×
Product Manager в Amazon
  • Запускаємо пет-проєкт у велике плавання, або Як вивести свою ідею на ринок

    Цікаве питання)
    Я ніколи з таким запитом не стикався, то ж не знаю повної картини, проте на перший погляд це виглядає як проблема пошуку волонтерів.

    Тицяючи пальцем в небо: я б на вашому місці потурбувався, щоб контрибютори з охотою вписували лібу собі в резюме/LN профіль. Це був би свого роду acquisition channel.
    Для поширення популярності тут могло б спрацювати сарафанне радіо, і згадки відомих персон з галузі у своїх технічних блогах.
    З свого попереднього досвіду можу навести scikit-learn, де будучи контрибютором в основний репозиторій люди мали додатковий плюс при прийомі на роботу. Інші мотиви я б ще дізнавався на інтерв’ю.

    Ну й звісно ніхто не відміняв, що бібліотека повинна бути корисною для широких мас. Тут зараз бачу 2 моменти: в даному випадку вона повинна закривати якусь значну роботу людей, і, по аналогії з ринками, робити цю роботу для достатньо великої кількості осіб.
    Також можете спробувати знайти платформи, де постять такі речі. Можливо знайдете ідеї у цьому списку: github.com/...​f/PlacesToPostYourStartup

  • Запускаємо пет-проєкт у велике плавання, або Як вивести свою ідею на ринок

    Сергій, дякую за коментар.

    Насправді я не претендую на оригінальність у цій статті, — усі описані методи є у книжках, які також згадані у матеріалі. Проте «знати» не значить «робити», тож додаткове нагадування не завадить :)

    Публікація цілилась на людей, що не є бізнес-аналітиками чи продакт менеджерами, а скоріше є технічними фаундерами, які не знають з чого почати, і в яких не завжди доходять руки до необхідних книг на початку життя стартапу.
    Свого часу я б багато що віддав якби мені підсунули потрібну книгу, і зміг би не стати на граблі на які в результаті натикався.
    Щодо проектів, то по них напишу окрему статтю за кілька місяців, де розберу свій досвід.

    Стосовно «просто брати і робити краще ніж інші» то не повністю погоджуюсь. Для B2C продуктів з прямими конкурентами ваш підхід в певній мірі підходить.
    Але для стартапів в цій категорії не все так однозначно. Тут потрібно знати «що» просто брати і «де» робити краще ніж інші.
    Наведу два приклади. Випадок коли у вас новий продукт на існуючому ринку: ви — молодий фаундер, і кажете що зробите аналог Netflix з супер новою фічею — 10 хвилинними фільмами від відомих режисерів. Треба розуміти, навіть якщо продукт і кращий, то вихід з ним на такий ринок, де треба відгризати собі частку пирога, є достатньо дорогим задоволенням, адже це не просто переманити людей з непрямих аналогів. Стрімінгові сервіси конкурують за ваш час, бо коли ви більше сидете в Netflix ви менше сидите в Apple TV, і відповідно з меншою охотою за нього заплатите потім.
    Тепер приклад для існуючого продукту на новому ринку: ви хочете зробити прорив у шкільному навчанні і випускаєте інтерактивні мультиплеєрні ігри до VR-шлемів для спільного навчання дітей в початкових класах. Лише є проблема, що школи не мають грошей щоб закупити обладнання і софт, а якщо продавати батькам, то потрібно зробити так, щоб усі в класі купили такі речі злагоджено, що викликає масу нюансів у способах просування такого продукту.
    Зараз я навів падіння стартапів про які відомо, але уявіть як ускладнюється шлях засновника, який робить щось нове і не знає про такі підводні камені.
    Тому я вважаю, що саме для стартапу, спершу поговорити і «продати» свою ідею легше, ніж просто зробити щось краще за інших.

    Підтримав: Андрій Плотніков