Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×
Researcher в ELVESYS
  • Вартість життя типового сироїда

    О, знову натягування сови на власний досвід :)
    Ні, живу біля Ставангеру на острові у будиночку, 87 квадратів + для собаки будиночок квадратів 10 + сад 25 квадратів :)
    Норвегія (крім Осло), це сучасне село. Навіть вибір продуктів харчування мінімальній. Багато норвегів до Швеціі тому і їздять. Кіно раз в якийсь час, інколи поісти не вдома, кава-тістечка.
    На шо ще можна тут витрачати кошти?

    Підтримали: Inna Mikhailova, Hennadii Omelchenko
  • Вартість життя типового сироїда

    По Норвегії літак в одну сторону мінімум 50 євро на особу, дитина безкоштовно. Навіть якщо злітати на вихідні на північ, то буде ± 500 євро.
    З Норвегіі можна і по 15 євро полетіти

  • Вартість життя типового сироїда

    І так, і ні.
    Тут якось нема на що витрачати гроші :)
    Тому і написав, що основні витрати «на життя» тут йдуть на подорожі.

    Підтримав: Beaver Green
  • ITишники на електричках — економія чи понти?

    Ты точно программист?
    Ты топишь электрички, но не берешь во внимание множество факторов. Цена, производитель и тд. Model 3P стоит в два раза дешевле М3, например:
    Das BMW M3 Modell hat eine UVP von 89.300 € bis 100.300 €.
    Мощность и динамика схожая.
    Но нет, надо ж сравнивать народную бензиновую повозку и теслу :)
    Ну сравни бюджетного китайца с Поло тогда.

    И если что, резина штатная, так что про вихваляешся мимо :)
    Но как будет лысеть, приобрету такую же.
    Кстати, на А4 такая же стоит у друга, только вариант не ЕВ, естественно. Вот немцы, вихваляються резиной нормальной. Надо подошву переработанную ставить.

    Хтось з вас бреше

    Джентельменам не верят на слово:
    1) Расход / одометр:
    imgur.com/a/2Vorjud
    2) колесо:
    imgur.com/a/X46uOXu

  • Вартість життя типового сироїда

    В нас якісь різні Франціі, якщо чесно. Житло в Парижі ± не конура 2500, з 4000 ви не зможете його зняти, самі знаєте чому. А жити за периферік — злий трафік, РЕР бастує, хоть обісрався і тд. В Аквітаніі (субʼєктивно) цікавіше, але життя з французами — той ще квест.
    Податки — то окрема тема. Максимально по-дебільному сплачувати податки кожен місяць і ще раз в рік :)

  • Вартість життя типового сироїда

    Ну тут справа не в донатах, і так зрозуміло, що кожен допомагає, як може. Це більше до парадоксу однакових витрат в різних країнах.

  • Вартість життя типового сироїда

    Виправив

    Підтримав: Віталій Мартиник
  • ITишники на електричках — економія чи понти?

    Какая батарея? Какой модели? Модел С / Х со 100 кВт показывает 30? Что за сказки?
    В новых тройках батарея под 80 кВт, зимой в мороз максимум, что было недоступно до прогрева батареи — это 20%. Как прогреется, доступен весь объем.

  • ITишники на електричках — економія чи понти?

    Через скільки кілометрів треба міняти?

    60к км. Мишлен пилот спорт 3 ЕВ. До сотки дотянет :)
    Посмотри, сколько стоит такая резина и прекращай сравнивать с повозками на дровах в 3 лошадки. Всякие S / RS4 / M3 если газовать сжирают резину так же и за такую же цену.

  • ITишники на електричках — економія чи понти?

    Щось забагато 30 кВт на 100 км. Яке авто?
    В середньому 140-170 Вт / км в залежності від погоди, швидкості, рельєфу

  • Чи плануєте купувати житло в Україні під час війни?

    Оптимісти, які планують купувати житло (будинок) під Києвом, 20 км від міста, біля Дніпра, 10 соток, 2 поверхи 4 кімнати велика кухня з їдальнею — велкам :)
    Через Дніпро живе легендарний Бубен!
    Бінго :)

  • GlobalLogic переводить фахівців в Україні на gig-контракти

    Але компенсації заморожені з початку війни =)

    Які компенсаціі? Компенсація надходить стабільно, якщо ви не попросили її відтермінувати.

    Навіть якби один раз на 200-300 доларів підняли

    2000 доларів мало було на «переізд»? Старлінки, екофлоу, генератори, павербанки?
    ГЛ зробив дуже багато з самого першого дня війни. І ті 200-300 доларів рейзу — ну трохи соромно :) Тим паче найбільш вразливому класу — трейні та джунам підняли. А менеджери і сіньори голодати не будуть.
    Як будете тікати з корабля, не забудьте повернути халявну техніку, яка на зиму згодиться комусь :)

  • За якими критеріями ви обирали б країну для життя?

    Ми скоріше побачимо стандартизацію елементів живлення на EV — і quick recharge стане виглядати як «швидкий монтаж-демонтаж акку».

    та не будет так.
    Немцы делают по-своему машины, американцы по-своему, китайцы еще как попало. В Норвегии есть замена батареи у китайца. Но надо заранее бронировать место (то есть, планировать маршрут, знать, где тебе остановиться, те же 15 минут). Бред. Поставить 10 зарядных станций или 1 ангар для замены батареи — такая себе идея.
    Щас зарядки на каждом углу. За последние 10 лет их мощность выросла с 11 кВт до 350. Скоріше побачимо більше і більше потужних зарядок. Вот и все

    Підтримав: Reader
  • ITишники на електричках — економія чи понти?

    Та ты не спеши :) Сначала центр, потом все остальное.

    , і вартують до речі побільше цих ваших пластикових тесл

    Тройка — недорогая машина на свои динамические и эксплуатационные характеристики :)

  • ITишники на електричках — економія чи понти?

    А вдома авто в підземному паркінгу де немає і в найближчому майбутньому не буде своєї розетки :’(

    Какой смысл тогда в электричке?
    Она актуальна только если дома есть розетка. А заряжаться на публичных зарядках — как минимум глупо и напряжно.

    Схоже конкретно в вашому кейсі EV сильно виграє

    Та в любой развитой стране ЕВ виграє. Просто пока некоторым это сложно принять :)
    Даже в той же германии есть подписки на зарядку. 50 евро в месяц. Вопрос в другом — зачем покупать ЕВ если нету доступа к зарядке..
    Мне на работу / домой ехать 90-100 км, в зависимости от пробок и тд. На бензине я тратил 100 евро в неделю. На электричку я могу не тратить ничего (в Скандинавии что-то зачастили с бесплатным электричеством) или 5 евро в неделю в среднем.
    Вот сегодня проехал 500 км. Зарядился на 43 кВт, 148 крон на суперчарджере (~13 евро), 15 минут.
    15 минут — это выйти из машины, пойти в туалет, купить воды сосиску вотэвер и вернуться к машине :)

    + плюшки с платными дорогами паромами парковками полосой для общественного транспорта и тд

  • ITишники на електричках — економія чи понти?

    Водень важко втримати в балонах він просачується через стінки металу

    Епт, Водень Лет 5 стоял в баллоне в институте Физической Химии на проспекте Науки, где он там просочується? )
    Наверное, до сих пор стоит, экономят сильно

  • ITишники на електричках — економія чи понти?

    Пффф. Ну вот моему первому авто уже 14 лет. В той же Франции с критэйр я уже в центр не смогу поехать. В Скандинавии тоже все к этому идет. Так что мне делать? Продавать за 1000 евро? Глупость. Не каждый может обновлять машины каждые n лет

  • ITишники на електричках — економія чи понти?

    Та не. Відчувається, при чем, серьезно. Если на уличке 23, в салоне 55. Да, стекло затемненное (ребенку радость капец), с фильтрами, то но большой аквариум. Жарко :)

  • ITишники на електричках — економія чи понти?

    А не на суперчарджерах озвучите ціни? :)

    Ну вот сейчас 5 центов дома заряжаться если :)
    Какой смысл заряжаться на айонити или других зарядках?
    За ночь от розетки заряжается на 40%, при запасе хода в 500 км смешанный цикл то даже не раз в 3 дня ее заряжать. Суперчарджеры только на дальний путь.
    90% езды — это город. Не важно, электричка это или динозавр.

    Каждый день по трассе 150 ездите? :)

    Я вот 3-4 раза в месяц в мелкие 1000 км путешествия выезжаю, а если в Стокгольм заезжаю, так 2000 км.
    Часами на зарядках не стою, хз. Может что-то не так делаю

  • ITишники на електричках — економія чи понти?

    www.thelocal.se/...​esel cars will be allowed.

    Евро 6. 2015 год ±
    Журбинка :)

← Сtrl 1... 7891011...71 Ctrl →