Все вірно, документація — це командна робота, а не одного відділу тестування.
Кожний відділ описує те, в чому розуміється.
Я пропоную розібрати роботу тестувальника. Тестувальник не лише тестує, а «втручається» в процеси планування, розробки тощо. Це не означає, що він відповідальний за все. Це означає, що має свою точку зору, своє бачення. І дуже часто це бачення варте документування (внесення змін в якусь фічу чи таск, наприклад).
Написання user guides і туторіалів можна залишити на тех. райтера, але в тому випадку, коли реально йому зрозумілий проєкт та всі нюанси. В іншому випадку, краще залучити тих же тестувальників. І це не для економії. Зарплата тестувальників вища зарплати тех. райтера, і, якщо перші будуть описувати документацію, цей час та витрати будуть більшими.
Так, документування — це робота всієї команди, від Замовника до Support команди.
Василь, ви не оплачували ні копійки за наші послуги.
Марафон був безкоштовний, де ви у прямому ефірі, а потім в приватних повідомленнях ображали менторів.
Саме за вашу неприйнятну поведінку вас і було видалено з робочого чату марафону.
Пишіть, будь-ласка, правдиву інформацію, навіть якщо залишилися незадоволені.