Art Director в Holy Water (Genesis)
  • OBRIO

    Працюю в OBRIO (Genesis) вже майже півтора року над проектом геймдев направлення.
    Це команда сильних, амбіційних професіоналів, бо окрім стандартних плюшок компанія вкладається в розвиток кожного спеціаліста окремо і всієї команди разом. Я отримала від OBRIO професійний і кар’єрний ріст, бо тут я маю змогу:
    — впливати на продукт;
    — навчатись на зовнішніх і внутрішніх ресурсах (школа менеджменту, курс ораторського мистецтва, різноманітні хакатони і інтенсиви);
    — просувати особистий бренд (допомога у написанні статтей, організації лекцій тощо.);
    — брати участь в профільних ком’юніті;
    — розвиватись в інших напрямках, так як нам шерять всю інформацію по продукту і його метрикам;
    — обговорити будь-яку проблему з моїм керівником і отримати допомогу\фідбек\підтримку.
    В роботі з командою для мене дуже важливі софт скіли і це співпадає з культурою компанії. Дуже цінними є відкритий фідбек, та абсолютна прозорість процесів; відсутня безкінечна бюрократія і багаторівневі фідбеки.
    Зробила висновок для себе: жодна геймдев компанія в якій я працювала не дотягує по менеджменту, людяності і турботі про колектив, як OBRIO.