Нещодавно робив огляд тренду, як раз по близькій темі:
Як боротися з відтоком клієнтів
Стартап Butter підняв $22M на рішення зниження відпливу передплатних сервісів.
Стартап стверджує, що 50% користувачів підпискового сервісу, що відвалилися, хочуть продовжити користуватися сервісом, через так званий «випадковий відвал», що стався через помилку при проведенні платежу.
Обсяг проблеми стартап оцінює в 5% від усіх клієнтів на рік або $400.000 — $600.000 при виручці сервісу $10M.
Проведення платежу — дуже звична, але насправді дуже складна система, що включає кілька рівнів обробки транзакції. Тому список причин відхилення транзакції по суті нескінченний та індивідуальний у кожного платіжного оператора. Так, із тисяч прикладів найпоширенішими є:
— Нестача коштів на картці платника.
— Пікове завантаження платіжного провайдера та непроведення частини або всіх платежів.
— Помилка за банку-відправника
Скасування платежу банком (отримувачем або відправником) через дотримання регламенту AML/FT.
У чому тренд?
Індустрія платіжних рішень зростає разом із онлайн-торгівлею, а платіжні B2B рішення для передплатних сервісів — відмінний приклад SaaS, що пропонує рішення як більше заробити.
Як застосувати?
В Україні існує ринок сервісів передплати (музика, фільми, відеосервіси), для яких аналог Butter — спосіб підвищити виручку і скоротити витрати.
При цьому рішення Butter має прикладний застосунок:
Банківському секторі для підвищення збирання повторюваних платежів за кредитами та кредитними картками.
Телеком-сектор для підвищення збирання абонентської плати.
Платежах за ЖКГ (неоплата — вкрай гостра проблема операторів ЖКГ)
В прошлом году мне ровно так и ответили 2 раза, буквально слово в слово кстати!!))
Доброго дня! Шукаю в команду людей з експертизою в індустрії LiveCommerce під проект орієнтований на глобальний ринок, платформа, яка об’єднує офлайн-магазини та мікроінфлюенсерів. Пишіть в ТГ: @AlexSCRTX