Нажаль, в Україні немає діє принцип «клієнт завжди лох» і тому немає причин надавати якісні послуги чи сервіс -в результаті, клієнт все одно не зможе нікуди поскаржитись, щоб відстояти свої права. Це і договори з незрозумілими ФОПами, які не несуть відповідальності ні про що, а «надають інформаційні послуги»- саме в такому формулюванні!, ні служби прав споживачів -по факту, неіснуюча організація в Україні.
Тому, дуже правильно ,що автор поділився, розголос і публічне засудження найкраще , що може стати в такій ситуації. Автору удачі і наснаги!
Перемога однозначно , якщо Анатоліч залишився таким, як і раніше був прєподом. Вимогливим, принциповим, але справедливим і чесним. Вітаю на новій посаді!