Key Account Manager, L&D, Sales specialist в Previous DEVELOR LLC
  • SmartyAds

    Добрий день. З компанією SmartyAds у мене склався негативний досвід кандидата.
    29/07/2022 я подала своє резюме на вакансію Account manager. 30/07 в суботу, об 11 вечора я отримала тестове завдання. У ньому зазначалось, що я маю 48 годин на виконання, та якщо є питання — можу їх поставити, відповівши на email. Я поставила запитання в неділю зранку, звичайно відповідь я не отримала у вихідний день і вирішила розберусь по ходу. В неділю ж одразу я пройшла тестове і написала, що я відправила тестове та щоб перевірили чи отримали його. Оскільки у тестовому я мала записати відео відповіді і система дала збій, і останнє запитання я перезаписувала тричі. Відповіді чи отримали моє завдання — я не отримала. 4/08 я пінганула Ірину Авдієнко (яка була зазначена в автоматичному розсиланні тестових) і вона відповіла мені «Все добре, відповіді дійшли», в п’ятницю обіцяла дати фідбек. При цьому, ні добрий день, нічого. Звичайно ж у п’ятницю і до сьогодні мені ніхто не «відписав». Враження залишились надзвичайно неприємними, оскільки: якщо в компанії процес розгляду тестових займає, наприклад, 2-3 тижні — про це слід комунікувати. Якщо у автоматичному розсиланні тестового імейлу у Вас стоїть, задавайте запитання, то мабуть не потрібно надсилати імейл у суботу об 11 вечора, щоб і Ви мали змогу відповісти. Коли Вам пишуть, що я відправила завдання, що сподіваюсь воно збереглось — було б приємно отримати відповідь. Живу відповідь, не автоматичну. Ну і вітатись у переписці із кандидатом — це прояв поваги і Ви демонструєте культуру в компанії. Враховуючи те, що 5/08 вакансію обновили і на це був час, то думаю відписатись людині, яка питає Вас про фідбек також можливо.
    Такий досвід і шлях кандидата, який починається із таких моментів — це обличчя Вашої компанії.