Ну не поставите — і як це захистить ваші дані? Вони ж все одно зберігаються установами у яких не дуже з кібербезпекою.
Так, Дія не розважальна апа, але через розважальні компоненти можливо протестувати малою ціною деякі речі типу великого навантаження. Добре, шо зламалась саме на ЄБ, нехай це дасть можливість навчитись.
Все-ж таки швидко люди звикають до гарних речей. Коли стало можна з телефона зробити те, що раніше вимагало годин подорожування, очікування і інших принижень — всі звичайно зраділи. А як на кілька годин ввечері воно вийшло з ладу — почалось: невдахи, де девопси, ніхто не подумав, безголові...
Трошки підломалось, скоро починять, шо ви єй-богу, як наче не знаєте як воно буває...
Якось присилає мені рекрутер резюме одного кандидата, я його відкриваю... а це моє резюме, в якому трохи перероблені деякі блоки, змінено ім’я, фактаж, але це *точно* моє резюме, я його сам створював багато років, без шаблонів, ну шо я — свою роботу не впізнаю?)
Максиме, якщо ти мене читаєш — привіт! Мені приємно, шо ти обрав моє резюме в якості зразка, але ж світ не такий вже великий, бач, як воно) Втім, мабуть, шо всім крім мене воно було ок?)
Вважав невдачею, коли отримував відмову на співбесіді. Пізніше життя показало, шо деякі з них вберегли мене від досвіду, який я радий оминути. Не всяка відмова то є інвалідація, не кожен офер треба приймати, життя мудріше, ніж ми собі там думаємо. Trust the process.
Якщо це новий iPhone за60–70 тисяч гривень, то він може оподатковуватись додатковими митами", — додала вона
Вони і так всі всіру ввезені, тобто там і основного мита ніхто не платить, ну не будуть платити ще й додаткового )
То пан сам стартап не будував, а натомість продає свої консультації? Підвищує шанси, але не бере ризиків?)
Найефективніший спосіб підвищити собі ЗП — прийняти кращий офер від іншої компанії.
Пан не шукав оферів останні два роки, я так розумію. Ця мудрість — вона ж з часів ринку кандидату.
На работу приходят в первую очередь за деньгами. А сказки про интересный проект, дружный коллектив и т.д. это для наивных или реальных фанатов. Если человек вам доказывает что он не ради денег ходит то перестаньте платить зп. Проверите эту сказку)
Ви ходите на работу тільки шоб там у офісі дихати повітрям. Зарплата — то казки для лошар, реальні пацани ходять шоб дихати. А якщо хтось спробує шось там казати, то ви перекрийте йому повітря — одразу побачите ціну цим казкам.
Так, звісно, без зарплатні ніхто не прийде, але ж зарплатню багато де дають, і з усіх цих місць, де платять, є вибір (якщо, звичайно, ви кваліфікований спеціаліст). Його можна робити по-різному. Можна впертися в ту зарплатню і обрати місце де вона прям найбільша. Можна пошукати шось інше. Це не виключає зарплату, і не виключає дихання)
Не забувайте пропустити через chatGPT і вийде ідеальний application letter
Ніяк, навчальний заклад це освіта, а мідл — це про практичний досвід. Шоб його отримати треба працювати а не вчитися.
Олександро, так як же спрогнозувати LTV юзера в перший день його життя?
Я не бачу відповіді в статті.
Якщо монетизація проєкту передбачає модель підписки, на початковому етапі без прогнозування неможливо якісно оцінити успішність бізнесу.
А якщо не передбачає підписки, то все гаразд, питань нема? Можна якісно оцінити успішність бізнесу?
По факту LTV юзера відображає те, скільки і як довго юзер готовий платити за користування сервісом.
Це тільки в subscription-моделі, де у вас LTV=Time*Fee. Дуже зручно, але це не весь світ LTV. І те, що ви далі прогнозуєте — це churn rate, бо якщо б не він, то питання взагалі б не було. Був би вічний кайф, кожен місяць flat fee, помножив fee на кількість юзерів — ось тобі і прогноз на кожен місяць.
Проте, якщо ваш продукт змінювався, ви вже не можете покладатись на давні періоди.
Ви не можете цього зробити навіть якщо він абсолютно не змінювався — бо змінюються і настрої користувачів, і дії конкурентів впливають, і ринок змінюється.
Тож виникає питання: скільки треба даних, щоб модель була адекватною?
Так скільки ж? Відповіді нема.
Додаткове питання: адекватною чому?
Розмір вашої когорти також є критичним. Умовно кажучи, якщо на першій точці у вас 10 юзерів, то навряд вийде побудувати гарну модель.
Так скільки ж треба, щоб побудувати гарну можель? Відповіді нема.
Олександро, маємо клікбейтний заголовок, який не відповідає контенту. Фу так робити.
У статті я розповіла про алгоритм прогнозування LTV, який ми використовуємо в MathMaster. Такий спосіб в першу чергу підходить для прогнозу моделі з підпискою
От так і пишіть в заголовку, ні?
Ну і я б хотів узнати як цей метод підійде до моделей без підписки.
Не те, шоб я сперечався с сенсами, ви кажете правильні речі, але тут, мені здається, є питання типу correlation vs causation.
Ви формуєте команду, вона формує дизайн своєї системи. Ми бачимо (очами Конвея) шо в дизайні можна побачити оргструктуру команди. Тепер, якщо ми хочемо змінити команди, треба очікувати двох речей: по-перше, це призведе до зміни системного дизайну у сторону нової структури, і по-друге — буде певна напруга між новою структурою і старим дизайном, бо вони не відповідають один одному. Сама вона і змінить дизайн системи. Ну, або структуру команд.
Якщо у вас архітектура не повторює організаційну структуру, то забезпечити необхідний рівень автономності команд буде дуже складно.
Ну, звичайно буде складно, бо ви ж вносите зміни. І якщо слухати Конвея, то єдиний шлях зміни архітектури — це саме зміна оргструктури. Вони ідуть тільки разом. Чи ви ініціюєте забагато змін, чи це занадто складна зміна — ось в чому питання.
Змінити команди можна дуже швидко, зміни до продукту проникають значно пізніше.
Наприклад, якщо у вас сильно зв’язаний моноліт, то створення декількох команд, які будуть вносити в нього зміни, вас не пришвидшить, а скоріше навпаки — сповільнить. Уявіть, якщо в рамках однієї системи одна з команд завжди буде брати на себе технічний борг (бо їм потрібно рухатись максимально швидко), а інша буде робити якісні рішення.Цим двом командам буде дуже складно спрацюватись. Натомість якщо ваша архітектура розділена на декілька автономних зон, то формування команд навколо цих зон дасть змогу компанії рухатись швидше, а командам приймати рішення автономно.
А шо, цікаво, за команди породили такий дизайн? Як так вийшло, що одна архітектура виявилося сильно зв’язаним монолітом, а інша — розділена на кілька автономних зон? Яка оргструктура забезпечила таку велику різницю в дизайні систем?
Цей факт досить сильно перегукується із законом Конвея: «Будь-яка організація, що проєктує системи, створить дизайн зі структурою, яка буде копією структури комунікації в компанії». Іншими словами, ваша архітектура має повторювати комунікацію між вашими командами.
Не думаю, шо ви правильно зрозуміли Конвея. Ваша архітектура не має нічого повторювати. Вона приречена бути її відображенням. Ви, як компания, взагалі не можете зробити нічого, крім копії своєї структури...
— Скажіть, як вам вдалося побороти синдром самозванця?
— Ви знаєте, просто пощастило...
От як же багато у нас в країні компетентних управлінців, слічдих та судей! Але як же жаль, шо вони працюють таксістами та С++ програмістами...
Ті, хто довго пропрацювали в одному проекті мали шанси зустрітися з довготривалими наслідками своїх рішень, особливо не дуже вдалих. Обрав технологію, а вона шось зачахла. Вирішив побудувати архітектуру, а вона не витимує навантажень, що виросли. Вирішив на чомусь зекономити і пожалкував. Треба переписувати, треба перероблювати, треба мігрувати.
Ті, хто довго не затримаються — не мають цього цінного досвіду.
Шо кайфово в фронта, так це те, шо можна самому собі завдання давати, виконувати, і отримувати досвід і портфоліо. І буде на шо подивитись работодавцю, і що в резюме написати.
Ось для натхнення jenniferdewalt.com
Так а шо ж ще можно отримати з індивідуальної оцінки? Я ж питаю, але відповіді нема. Точно не точнісь.
Люди взагалі роблять помилки, і коли беруть середнє (доречі, хто вас заставляє брати середнє? яка такая методологія так вам каже?), і коли просто дають свою індивідуальну оцінку. При чому, в останньому випадку точнісь гірша, чому є достатньо доказів.
якшоб спланували по задачам кожного — то всі б виконали точно вчасно свої задачі.
Це така Наївність шо я навіть не знаю, звідки почати...
А як у людини без англійської може бути класна експертиза? Якщо всі центряки тільки в перекладі читав, якщо читав? Може в маркетологів трохи інакше, але в класного айтівця без англійської я не вірю.