Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×
  • Salesflow

    Пропрацювала в компанії майже півроку. Бувала і в головному офісі в Лондоні.
    1. Почну з того, що компанія помилилася, створюючи мій контракт, в котрий забули додати пункт про випробувальний термін. Тобто по контракту його не було, а на думку ейчар — був.
    2. Коли випробувальний термін, котрий вони самі придумали, закінчувався, вирішили його подовжити на 3 місяці.
    3. В цей час за моєю спиною почали співбесідувати кандидатів на моє місце, при цьому кандидатам брехали, що РМа в компанії немає взагалі.
    3. Коли я дізналася про те, що коїться, спитала СЕО напряму чи то мені шукають заміну і мені шукати собі іншу роботу, мені збрехали, що це на інший проект шукають людину.
    4. За два дні після того, як нова людина прийняла офер мене викликали на колл на котрому сказали, що розривають контракт.
    5. Поки я ще була на дзвінку (11 хвилин), в мене деактували слек та всі робочі аккаунти. Навіть не давши змоги попрощатися з командою.

    Тепер про інші моменти, чому я не раджу Селсфлоу:
    1. Ейчар перекручує слова перед керівництвом. Ви можете спитати, чи можливо покрити затрати, стосовно роботи, а керівництву це донесуть, як «ти зареквестів».
    2. Овертайми завжди. Не залежно від того, дедлайн чи не дедлайн- завжди.
    3. Реквайрменти змінюються по декілька разів на день. Розробка може вже йти, а реквайрменти змінять так, що 3-4 дні розробки піде насмарку.
    4. Працювати по Скраму не видається можливим.
    5. СЕО компанії лаїться матом на дзвінках та у чатах.
    6. Кстомер суппорт лід взагалі не розуміє процессів. Навіть після 4 дзвінків з розʼясненнями, документації та запису відео, як все працює.

    Я могла би продовжити негативний відгук нескінченно. Але хочу відмітити позитивне.
    В компанії до шаленства крута дев команда! Дійсно професійна, людяна й з чудовим почуттям гумору.
    Також в компанії чудовий продукт менеджер та кастумер саксес лід. Надзвичайно приємний і професійний дизайнер та чудовий бізнес аналітик. А от тестувальна команда — це просто чарівна.

  • Prof-it

    Технічна співбесіда, якщо її такою взагалі можна назвати, — жахіття.
    Інтервьюер Андрій, котрий позиціонується, як СТО, спізнився на 40(!!!) хвилин на співбесіду. Шалена неповага до кандидата і його часу. Сама співбесіда відбувалася в непрофессійній та грубій манері. Питання, що задавалися, не мали нічого спільного з вакансією. Для мене, коли сеньор РМа опитують, як ніби він йде на позицію фул-стек дева, наштовхує тільки на думку про те, що у працедавця є намір однією людиною закрити одразу декілка позицій.
    Враження від спілкування, якщо 7-хвилинне інтерв‘ю можна так назвати, залишилось жахливе. Не раджу гаїти свій час і відгукатись на вакансії.

  • GeeksForLess Inc.

    Я пропрацювала в GFL, нажаль, не багато. Але враження склалося про компанію чудове.
    Починаючи з інтервью з Вікторією, котре пройшло легко й дуже професійно, закінчуючи швидким і приємним анбордінг з Поліною — все на високому рівні.
    Команда у мене також була чудова. Одразу зрозуміло, що люди знають свою справу і розуміються на тому, що вони роблять.
    Менеджмент компанії прозорий, без бюрократії.
    Окремо хочу відмітити реакцію компанії 24го лютого: настільки організовано і злажено евакуювали з Києва, що за це просто величезний плюс!
    Загалом я задоволена нашою співпрацею. Дуже дякую компанії за чудовий досвід і наш час, проведений разом!