Akvelon для мене завжди був у списку рофл-аутсорсів — «американських компаній», куди я ходжу чисто перевірити скіл без підготовки, та заодно камеру з мікрофоном на співбесідах. Це не про пошук серйозної роботи, а радше про безкоштовний тренінг перед чимось адекватним. Черговий візит підтвердив, що компанія тримає марку, щоправда, як завжди, не в кращому сенсі.
Цього разу не здивувала вакансія: фулстек-розробник на двомісячний стартап. Це вже саме по собі говорить про процвітання та рівень проектів цієї міжнародної компанії. Тим не менш, вирішив сходити — досвід є досвід, навіть якщо він сумнівний. Скринінг з HR пройшов стандартно. Я одразу попередив, що мені знадобиться до 5 робочих днів для виходу на роботу після офферу.
Наступним етапом була технічна співбесіда з Delivery Managerʼом Олегом Решком. Одразу скажу: це відверте бидло, хам і абсолютно некомпетентний тип. Розмова була така: Решко, ледь привітавшись, в агресивній манері заявив, що їм потрібен спец «на вчора» — виходь у понеділок-вівторок наступного тижня. Мої пояснення про 5 днів (про які HR, нагадаю, вже була в курсі) він тут же перебив: «не будемо гаяти час, це не підходить». Жодної гнучкості. Щоб «аргументувати» свою позицію, Решко дістав старий фідбек з інтервʼю аж від лютого 2022 року. Він почав розводитися про якісь «не дуже позитивний» фідбек та «прогалини у знаннях» тієї давнини. Тобто чувак згадав про старе інтервʼю трирічної давнини, як аргумент того що розмову можливо не варто продовжувати, бо «я не дуже розумію, як ви все це могли вивчити за 3 роки» (wtf). Це край профанства та невігластва. Олег постійно перебивав, не даючи мені вставити й слова, демонструючи повну неповагу. З таким «фахівцем» спілкуватися просто немає сенсу. Тому я був змушений припинити цей діалог.
Таке відверте хамство та відсутність елементарного професіоналізму з боку керівної особи остаточно відбили будь-яке бажання мати справу з Akvelon. Цей інцидент лише вкотре підтверджує загальне враження про компанію в IT-спільноті: це не те місце, де варто витрачати свій час та нерви. Мій висновок: якщо вам потрібна порція хамства та «привіти» з вашого минулого, або ви просто хочете протестувати свою стресостійкість то компанія Akvelon чекає на вас. Ну або якщо дуже потрібні гроші та готові потерпіти аутсорс-стартаперів та кваліфікований менеджмент. В іншому випадку, проходьте повз і бережіть себе
Akvelon для мене завжди був у списку рофл-аутсорсів — «американських компаній», куди я ходжу чисто перевірити скіл без підготовки, та заодно камеру з мікрофоном на співбесідах. Це не про пошук серйозної роботи, а радше про безкоштовний тренінг перед чимось адекватним. Черговий візит підтвердив, що компанія тримає марку, щоправда, як завжди, не в кращому сенсі.
Цього разу не здивувала вакансія: фулстек-розробник на двомісячний стартап. Це вже саме по собі говорить про процвітання та рівень проектів цієї міжнародної компанії. Тим не менш, вирішив сходити — досвід є досвід, навіть якщо він сумнівний. Скринінг з HR пройшов стандартно. Я одразу попередив, що мені знадобиться до 5 робочих днів для виходу на роботу після офферу.
Наступним етапом була технічна співбесіда з Delivery Managerʼом Олегом Решком. Одразу скажу: це відверте бидло, хам і абсолютно некомпетентний тип.
Розмова була така: Решко, ледь привітавшись, в агресивній манері заявив, що їм потрібен спец «на вчора» — виходь у понеділок-вівторок наступного тижня. Мої пояснення про 5 днів (про які HR, нагадаю, вже була в курсі) він тут же перебив: «не будемо гаяти час, це не підходить». Жодної гнучкості. Щоб «аргументувати» свою позицію, Решко дістав старий фідбек з інтервʼю аж від лютого 2022 року. Він почав розводитися про якісь «не дуже позитивний» фідбек та «прогалини у знаннях» тієї давнини. Тобто чувак згадав про старе інтервʼю трирічної давнини, як аргумент того що розмову можливо не варто продовжувати, бо «я не дуже розумію, як ви все це могли вивчити за 3 роки» (wtf). Це край профанства та невігластва. Олег постійно перебивав, не даючи мені вставити й слова, демонструючи повну неповагу. З таким «фахівцем» спілкуватися просто немає сенсу. Тому я був змушений припинити цей діалог.
Таке відверте хамство та відсутність елементарного професіоналізму з боку керівної особи остаточно відбили будь-яке бажання мати справу з Akvelon. Цей інцидент лише вкотре підтверджує загальне враження про компанію в IT-спільноті: це не те місце, де варто витрачати свій час та нерви. Мій висновок: якщо вам потрібна порція хамства та «привіти» з вашого минулого, або ви просто хочете протестувати свою стресостійкість то компанія Akvelon чекає на вас. Ну або якщо дуже потрібні гроші та готові потерпіти аутсорс-стартаперів та кваліфікований менеджмент. В іншому випадку, проходьте повз і бережіть себе