перевіряючі все одно схвалили майже 40% відповідей ChatGPT. На жаль, 77% цих відповідей були неправильними.
О_о
Типовий ентерпрайз, «безглуздий і безжальний», коли ліва рука не знає що робить права. Таке завжди було (хоча в жирні часи піпл наймали назад на більші зарплати ніж до звільнення, а зараз ринок просів отже піпл став трохи більш «гнучким» в цьому питанні), і завжди буде. Meta тут не виключення...
Ну так, всі навколо гондураси, один ти в білому пальто стоїш красивий і ніколи ні про що не забуваєш і не пройо***єш («свєжо прєданіє да вєріцца с трудом»)... Тобі шашечки або їхати? Якщо їхати, то просто потрібно буди проактивним (це rule of thumb під час пошуку роботи, взагалі-то). Якщо тобі цікава вакансія і ти дійсно чекаєш фібдеку — просто береш і нагадуєш про себе. Корона не спаде, але (о, диво!) 9 із 10 таки роздупляться і щось скажуть — може відмазку, іноді щось схоже на правду.
Але процес пішов :) Будь-які свободи починались з невеликих поступок. Якихось 5(-6-7-...) років тому великі компанії навіть гібридний формат пропонували хіба що як виключення і то не всім, а зараз вже масово готові на нього в якості компромісу порівняно з повним ремоутом. Так, зараз маятник качнувся в зворотній бік, якусь кількість піплу великі компанії в офіси звісно загонять (бо є аргументи, матеріальні в першу чергу). Але в таких питаннях головне «в двері ногу вставити», далі буде...
Оуч, оце жесть. Я думаю правильне питання тут не в тому як організувати он кол, а куди тікати. Бо цим людям буде начхати на твій WLB, приватне життя і ментальне здоров’я. Бо «щоб корова меньше їла та давала більше молока її потрібно меньше годувати та частіше доїти»...
І що саме цікаве, скоріше за все знайдуться ті, хто скористається «пропозицією» — в першу чергу серед кар’єристів, які таким чином спробують обскакати конкурентів в корпоративних щурячих бігах.
просто надійся, що парашка не здасть Крим і тобі не доведеться бути депортованим в якийсь зажопінськ через те, що прийде погана Україна
Так йому скоріше за все і не доведеться — там десь в пильному чуланчику український паспорт прихований про всяк випадок, потім ще раз перевзується в стрибку і «всєво дєлов».
Скажи, а звідки ця фішка багато разів повторювати одне й те саме висловлювання навіть тоді, коли контекст однозначно зрозумілий? Твоє мілліон раз скопійоване «відсутність у мене бажання пошуку можливості отримання якогось папірця, який дасть мені право перетину кордону» читається так якби This Is the House That Jack Built написали корпоративні юристи... :)
Це я про твій допис, якщо шо :)
Маніпуляція на маніпуляції сидить і маніпуляцію підганяє.
А якщо мені не потрібно в магазин??
Е ні друже, е ні... Це раніше ти їздив в магазин коли потрібно, на заправку коли потрібно, оце все. Забудь, це архаїзм. Тепер ти щасливий власник Тесли, тому ти їздиш в магазин, ходиш в кіно, зупиняєшся в готелях і так далі тоді, коли потрібно заправити авто і там, де є суперчаржер. Але це насправді дуже зручно *hide_the_pain_harold.jpg* :) /sarcasm
ти прямо так сів і без зупинки зробив 1200км в одну сторону?
чи всерівно зупинявся відпочити і зарядку зробити?
Дві зупинки по 10 хвилин.
а скільки тобі пішло грошей на паливо?
Трохи пішло — за рахунок економії часу. Саме тому я наголошую що це не про зручність, а про економію за рахунок зручності.
віддати ДВЗ авто на заміну ГРМ на цілий день і залишитись без машини — як тобі такий компроміс?
Кеп просив передати, що існують сервіси, де можна замовити лоанер.
Я не знаю наскільки це принципово — посидіти пару годин на вокзалі після двох діб в переповненому потязі, — може й ні. Але це цікавий поворот, враховуючи що вище Віктор наголошує на тому, як це зручно що не потрібно витрачати по 3 хвилини що 700 км на заправку :)
Якщо вам потрібно постійно їздити 500+ кілометрів
Опа, пішли натягування сови на глобус. Ти ж сам вище пишеш про «400 км з кліматом» (це влітку, з доволі помірною швидкістю руху — а що буде взимку? а на автобані де можна і хочеться їхати 130+?) — звідки вже взялись 500+?
в мене 90% поїздок в радіусі 250 км, тому так, електро в цьому плані куди зручніше
У мене теж, близько 80% коротких. Але ж питання про ті залишкові
Електрички на сьогодні — це не про зручність, а як раз навпаки про економію за рахунок зручності та гнучкості. Для декого це прийнятний компроміс — але це саме компроміс, навіщо ж це подавати як перевагу (якою воно не є)?
Мені не потрібно заїжджати нікуди, навіть на 3 хвилини
Головне від дому далеко не відїжджати. Свобода-а-а-а :)
Основна перевага електрички — зручність. Можна хоч кожного ранку мати повний "бак"
Зручність — це коли тобі взагалі не потрібно думати про те, наскільки повний твій бак (бо заповнити його під кришку — це три хвилини, й заправки куди не плюнь), чи наскільки далеко тобі потрібно їхати.
З корупцією і так вирішується потроху
З крупціонерами. Окремими. Що за дуже влучним висловлюванням (автора якого нажаль не можу пригадати) приблизно так само результативно, як відбирати у бджіл мед поштучно.
«Тєрпіла» зібрав себе до купи та виїхав як планував, а ти вже який рік поспіль тільки розказуєш як це зробиш «как толька так сразу». Все залежить від людей, це правда. Але не від того що вони говорять, а від того що вони роблять :)