Game UX designer
  • Англійська мова в геймдеві — корисна лексика й фрази

    Ще є гарний ресурс, який зробили українці — Promova, там навіть перший рік для українців безкоштовний. Багато знижок, гарні вчителі🌟😌 Є апка та веб версія, уроки, тести, розмовний клуб, честно кажучи для тих кто хоче говорити і вчити у контексті мову то Promova краще за дуолінго, я скільки не вчиталсь на дуо, сенсу ніякого:)

    Підтримали: Ольга Гриб, Sashko Peremot
  • Співбесіда з UI/UX Designer. 100 запитань для рівня Junior, Middle, Senior

    Більшість запитаннь що хочуть знайти — вікіпедію? Мене один раз компанія запитала скажіть яки типи ігрових інтерфейсів бувають. Типу це покаже моє знання чи шо?

    Запитання повинні бути направленні не на знання в перших співбесідах, а тестове вже і буде відповідати знанням і практиці. Бо реально запитання типу

    Яких рекомендації WCAG ви дотримуєтеся під час створення інтерфейсів?

    не відповість ніхто(ну chatGPT)

    Інтервью не екзамен, це більше про майндсет та culture fit.
    Але якщо по реально норм співбесідам проходитись — то www.tryexponent.com/questions?src=nav сайт підготує.
    Співбесіди діляться на Cross-functional, behavioral, Presentation and Whiteboard (або тестове), це у лайт режимі, бувають ще декілька с різніми людьми.

    Дизайнери готуйтесь розповідати чому саме ви, говорити про свій вклад у проекти, та про себе! А не вчити на пам’ять

    Назвіть 10 евристик Якоба Нільсена

    .

    Бо то що ви їх знаете, не може довести що ви знаете як їх застосовувати.
    Успіхів!

  • Проведение A/B-тестирования: пошаговый разбор

    >качественные — Retention, Conversion Rate и прочие
    а это не количественные метрики?
    Я думала что все что численное это количественное.