Salesforce Consultant в SoftServe
  • EPAM

    Після спілкування з рекрутеркою Інгою Гадяцькою враження про Епам як про серйозну компанію зруйнувалось.

    Пройшов успішно технічну співбесіду і з керівником відділу. Після того рекрутерка написала, що через те, що я не вмію кодити (SF Consultant) і запросив таку суму вони не готові рухатись далі. Що люди в їхній компанії з рівнем, на який мене оцінили, крім того що розбираються в основній роботі, ще й вміють непогано кодити і шарять в SQL (і це все на позицію Salesforce Admin). І запрошують при цьому до $1000🤭. А я, (такий-сякий) вийшов на співбесіду з телефона з поганим інтернетом, а не з ноутбука, не відповів на якісь базові (на її думку) речі, не вмію кодити і ще й посмів при цьому запросити в декілька разів більше.

    Або Епам десь застряг і конкретно відстає від ринку, або я просто попав на неадекватну рекрутершу.

  • YouScan

    Пропрацював в компанії 1 рік. Найкомфортніше місце роботи на даний момент, де я працював. Висока довіра менеджменту і потужна корпоративна культура. Дійсно гнучкий графік роботи, необмежені відпустки без необхідності узгоджувати зараня, корпоративні поїздки, лайтова атмосфера.

  • Customertimes

    Пропрацював тут 1.5 роки. Спочатку були нюанси з навантаженням, але через діалоги вони вирішились. Є можливість переходити з одного відділу/проекту в інший, змінювати специфіку роботи, чим я і користувався. Також є внутрішні курси навчання SF девелоперів.

    Лояльність компанії проявлялась на різних рівнях — заохочуються проходження сертифікацій, подарунки на професійні і не тільки свята, а головне — готовність до переговорів, якщо щось «не так».

    Колеги чуйні, не цураються допомогти, дати правильний напрямок. З першого проекту варті похвали Іра Орлюк, Міша Піх, Женя Євгенієв і Маша Солтіс. З другого — Гріша Белана, Іра Ткаченко і мій ментор Таня Крупченко.