По Норвегії літак в одну сторону мінімум 50 євро на особу, дитина безкоштовно. Навіть якщо злітати на вихідні на північ, то буде ± 500 євро.
З Норвегіі можна і по 15 євро полетіти
І так, і ні.
Тут якось нема на що витрачати гроші :)
Тому і написав, що основні витрати «на життя» тут йдуть на подорожі.
Ты точно программист?
Ты топишь электрички, но не берешь во внимание множество факторов. Цена, производитель и тд. Model 3P стоит в два раза дешевле М3, например:
Das BMW M3 Modell hat eine UVP von 89.300 € bis 100.300 €.
Мощность и динамика схожая.
Но нет, надо ж сравнивать народную бензиновую повозку и теслу :)
Ну сравни бюджетного китайца с Поло тогда.
И если что, резина штатная, так что про вихваляешся мимо :)
Но как будет лысеть, приобрету такую же.
Кстати, на А4 такая же стоит у друга, только вариант не ЕВ, естественно. Вот немцы, вихваляються резиной нормальной. Надо подошву переработанную ставить.
Хтось з вас бреше
Джентельменам не верят на слово:
1) Расход / одометр:
imgur.com/a/2Vorjud
2) колесо:
imgur.com/a/X46uOXu
В нас якісь різні Франціі, якщо чесно. Житло в Парижі ± не конура 2500, з 4000 ви не зможете його зняти, самі знаєте чому. А жити за периферік — злий трафік, РЕР бастує, хоть обісрався і тд. В Аквітаніі (субʼєктивно) цікавіше, але життя з французами — той ще квест.
Податки — то окрема тема. Максимально по-дебільному сплачувати податки кожен місяць і ще раз в рік :)
Ну тут справа не в донатах, і так зрозуміло, що кожен допомагає, як може. Це більше до парадоксу однакових витрат в різних країнах.
Какая батарея? Какой модели? Модел С / Х со 100 кВт показывает 30? Что за сказки?
В новых тройках батарея под 80 кВт, зимой в мороз максимум, что было недоступно до прогрева батареи — это 20%. Как прогреется, доступен весь объем.
Через скільки кілометрів треба міняти?
60к км. Мишлен пилот спорт 3 ЕВ. До сотки дотянет :)
Посмотри, сколько стоит такая резина и прекращай сравнивать с повозками на дровах в 3 лошадки. Всякие S / RS4 / M3 если газовать сжирают резину так же и за такую же цену.
Щось забагато 30 кВт на 100 км. Яке авто?
В середньому
Оптимісти, які планують купувати житло (будинок) під Києвом, 20 км від міста, біля Дніпра, 10 соток, 2 поверхи 4 кімнати велика кухня з їдальнею — велкам :)
Через Дніпро живе легендарний Бубен!
Бінго :)
Але компенсації заморожені з початку війни =)
Які компенсаціі? Компенсація надходить стабільно, якщо ви не попросили її відтермінувати.
Навіть якби один раз на200-300 доларів підняли
2000 доларів мало було на «переізд»? Старлінки, екофлоу, генератори, павербанки?
ГЛ зробив дуже багато з самого першого дня війни. І ті
Як будете тікати з корабля, не забудьте повернути халявну техніку, яка на зиму згодиться комусь :)
Ми скоріше побачимо стандартизацію елементів живлення на EV — і quick recharge стане виглядати як «швидкий монтаж-демонтаж акку».
та не будет так.
Немцы делают по-своему машины, американцы по-своему, китайцы еще как попало. В Норвегии есть замена батареи у китайца. Но надо заранее бронировать место (то есть, планировать маршрут, знать, где тебе остановиться, те же 15 минут). Бред. Поставить 10 зарядных станций или 1 ангар для замены батареи — такая себе идея.
Щас зарядки на каждом углу. За последние 10 лет их мощность выросла с 11 кВт до 350. Скоріше побачимо більше і більше потужних зарядок. Вот и все
Та ты не спеши :) Сначала центр, потом все остальное.
, і вартують до речі побільше цих ваших пластикових тесл
Тройка — недорогая машина на свои динамические и эксплуатационные характеристики :)
А вдома авто в підземному паркінгу де немає і в найближчому майбутньому не буде своєї розетки :’(
Какой смысл тогда в электричке?
Она актуальна только если дома есть розетка. А заряжаться на публичных зарядках — как минимум глупо и напряжно.
Схоже конкретно в вашому кейсі EV сильно виграє
Та в любой развитой стране ЕВ виграє. Просто пока некоторым это сложно принять :)
Даже в той же германии есть подписки на зарядку. 50 евро в месяц. Вопрос в другом — зачем покупать ЕВ если нету доступа к зарядке..
Мне на работу / домой ехать
Вот сегодня проехал 500 км. Зарядился на 43 кВт, 148 крон на суперчарджере (~13 евро), 15 минут.
15 минут — это выйти из машины, пойти в туалет, купить воды сосиску вотэвер и вернуться к машине :)
+ плюшки с платными дорогами паромами парковками полосой для общественного транспорта и тд
Водень важко втримати в балонах він просачується через стінки металу
Епт, Водень Лет 5 стоял в баллоне в институте Физической Химии на проспекте Науки, где он там просочується? )
Наверное, до сих пор стоит, экономят сильно
Пффф. Ну вот моему первому авто уже 14 лет. В той же Франции с критэйр я уже в центр не смогу поехать. В Скандинавии тоже все к этому идет. Так что мне делать? Продавать за 1000 евро? Глупость. Не каждый может обновлять машины каждые n лет
Та не. Відчувається, при чем, серьезно. Если на уличке 23, в салоне 55. Да, стекло затемненное (ребенку радость капец), с фильтрами, то но большой аквариум. Жарко :)
А не на суперчарджерах озвучите ціни? :)
Ну вот сейчас 5 центов дома заряжаться если :)
Какой смысл заряжаться на айонити или других зарядках?
За ночь от розетки заряжается на 40%, при запасе хода в 500 км смешанный цикл то даже не раз в 3 дня ее заряжать. Суперчарджеры только на дальний путь.
90% езды — это город. Не важно, электричка это или динозавр.
Каждый день по трассе 150 ездите? :)
Я вот
Часами на зарядках не стою, хз. Может что-то не так делаю
www.thelocal.se/...esel cars will be allowed.
Евро 6. 2015 год ±
Журбинка :)
О, знову натягування сови на власний досвід :)
Ні, живу біля Ставангеру на острові у будиночку, 87 квадратів + для собаки будиночок квадратів 10 + сад 25 квадратів :)
Норвегія (крім Осло), це сучасне село. Навіть вибір продуктів харчування мінімальній. Багато норвегів до Швеціі тому і їздять. Кіно раз в якийсь час, інколи поісти не вдома, кава-тістечка.
На шо ще можна тут витрачати кошти?