Маючи справу з рекрутинговою командою компанії Haslle UAB , я зіткнулася з низкою проблем, які, на мою думку, відображають непрофесіоналізм і відсутність поваги до кандидатів.
Процес відбору: Після першого етапу спілкування, мені було надано тестове завдання. Я виконала це завдання своєчасно, дотримуючись всіх вказаних вимог.
Відсутність зворотного зв’язку: Незважаючи на своєчасне виконання завдання, я не отримала ніякого фідбеку щодо його результатів. Для мене як для кандидата важливо знати результати своєї роботи, особливо коли це стосується можливого майбутнього місця роботи.
Взаємодія з рекрутером: Я регулярно намагалася зв’язатися з рекрутером для отримання зворотного зв’язку. Проте, мої повідомлення були лише переглянуті, без будь-якої відповіді.
Враховуючи вищезазначене, хочу висловити своє розчарування у співпраці з компанією Haslle UAB. Вважаю, що діловий етикет та професіоналізм повинні бути в основі будь-якої компанії, особливо коли мова йде про взаємодію з потенційними співробітниками.
Маючи справу з рекрутинговою командою компанії Haslle UAB , я зіткнулася з низкою проблем, які, на мою думку, відображають непрофесіоналізм і відсутність поваги до кандидатів.
Процес відбору: Після першого етапу спілкування, мені було надано тестове завдання. Я виконала це завдання своєчасно, дотримуючись всіх вказаних вимог.
Відсутність зворотного зв’язку: Незважаючи на своєчасне виконання завдання, я не отримала ніякого фідбеку щодо його результатів. Для мене як для кандидата важливо знати результати своєї роботи, особливо коли це стосується можливого майбутнього місця роботи.
Взаємодія з рекрутером: Я регулярно намагалася зв’язатися з рекрутером для отримання зворотного зв’язку. Проте, мої повідомлення були лише переглянуті, без будь-якої відповіді.
Враховуючи вищезазначене, хочу висловити своє розчарування у співпраці з компанією Haslle UAB. Вважаю, що діловий етикет та професіоналізм повинні бути в основі будь-якої компанії, особливо коли мова йде про взаємодію з потенційними співробітниками.