Щоб працівник переймався долею компанії він має бути власником частки акцій компанії Все просто. Компанії добре, добре і працівнику. Буде мотивація. А якщо на розмір зп ніяк не впливають прибутки і успіх компанії то відповідна і мотивація.
Угу. Що відбувається на справді знаю від людей які співбесідують а не яких. А також коли спочатку проект на паузі а потім телефонують і без технічної співбесіди одразу пропонують собес з клієнтом на інший проект.
Та ж сама ситуація. Стандартна відписка бо вона універсальна і звучить зазвичай приємніше ніж правда. Вам було б приємно чути що ми і не збирались вас наймати але новому рекрутеру потрібна реальна практика співбесід? Чи проектів нема і хз коли буде. Тож ти нам про запас і як проект зявиться тебе одразу процесять далі без тех співбесіди? Кейсів багато. З чим повязано уже описали. Кількість співбесід і відмов вже перестав рахувати десь після 10ї)
Да. Тут походу скорее влом индивидуально/по отдельности бумагами заниматься финальными.
«7000 спеціалістів — і кожен важливий, кожен відчуває турботу.» Ну-ну. Это когда люди с месяц ждут зп после увольнения (а то и дольше) только потому что компании удобно заниматься увольненцами пачками а не индивидуально каждым. И когда все бенефиты = кредит который нужно вернуть при увольнении.
Оно то да. Если б низкий доллар = низкие цены на эти товары наблюдалось)) Но неть)
Сама Налоговая толком не знает как её правильно вести. А значит, всегда будешь вести неправильно и штраф всеравно заплатишь. Пример — как учитывать безоплатно полученные услуги? В нал или безнал? Оно по факту не является не тем ни иным. Как бы не вел — налоговая посчитает как ей удобно. А удобно чтоб штраф заплатил. Благо он незначительный пока-что. Для себя просто смирился что при закрытии ФОП скорее всего его мне придется уплатить))
За неналежне ведення обліку, неведення книги або її відсутність потрібно заплатити адмінштраф у розмірі від 51 до 136 гривень або від 85 до 136 гривень, якщо протягом року штраф за таке порушення накладається повторно".
Або ображаються коли кандидати починають добирати не якістю а кількістю;)