Software Engineer
  • Intellectsoft

    Співбесіда в даній компанії стала найгіршою та викликала вкрай негативні враження. Це був мій найперший кол із Інтелектсофт — він же — технічна співбесіда. У нашу віртуальну кімнату під’єдналося три «чорні квадрати» (мої інтерв’ювери із виключеними камерами). Без представлення, хто вони такі і які посади займають (за що відповідають) у компанії, зразу ж перейшли до мого досвіду.
    Було некомфортно і неприємно спілкуватися, коли я була єдиною особою із включеною камерою. Але це ще не все — в однієї із працівників, яка й питала практично всі питання, були проблеми із мікрофоном або зв’язком. Через це слова ставали абсолютно нерозбірливими і я просила по декілька разів повторити одне й те ж питання. Вона двічі залишала мітінг та заходила заново, після чого звук ставав нормальним. Але в ці моменти, запитуючи мене при нормальній якості звуку, ця дівчина виключала мікрофон на половині фрази, обрубуючи її і залишаючи місце для додумування кінцівки мені.
    У певний момент моє терпіння урвалося і я попросила друкувати питання у чаті, так як абсолютно нічого не могла розібрати. Прохання прямо проігнорували, продовжуючи розмову і перейшли до моїх питань. Проте на цей момент я уже склала своє враження. (Загалом все тривало 15 хв). Команда сейлів — це обличчя компанії перед клієнтами, і якщо вони таке ж витворяють на дзвінках із ними, то мені дуже жаль, бо це максимальний прояв неповаги. Просто шейм он ю.

  • QATestLab

    Інтерв’ю проводять нормально, хоча й досить довго як для кваліфікаційної розмови. Але, нажаль, потім, фідбеку не дочекаєшся)) Тому навіть, якщо на перший погляд і вписуєшся під конкретну вакансію — відмовляють без будь-якого роз’яснення причин.