• Досвід створення AI арт-пайплайну від RetroStyle Games. Як використовувати штучний інтелект в створенні арту.

    Добре, все зрозуміло)
    Ваш підхід ще більш-менш лояльний і тому в деяких моментах я з вами згідний. Але це тільки ваш випадок і ваш експіріенс, але на жаль, вже багато де... все йде іншим шляхом.
    Як би там не було, все-таки дякую вам за вашу розгорнуту відповідь)

    Підтримав: Kseniia Dolhopolova
  • Досвід створення AI арт-пайплайну від RetroStyle Games. Як використовувати штучний інтелект в створенні арту.

    Ні, не лякає) Я вважаю що багато художників, не проти прогрессу, нових інструментів і т.п. Не в цьому суть, а в трошки в іншому) І багато людей це не розуміють, а лише говорять що це просто «інструмент».
    По-перше, я з вами згідний що якщо брати фінальний результат, то людина яка малює, краще зробить вибір, так як володіє потрібною той базою( колір, анатомія, перспектива і т.п.) Це зрозуміло. Але...
    Аі може вже генерити ДУЖЕ гарний арт, навіть якщо людина цим всім не володіє. А якщо ви важаєте інакше, це питання лише часу і дуже короткого) Тому людина яка каже, так це я все зробив, це трохи самообман, так як скажи їй «Окей, а тепер намалюй те саме, але своїми руками» Даю 100% — більшість (особливо джунів) такого не зробить. Я не кажу, що такі всі..але ДУЖЕ багато вже є подібних в індустрії.
    А момент концепту, який ви навели, це інша історія. Чому? Поясню) Сам концепт — це ПОШУК, аналіз, помилки і знаходження потрібного образу. Якщо за вас це робить якийсь алгоритм, при всій повазі, ця людина не концепт-художник. Так як суть цієї професії сводиться к нулю. Я розумію, що так людина яка володіє худ. навичками краще зробить остаточний вибір, але вже достатньо просто не поганого смаку і багато людей це зможуть самі осилити. Уж точно не треба вчитись 5-10 років.
    Отже, я не проти всього цього + це все вже не зупинити( і не треба). Але коли за тебе роблять 60-80% твоєї роботи, казати що то просто «інструмент і ви нічого не розумієте» нуууу таке собі)
    Просто... подивіться на все це під іншим кутом)

    Підтримав: Nabokov Oleksii
  • Досвід створення AI арт-пайплайну від RetroStyle Games. Як використовувати штучний інтелект в створенні арту.

    А як ви його використовуєте? Якщо не секрет)

  • Вийшов інструмент NO AI для захисту художніх робіт від використання штучним інтелектом

    Не зовсім в правильному напрямку.
    З вашого тексту, таке відчуття...що художники це дуже заздрісні люди, яких тільки турбує питання грошей. Я не можу сперечатись, що такий момент також присутіній( всі хочуть їсти)), але саму суть цього «протесту» ви не розумієте.
    Все розписувати дуже складно, але ось вам одне відео, яке можливо дасть вам відповіді на деякі моменти і ви зможете щось підкреслити, і сильніше зрозуміти всю ситуацію.
    Раджу послухати)
    youtu.be/...​LLDbw?si=Kpw0RH7yM6cox7zy

  • Топік для обміну профілями та роботами на ArtStation

    Всім ПРИВІТ!
    Це не зовсім комерційне портфоліо, але для себе малюю різних створінь і полюбляю скетчінг і концепти) Досвід в геймдеві більше 5 років)
    www.artstation.com/kilmetov

    P.s. І ще трохи вирішив воскресити свої стріми і під час них, почав робити фідбек-тайм) Якщо комусь треба допомогти, можливо є питання чи ступор в деяких роботах...то ласкаво просимо)
    Частіше це тематика — концепт арт, скетчінг, персонажка. Цікаво? Тоді побачимось 😌

    youtube.com/...​ovart?si=n6bQdJC4RHAi7IB8

    Підтримали: Olga Chernenko, Dmytro Hryppa
← Сtrl 12 Ctrl →