Game producer/Game designer
  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    Вітаю всіх.
    Наша команда вже зросла до 15 розробників. Ми надалі продовжуємо розробляти дві гри:
    1)Rpg Roguelike (мобільна гра/Пк) фентезійна на базі готового рушія зробленного на Unity.
    Сам рушій має багато недоліків, але при належному досвіді все можливо змінити та підігнати під себе.
    Наразі ми вже робимо лвл дизайн та починаємо тестувати механіку. Лор по грі:
    docs.google.com/...​kj40WtfA/edit?usp=sharing
    2)Rpg Roguelike (мобільна гра/Пк) постапокаліпсис. Зроблена ахрітектура, є готові ассети, технічне завдання.
    Наразі будуємо перший рівень. Опис самого проекту:
    docs.google.com/...​4FlH_UG8/edit?usp=sharing

    1)Є люди з досвідом роботи:
    -Unity Architect (11 років досвіду)
    -Game producer/Game designer 7 років досвіду
    2)Отримати менторство та досвід роботи
    3)Стати частиною команди для реалізації наступних проектів
    4)Оновити портфоліо

    Кого ми на разі шукаємо:
    -Unity developers (з досвідом роботи від 1,5 року).
    -Level designer
    -UX/UI artist
    -3D Artist
    -3D Animator
    ТГ: t.me/Talezoom

    Підтримав: Vitaliy
  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    Вітаю всіх.
    Ми невелика команда розробників які почали створювати Rpg Roguelike (мобільна гра/Пк).
    Наразі у нас вже є всі потрібні ассети, архітектура проекту, технічне завдання.
    Проект знаходиться на стадії розробки основних механік та першого рівня.
    Чим може бути цікава для вас участь у такому проекті:
    1)Є люди з досвідом роботи:
    -Unity Architect (11 років досвіду)
    -Game producer/Game designer 7 років досвіду
    2)Отримати менторство та досвід роботи
    3)Стати частиною команди для реалізації наступних проектів
    4)Оновити портфоліо
    Кого ми на разі шукаємо:
    -Unity developers (з досвідом роботи від 1 року).
    -Level designer
    -UX/UI artist
    -3D generalist/artist/animator
    ТГ: t.me/Talezoom

    Підтримав: Den TRO
  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    Оновлення інформації:
    Наразі нас вже 12 людей.
    Досі шукаємо:
    — 3D modeller/Animator ( потрібно багато). Досвід неважливий.
    -UX/UI artist (2-3 людини). Досвід неважливий.
    -Unity developer (треба 1-2 людини)

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    Шукаємо людей на проект Rpg Roguelike (мобільна гра):
    -Unity developer
    -3D artist
    -UX/UI artist
    -Game designer
    -Sound designer
    -QA
    Гра буде схожа на на Grim Soul.
    Наразі над проектом буде працювати 2 людини:
    Unity developer 11 років досвіду
    Game producer/Game designer 7 років досвіду.
    Гру плануємо зробити за 4 місяці (враховуючі наші сили).
    Якщо комусь будет цікаво отримати досвід, пишіть — ТГ: @Talezoom

    Підтримав: Artem Marynenko
  • «Мені 42 і я геймер-задрот». Рефлексії про ігри та їх вплив на життя від проджект-менеджера

    Мне нравиться кооперативные игры. Например Rust. Если хочешь хорошо провести время с командой, то нужно составить план на вайп, поделить обязанности, работать в команде, уметь договариваться... Прям как на работе

  • Скільки ще буде тривати війна?

    Мне ситуация видеться вообще так:
    Представим что страна это человек которым управляет власть. Перед началом войны человеку постепенно отключают мозги, режут сухожилия на руках и ногах(что бы не мог двигаться), после чего постепенно останавливают сердце. Дальше роют яму , кладут в гроб и начинают прощаться. Народ видя эту картину не проходит мимо, а хочет спасти человека. Нести на руках гроб не получается, есть только телега на квадратных колёсах.

    И вот народ запрягаеться и потихоньку начинает тащить в гору телегу. Ведь на горе находится больница где можно помочь и спасти человека.

    Власть видя что все идёт не по плану, берет опять контроль над человеком и пытается цепляться за ветки, поёт матерные песни, выпадает из телеги.

    Вот у меня вопрос даже к самому себе. А что было бы если народ не начал донатить. На какой неделе войны солдаты вернулись бы в Киев с вопросами?

  • Анти-панік аналітика, або чому IT ринку не погано

    GameDev мёртв.

    Підтримав: Mon Quixote
  • Що сталось з рекрутингом?

    Вы путаете тёплое и мягкое. Для начала рекрутер получает зарплату и то что ему не ответили — ничего не изменит(ну бонус не получит).
    На интересные предложения всегда отвечали и не игнорили.
    А то что вы описали больше похоже на треш компании. Там и зарплату ниже предложат и вакансия мутная.

    Підтримали: Dmytro, Andrii Malchyk, bo bac
  • Що сталось з рекрутингом?

    Я уже не обращаю внимание. Раньше из 10 встреч с рекрутером на второй раунд с менеджерами или директорами выходил примерно в 70% случаев. Сейчас с 10 отправленных резюме получаю ответ от 1-2 рекрутеров о том что не подхожу, остальные молчат. С 10 и 10 первых интервью дальше зовут пообщаться 0 и 10. Хотя вакансии на порядок ниже по требованиям и по зп. Для меня загадка остаётся только водном- почему за минимум денег не взять человека с высоким скилом. Потому делаю вывод что это сбор резюме или там люди принимающие решения в бизнесе не очень понимают.

  • Топік для пошуку людей на ваші інді-проєкти

    Почав вивчати Unity. Шукаю однодумців для спільного навчання та створення ігор.
    телеграм @Igorprod

  • Тестові завдання без оплати: де здорова межа?

    Молодой гусар спрашивает у поручика Ржевского, как это ему удается пользоваться таким успехом у женщин.
    — Очень просто, — отвечает он, — нужно пойти к женщине и сказать:
    «Мадам, позвольте вам вдуть!»
    — Поручик! Но ведь за такое можно и по морде!
    — Можно и по морде. Но можно и вдуть.

  • Тестові завдання без оплати: де здорова межа?

    Пишу у відповідь на питання про ТЗ:
    Щоб виконати нормально ваше завдання треба витратити в середньому (тут пишу скільки може зайняти часу). Це доволі багато часу, але існує одна проблема — тип мислення та спосіб оформлення. У кожної компанії це окрема релігія і їй треба вчитися.
    Повертаючись до початку свого листа — я виконував багато завдань і можу розділити на 3 категорії фінальний результат:
    1)Ви не дасте відповідь. Так буває, я витрачаю час в нікуди ( це робить 25% компаній)
    2)Ви дасте стислу відповідь (це робить 50% компаній)
    3)Ви дасте відповідь з коментарями ( це робить 25% компаній).
    Ось ми дісталися до фінальної частини — коли компанія дає відповідь з коментарями. Згідно з моєю аналітикою будет 2 варіанти:
    1)Людина яка дивиться тестові завдання не має належної компетенції (70% компаній )
    2)Людина яка дивиться тестові завдання має компетенцію (30% компаній)
    До чого я все це писав — я не азартна людина, тому ціную час компаній і свій. 15 хвилин бесіди з вашим спеціалістом будуть набагато продуктивнішими для нас обох, адже перевірка тестового з коментарями займе набагато більше часу (якщо це буде робити людина з компетенціями).

  • Безглузді питання на співбесідах. Розповідають геймдев-фахівці

    Ещё одна была контора. Нужно было их игру 3 в ряд протестить. Для этого пройти 30+ уровней. Самое интересное, что без доната это сделать можно, но очень долго и нудно. Уже с 11 вырубилась воронка продажи доп ходов. Осилил 15 уровней и забил. Этого хватало написать развёрнутый анализ всех проблем.
    Ответ так и не дождался.
    Была ещё контора. Предлагала в тестовом накидать идеи для игр используя предложенные механики. Ответ дали по тестовому. Удивила критика — что предложенные игры не могут зайти и нужно тестить разные варианты. Знал бы я 100% что идея зайдёт, то давно сам бы реализовал. Может они искали бога гиперказуалок, у которого что не идея то хит.
    Бывают интересные тестовые, которые просто хочешь сделать, а бывает полный мрак.

  • Безглузді питання на співбесідах. Розповідають геймдев-фахівці

    Помню, делал тестовое в компанию на ГД. Компания крупная, но почему-то они решили Тестера сделать главным ГД и доверить ему проверять тестовые и принимать решения. Так моя жопа ещё не горела, когда мне прислали разбор тестового. В первый и последний раз делал работу над ошибками этого самородка, хотя, сомневаюсь что мой ответ ему переслали.

    Підтримав: Anna Vynnychenko
  • Скільки коштують послуги 3D аніматора для створення 1 хвилини анімації?

    Одна секунда в таких проектах стоит, если не подводит память 100$ и выше

    Підтримали: Olena Sharovar, Stan Rubakhin
  • «Ще в жодній війні не було такої агресії щодо інфраструктурних об’єктів». CEO Yasno Сергій Коваленко — про проблеми в енергосистемі України та IT-центричність компанії

    Мы не решаем никаких вопросов. Звоните в Дэтек

  • Шукаю студію/спонсорів для розробки гри Desire Core

    Идеи без реализации не интересны. Студии сами себе идеи генерят(у них в этом проблем нет). Спонсоры или инвесторы тоже не вложаться в такие идеи. Они или свою будут продвигать или там нужен очень хороший бизнес план или дизайнеры с именами (привлечение аудитории).
    Собирай деньги и делай прототип или сам делай. Можешь ещё найти джунов, которые за опыт будут работать.

    Підтримав: Олексій Чміль
  • Як дорожче себе «продати» на співбесіді?

    Сейчас не как. Работы в разы меньше. Зарплаты просели очень хорошо и сотрудниками перебирают

  • Recruitment delenda est, або Чому сучасний рекрутинг має зникнути

    Когда появлялась потребность в новом сотруднике, то просто составлял требования и просил собрать отклики. Дальше просматривал и выделял нужные мне резюме. На первое собеседование тоже шёл что бы не терять время. Иногда сам помогал в поиске, если была сложная позиция.
    Потому сталкиваясь сейчас с поиском работы вижу проблемы:
    1)Не все умеют правильно читать резюме
    2)Если дают тестовое, то после получения пропадают
    3)Люди которые собеседуют и принимают решения(могут быть вчерашними джунами)
    Но сейчас и рынок просел, так что могут позволить перебирать людьми.

    Підтримали: Serge Loboda, Taras Fedoruk
  • Топік для пошуку партнерів, кофаундерів, інвесторів тощо

    Если есть опытная команда и часть денег вернёт издатель + игра стрельнет,то зачем вам инвестор? Мотивируйте команду и делайте проект.

← Сtrl 123456...8 Ctrl →