамограніт значно щільніший і має нижчу теплопровідність. В результаті цю теплу підлогу ми не використовуємо, тому що чекати прогріву треба декілька годин і ефект все одно такий собі... ледь відчувається що там щось гріє) Знаю роблять якусь термоізоляцію яка відображає тепло, під теплою підлогою. Але в мене такого немає і не факт що сильно помогло б.
— Тепла підлога на балконі. Якщо ви плануєте щоб балкон був взимку теплий як житлове приміщення, то треба дуже добре обдумати і спланувати як це зробити ефективно) Я балкон утеплював зі всіх сторін, засклив якісніми двокамерними склопакетами... ну і той самий керамограніт на підлозі, під яким тепла підлога. В результаті зимою на балконі все одно сильно прохолодно, годинами там ніхто не висидить, і тепла підлога відповідно взагалі не використовується. Марно викинути гроші.
— Вище писали про фарбу на стінах і маркетинг. В мене трішки інший досвід. Так, це не ідеально, шурувати-драяти ти їх не сильно будеш. Але разом з тим, на кухні біля мийки (не беспосередньо, трішки на відстані) в нас фарбована стіна, яку мили вже безліч разів. Фарба матова, не глянцева. Так, за 8 років вона вже не так виглядає як була спочатку, але й до шпатлівки ще не дотерли) В цілому, саме біля мийки я б зараз вибрав інше рішення, але всю решту частини кухні, всі кімнати-коридори, зробив би все так само, як на мене однозначно тільки фарбування. Звісно, з якісною підготовкою стін, що включає вирівнювання стін, склополотно і хорошу шпатлівку. Перефарбувати стіни значно простіше ніж переклеїти шпалери. Один тільки нюанс — якісне фарбування перший раз, тобто з підготовкою стін, коштує значно дорожче ніж шпалери.
Здоровий чоловік
Рано чи пізно, ви чи ваші діти, можливо будете це житло продавати, і ваше незаплачене все одно піде в мінус від вартості житла.
Це в якій економічній школі навчили порівнювати доходи за різні періоди в абсолютному вимірі? Розповідати про те що дохід 29*N це завжди одне й те саме, це чиста маніпуляція. Є поняття інфляції і купівельної спроможності, от від них і треба плясати. Не задумувався, чому в країні регулярно підвищують мінімальну зп і всі соціальні виплати? І чому ці підняття ніколи не встигають за реальною ситуацією з цінами? Невже тобі треба пояснювати що імпортери купуватимуть валюту по комерційному курсу, а потім в ціну ще й ризики закладати?
згоден, це не багато для туарега. можливо, німецькі двигуни економічніші за інших.
кстати у вас седан, я сначала прочитал х5, а не просто 5.
куга — паркетник. покрупнее-потяжелее будет, и выше, и клиренс больше, и 4×4 (подключаемый). всё это конечно на расход влияет.
форд куга, не сказал бы что очень большой, ± как ваша пятерка. я читал на форумах отзывы, и примерно о таком расходе другие тоже пишут. вряд ли СТО чем поможет, если комп. диагностика ошибок не покажет. авто не старое, 4,5 года. правда, обычно по трассе это 4 человека и полный багажник)
Форд Куга. До этого была мазда-6. Она конечно брала меньше, но не «до 6 на сотню».
Конечно, еще зависит от того кто как считает) это тоже ведь можно по разному делать.
круто! а это какое конкретно авто?
просто я уже не первый дизель поменял, но такого расхода никогда не было)
вы многими дизелями владели? или начитались в брошюрах от дилеров?
особенно когда речь идёт о паркетниках))
у моего 2.0 турбодизеля заявлено 4.9 по трасе. он берёт до 7 только если тошнить 110. на 140 это уже около 8.
не верьте брошюрам и отзывам, особенно тех кто продаёт авто)
ну тогда прошу прощения за дезу) похоже я забыл эти детали, уже более пяти лет прошло как я был в такой ситуации.
в таком случа да, крайне нежелательно наступать на эти грабли.
валютные вклады снимали потому что начинались невозвраты депозитов. когда начинаются подобные проблемы, у разных банков, то у народа просто начинается паника. совершенно обоснованная, кстати) и начинают забирать из тех банков где таких проблем ещё нет.
а рассуждения про 2% растут как раз с
При возврате фондом гарантирования курс берётся, на сколько я помню, на день выплаты, а не «день начала процедуры ликвидации банка». Не буду искать, но этот момент законодательно закреплен. Несколько лет назад сталкивался. То что в рамках 200к — вообще без проблем.
Больше скажу — даже без велосипеда, просто гуляя в горах, несложный трекинг. Случись травма — откажут. В прошлом году перед поездкой звонил в страховую интересовался. Пришлось покупать даже не «спортивную», а «экстремальную», которая была самая дорогая. Обязательно нужно такие вещи учитывать.
Сантехніка — я писав що це була чорнова сантехніка, тобто труби в стінах, і воно в нас не зашивалося гіпсокартоном. Конкретно в цьому місці це були штроби. Ну а потім зверху поклався товстий шар штукатурки. Загалом я про те що при прокладанні труб краще заздалегідь знати які там стіни і як це може потім змінитися.
А по теплій підлозі... так, я це знав. Конкретно з цією підлогою навіть на фірмі де я купляв мене запевнили що теплоізоляція для цих матів не потрібна. Не знаю наскільки б це допомогло, але ж так, ізоляцію варто було зробити. Це відноситься до речей, які після ремонту вже не переробиш, на жаль.