Якщо розібратися, mentee далеко не нове слово і точно не про єдині псевдоайтішні статті.
Mentee має набагато старше походження і вживаєтся на заміну «protégé (male), protégée (female)» — особа, яка отримує наставництво.
Викладач / студент мають дещо інші взаємовідносини, які відрізняються від поняття менторства.
Вважаю, розширювати словниковий запас, є хорошою звичкою.
«Ментор» у всіх на слуху, а от «менті» викликало занепокоєння.
В будь-якому випадку, в тексті статті є пояснення «студент — менті»
Особисто я, коли не розумію якогось вислову тощо, загуглю, перш ніж написати, що не подобається чи не розумію.
Це якби вас запитала: «Що таке Java?»
відповіла вже на це запитання чи зауваження попереднім коментарем.
«Засунути флешку в голову» ніякий ментор не в змозі.
Вчитися самостійно потрібно буде незалежно від того, хоче людина цього чи ні. Ментор лише направляє, ділиться досвідом, допомагає, якщо йому відомі подібні кейси.
Саме цим ми і займаємося.
Рекламний комент))
Так, не всі вміють вчитися самостійно.
Але не всі приходять на курси, в кого не вийшло самостійно освоїти професію чи підвищити кваліфікацію. Багато хто йде за порадою, щоб перейняти досвід чи знання у інших, і не тільки менторів, а і студентів.
А щодо статистики, то сумніваюся, що можна отримати чітку картину. Курси курсами, але викладач чи ментор всеодно не надасть всю необхідну інфу, щоб вистачило на все життя чи підходило під будь-який пооєкт. Рано чи пізно потрібно буде розбиратися самостійно.
У цитаті, яку ви виділили, написано про досвід, знання та можливість передати такий досвід.
Але психологом бути не обов‘язково.
Ментор і менті (з англ. «mentor and mentee» — букв. «наставник і підопічний») — ведучий і той, кого ведуть.
Достатньо було скористатися Google пошуком.
Підтягнутися можна, звичайно, за короткий проміжок часу.
Це була ситуація з амбіціями: «отримав сертифікат з курсу — вже мідл».
«Рассуждения» на тему ІТ-курсів, з прикладами та реаліями.
«Образование» — це дуже обширне поняття, і не курсами єдиними та не IT єдиним.
Так, ви влучно підкреслили, ми навчаємо працювати на проєктах, з максимальною концентрацією роботи в команді, з тасками, з повним циклом розробки. При цьому курс передбачає онлайн включення (не записи) менторів, для підтягнення теорії, інструкцій по налаштуванню тощо. Протягом усього періоду навчання студент може вільно спілкуватися як з ментором так і з командою, отримати допомогу індивідуально.
Ваші посилання цілком підходять для навчання, хто вміє навчатися самостійно. Проте без команди, приорітетів, процесів (хотіла наголосити на цьому).
Щодо студентів, то незалежно вікової категорії, % кому не підходить ІТ, бажає лише прослухати без домашок, відкладає на потім і т.д. (причин багато) — високий. Основна причина — це робота і брак часу на повноцінне занурення в проєкт на
Протилежні випадки теж описала. Вважаю також, що успіх залежить від самого студенда і саме він повинен бути зацікавлений в цьому.
Курси онлайн в записі — це напівфабрикат, на мій погляд. Подивитися відео, повторювати за кимось можна, але це не повноцінне навчання на проєктах.
Якщо немає відчуття роботи в команді, відповідальності за таски, дійсних проєктів, які виходять в production, такі курси занадто теоретичні та абстрактні (хоча, так, теорію потрібно, але через 2 дні студент її забуває, не використавши на проєкті).
Вважаю, не існує гарантії працевлаштування на будь-яких курсах, в будь-якій компанії. Про це і стаття.
Не наш формат. Але і така ситуація існує на ринку.
В нас є чудовий ментор по front-end.
https://jungle.consulting/courses/jungle-js
Приєднутеся до команди Jungle Courses:
для новачків: https://jungle.consulting/courses/jungle-qa-basic/
для підвищення скілів:
https://jungle.consulting/courses/jungle-qa/
Марія була кращим студентом і продовжує свій шлях з нами як ментор.
Чи право на відгук треба відібрати?