Це гугл переклач перекладав чи «AI»?
Яка тканина?
Чому саме вам соромно за Амазон?
EC2, ELB i CF — круті слова, але тут проблема не в них, а скейлінг в таких масштабах це точно не один скрипт.
Власні технології для власного продукту теж не безкоштовні.
Не всі тіми Customer Facing, а тренінговий C2 лише один
removed
Смотри. Я не спорю, что для имбицила, купившего права,
Ви ж самі без прав їздили. Подвійні стандарти такі подвійні.
Навіть на ютуб каналі є відео до отримання прав:
1 серпня 2015
dou.ua/...orums/topic/14956/#772452
22 вересня 2015
Моим персональным хейтерам. Со вчерашнего дня у меня ОСАГО. С сегодняшнего — права. И я в отличие от 90% из вас, их не купил. И «страховку» перед экзаменом не платил.
Оплатившим в разное время «страховку» предлагаю выкинуть свои права, подучить ПДД, пойти и сдать снова без неё.
Самі ПДР підівчили перш, ніж іншим розповідати?
Все ок, просто тут в Німеччині статистику факсом відсилають, а вони інколи ламаються.
Зараз прийде пан Станіслав і розповість вам чудеса унікальних ПДД про гонки і треки.
Неа. Если я кого-то собью насмерть, гонять уже не буду.
В ціій фразі прекрасно все.
Можливо краще почати дотримуватися ПДД до того як ви когось зіб’єте насмерть?
На жаль, дива не сталося і ви все ще не навчилися їздлити згідно ПДД.
Вам уже неодноразово писали, мабуть 50% форуму, що ваша їзда є небезпечною для оточуючих, а ви все ще розповідаєте, що відповідаєте за все, що може трапитися.
Тому можна і повторитися:
— місто — не трек, ви зобов’язані їхати не швидше, ніж 50км/год, а в зоні 30 — не швидше, ніж 30км/год і крапка. Немає ніякого «їхати швидше потоку, щоб було безпечніше», немає ніякого «нічний проспект порожній», «я нікому не заважаю», «ололо, тобі з консерви видніше як керувати спортивним мотоциклом». Ще раз, ви зобов’язані дотримуватися ПДД, так як вам видали права на керування транспортним засобом в рамках, визначених законом.
— заміська дорога, швидкісне шосе, хайвей, автобан — не трек. На кожному участку дороги є визначене обмеження швидкості ± 5км/год, так як існує похибка вимірювальних пристроїв. Усі учасники дорожнього руху орієнтуються, що інші учасники будуть їхати згідно цих обмежень. Тут також не існує жодного знаку, який каже «якщо дорога вільна і ви її знаєте, як своїх 5 пальців, то можете летіти 250+». Якщо ви апелюєте до теми автобанів, що там немає обмеження, то 1)багато-де є, особливо в сезон дорожніх робіт, який тут цілий рік 2) може бути аварія попереду 3) рекомендована максимальна швидкість руху 130. Це означає, що, незважаючи на відсутність обмеження, ви свідомо берете на себе відповідальність і якщо ви будете їхати 300, а я буду перестраюватися і виїду на ліву смугу на
— ніхто не сперечається, що існують критичні ситуації, в яких перевищення, на жаль, необхідне. Наприклад, вам критично когось довезти в лікарню, але ви перевищуєте усюди, бо вам так хочеться. Ще раз, не тому що це критично, а тому що вам хочеться.
— ви не раз писали, що їздили б по треку, якби він був. У вас у США зараз є треки, але ви далі відкриваєте ручку до упору на дорогах загального користування і жалієтеся, що вам тікети виписують. Ви писали, що була б правова держава — не перевищували б. Ви живете у правовій державі, і?
— у дорожній розмітці немає такого поняття як «додаткова смуга руху для мотоциклів між смугами руху для автомобілів». Усі учасники дорожнього руху рівні і немає різниці чи у вас 2,3,4, та хоч 100 коліс. Ви зобов’язані рухатися у визначеній смузі. Це не тому що комусь заздрісно, чи ще щось. А тому що так безпечно. Якщо попереду ямка, якась тварина, тд, то в межах своєї смуги я можу її оминути, якщо поруч мотоцикліст, то я ставлю його і своє життя під загрозу, а також учасників руху в сусідніх смугах.
— розмітка зроблена так, щоб рух був безпечним. Як ви побачите пішохода, коли рухаєтеся між смугами і добрих відсотків 50 огляду закривають авто зліва і справа?
— Ви постійно розпинаєтеся про відповідальність за свою поведінку на дорогах загального користування, при тому неодноразово намагалися довести, що ви, спричинивши аварійну ситуацію, встигнете відтормозитися і слідчі не доведуть, що ви перевищували. Так чи дійсно ви справді берете відповідальність?
— Ваш спідинг загрожує не тільки вам, так як якийсь гольф, рухаючить на швидкості у 90км/год після удару з вашим болідом, який несеться 250+ буде просто погнутою бляшанкою, а що трапиться з пасажирами, думаю, очевидно. Ви справді вважаєте, що маєте право ставити під загрозу життя інших лише тому що вам хочеться «покласти стрілку»?
В мене таке враження, що у вас досить таки сильні психопатичні нахили і до того ж відсутність розуміння, що в цьому світі у когось такі ж права, як і у вас, а у вас, такі ж як у інших.
Цього прекрасного у своїй епічності персонажа з власними ПДД ще поки немає :)
Зараз мотоцикліст всія ДОУ прийде і знову про подвійну суцільну буде розповідати.
Побутові проблеми — це дуже великий пласт знання мови, а не лише сходити десь поїсти чи загалом закупитися в супермаркеті.
Тому в мене виникає чимало сумнівів в тому, що спілкуючить лише з такими ж мігрантами — мову вийде підтягнути до достатнього рівня.
Тобто ок переїхати в іншу країну і принципово не вчити мову цієї країни?
Тоді він і буде спілкуватися лише в колі таких же понаїхів, дуже повільно вчити мову і ще повільніше вливатися в соціум, що дещо зменшує сенс еміграції до іншої країни.
Навіщо шукати саме максимальну інтернаціональність?
Дивно, напевно лондонські рекрутери)
таких ЗП ніколи не бачив
В Нюрнберзі можна знайти 70-85к спокійно, колеги мають стек K8, Docker, Helm, AWS, GCP, ELK. Думаю, в Мюнхені є й вищі рейти
Зараз взагалі є проблеми з відеоідентифікацією за українським паспортом, останні 3 рази, коли це потрібно було робити, доводилося іти на пошту з PostIndent ваучером і на місці вже вирішувати.
підозрюю, що найближчим перекладом буде «мережева структура» чи щось подібне, так як є геологічне поняття fabric, що ближче до теми