дякую, з задоволенням прочитав. можливо є десь те відео інтерв’ю?
цікаво, дякую
а я дуже люблю сервачні рішення, можна налаштувати автоповідомлення про ліміт місця і оперативно розширити)
так добре, що написав інструкцію — тепер швидко налаштував для нового клієнта, завтра зроблю ще для одного. Виявляється — такі бекапи досить актуальні, бо вже знаю трьох клієнтів, які забули заплатити за сервер і вся інфа автоматично витерлась(
дуже приємно читати такі відгуки. Значить інтегратор добре відпрацював)
в нас була практика повного переходу з Опенкарту на шаблон OneBox — питання в клієнтів були лише по зручності налаштувань по SEO і дизайну. Проте по функціональності — жодних) Особливо багатий функціонал особистого кабінету клієнта/партнера/дилера — можна досить гнучко налаштувати+є варіант замовити моб додатки кабінету прмо з вашим лого.
То ж якщо ваш опенкарт дає продажі — не відмовляйтесь від нього. Я б рекомендував зробити так:
1. повна інтеграція з опенкарт, де OneBox — основна система по категоріях/товарах/залишках
2. зробити так, щоб при реєстрації на опенкарті клієнт переходив в кабінет OneBox, де буде всі історія роботи і можливість дозамовити потрібні товари прямо в кабінеті
3. докупити шаблон і розвивати сайт так, щоб він давав більше продажів.
а вже тоді подумати про відмову від опенкарт)
Manage logs from multiple clouds and on-premises workloads together
я працюю з однією СRМ+ERP, але і в нас є потреба відслідковувати різні типи логів в одному місці, тому що є багато різнотипних інтеграцій. реалізовано одним звітом prnt.sc/shvk1w
вікно з чатом і інші спливаючі на сайті зроблено спеціально по результатах дослідження маркетингового відділу — так, люди зляться, але на 30% більше купують.
а про СБУ — питання актуальне лише в тому випадку, якщо в них буде доступ до самого сервера, де знаходиться OneBox. Більшості моїх клієнтів підходить хостинг в Німеччині. Власник сервера — лише клієнт і він має всі доступи. Також клієнт може сам заборонити вхід в систему всім, крім співробітників. А ще окремо доробляли кнопочку викиду з системи всіх, хто не має доступу адміністратора)
Крім того, всередині OneBox можна робити процеси конфіденційними, які не будуть бачити навіть адміни, лише автор, відповідальний і дозволені спостерігачі.
Я б шукав/писав плагін до гуглдрайв з щоденною перевіркою на створення папки по шаблону
Backup/backup-${THE_DATE}
плюс наявність в папці файлів.
Я описав бекапи лише бази даних, без файлів. Зараз в клієнта файл більше 300 мб і збільшується на мегабайт в день. То ж поки нормально. При збільшенні можна перейти на той же S3. А от якщо буде справді терабайти даних — думаю спочатку пошукаю можливість бекапити на інший сервак в тому ж датацентрі, щоб не переливати по нету. Або змінювати технологію з реляційних БД на нереляційні, серверлес чи спеціальні мікросервіси, але то буде не моє завдання)
Нижче наводили приклад з шедулером, але я писав, що нашим замовникам не критично, якщо скажімо 1 зі ста бекапів не спрацює. Хоча, можливо, так буде до першого випадку (
цікаво, я аж так глибоко не влажу, щоб була потреба налаштувати окремий шедул.
Сервер в німців і виключення електрики поки що не зустрічав. та й клієнтам −1 бекап не принципово при ймовірності
Антон, дякую, що рекомендуєте. Насправді інтегратор не обов’язкова опція від компанії, можна пробувати налаштувати самому (просто це як правило досить важко на початку). Або з зовнішнім інтегратором.
Евгений, наберіть мене, можемо проговорити що саме вам потрібно інтегрувати — зможете попередньо зрозуміти як може працювати у вашому випадку.
таке може бути на тестовому боксі через обмеження сервера. Щойно завантажив 50000 товарів з фото, все працює. Маю приклад з 200000 товарів в одній системі, включаючи шаблон (інтернет-магазин, де відображаються ті ж товари).
Вітаю Антон. Я займаюсь впровадженням OneBox більше 2х років, більше 10и закритих проектів. Робив інтеграцію з Опенкарт в тому числі, а потреби в 1С так і не було — все закривали штатним функціоналом (документи, фінанси, склади). По правді, були незадоволені клієнти через причини їх неготовності вести всі операції в системі, а також через те, що по ходу входили в смак і вимагали все нові і нові функції крім договору, а бюджет незмінний (мабуть і моя недоробка в оцінці). Але більшість — дуже задоволені, бо реально працює як і хотіли, економить багато часу завдяки автоматизації бізнес-процесів (наприклад на 1 дію Продано система списує товар зі складу, виписує документ, додає платіж, відправляє повідомлення клієнту, ін).
З задоволенням проконсультую якщо актуально, можу показати на реальних прикладах по скайпу.
Дякую!