гаразд я згідна шо термінологію варто змінити з клієнта на користувача, проте питання залишається тим самим.
не можу, бо я цим не займаюся. A якшо ваш клієнт говорить вам шо він має сумніви стосовно фічі яку ви зробити, ви теж кажете ну то зробіть самі краще?
дуже важко вірити аналітиці де скрам масетри отримують більше як девопси, а продакт овнери отримують на 30% більше як продакт менеджери. Шось з вашими анкетами для «інших спеціальностей» зовсім не так.
Коли я читаю, шо зменшилася кількість досвідчених працівників то в мене питання — як? Вони шо вмерли, всьо забули і втратили досвід чи лишили ІТ? Давайте писати, шо зменшився їх відсоток, а не кількість.
мабуть, ви праві
ну судячи з посту то ІТшниці зустрічаються лише з ІТшниками або ж стають такими після того як почнуть зустрічатися/одружаться з ІТшником
ну логічно, якщо ІТшниця можлива лише в парі де ІТшник чоловік
Ви серйозно вважаєте шо ІТшниця — це титул, який можна отримати лиш одружившись з ІТшником?
Ви серйозно вважаєте, шо ІТшниця — це титул, який можна отримати лиш одружившись з ІТшником?
а з корпоративним лікарем у вас те саме відношення, не можна ходити бо будуть знати шо ти хворий і треба замінити на такого який не хворіє? Це дуже смішно, правда:) так само як поради добре спати і їсти замість допомоги психотерапевта.