Вважаю, що держава має максимально обмежити зловживання зарплатними ФОПами
Тим не менш адвокуєш і, наскільки я зрозумів, вважаєш неминучим підвищення ставки ПДВ? Є відчуття, що це якийсь пожежний захід за наявності слона в кімнаті у вигляді тисяч і тисяч зарплатних ФОПів на мінімалках в т. ч. в рамках Дії.City (яка, на мою думку, має регулювати виключно корпоративні податки).
Втім можливо це лише відчуття? Чи є кількісні оцінки зловживання зарплатними ФОПами і які суми можна було б спрямувати в бюджет, перевівши ту чи іншу їх частину на працевлаштування? Гадаю, всю айтішечку можна вважати нижньою границею. Які тут виклики?
Зі шлейфом між FC та ESC? Навряд, бо в мене їх жменя і звісно ж я пробував різні. ESC-конфігуратор запускаю, ясна річ, із основним живленням.
Ок, про це дійсно важкувато було б здогадатись, намагаючись думати як дев. 💡 Ідея для автора: зберігати прогрес, бо зараз після рефрешу все спочатку.
Найс. Залип на
Lang Switcher: apps.apple.com/...r-autoswitch/id1597566195
Автор в телеграмі: @LangSwitcher
Хороша стаття. Щодо замовлення варто додати ось цей крутий проект goods.swarm.army який знімає головняк з пошуком деталей в наявності і за хорошою ціною на алі.
Питання: як ви визначили, що «перегрів плату контролера моторів»? В мене занадто частий брак (ESC-конфігуратор не читає контролер після пайки силових). Теж була думка, що перегріваю паяючи занадто довго, особливо мінус. Втім поспілкувавшись зі спільнотою і погугливши з’ясував, що на фабриці палата взагалі нагрівається повністю — і нічого.
Спеціально для вас: громадяни не мають права на конституційне подання щодо конституційності.
Для вас та 45 депутатів, яких, не маю сумніву, вам вдасться переконати.
Не маючи таких повноважень
Я вас зрозумів.
Мої вітання.
це не встановлення, а передача права на встановлення
Ви займаєтесь словоблуддям. В законі ВРУ регламентує механізм встановлення обмежень, залишаючи їх на розсуд військового командування і виконавчої влади. Вважаєте, що при цьому вона діє за межами повноважень? Двері Конституційного суду завжди відкриті для вас в пн-чт — з 8.00 до 17.00 та в пт — з 8.00 до 15.45, обідня перерва — з 13.00 до 13.45.
Це зовсім не так.
Справа в тому, що це так.
1. Ст. 33 КУ регламентує можливість «обмежень, які встановлюються законом».
2. Ст. 8 закону «Про правовий режим воєнного стану», на який я втомився посилатись в цій дискусії, наділяє «військове командування (...) із залученням органів виконавчої влади» вводити такі обмеження на власний розсуд, але лише з переліку в указі Президента.
3. Указ 64/2022 власне встановлює цей перелік, і та сама ст. 33, що стосується сободи пересування, якраз в ньому.
Якщо ви не розібрались, не захотіли розібратись або те, що ви побачили, вам не сподобалось, спробуйте хоча б не чіплятись до особистості опонента.
Закон якраз надає можливості виконавчій владі обмежувати ті чи інші права в межах окреслених указом президента.
І все це — буквально так, як написано в КУ тож як ви любите.
Спробуйте все ж таки почитати першоджерело:
...можуть самостійно або із залученням органів виконавчої влади...
Законом «Про правовий режим воєнного стану» (номер побачите за посиланням). Ст. 8:
...Військове командування разом із військовими адміністраціями (...) можуть (...) запроваджувати та здійснювати в межах тимчасових обмежень конституційних прав і свобод людини (...) передбачених указом Президента України про введення воєнного стану, такі заходи правового режиму воєнного стану...
В Указі Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 такого обмеження встановлено не було.
Ок, давайте я допоможу вам і «юристам» із НАЗК:
У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30 — 34, 38, 39, 41 — 44, 53 Конституції України
Соус
Ст. 33 Конституції України, про яку кукарєкає НАЗК і я не впевнений, що читали ви — якраз між 30 і 34.
Це вірно, якщо дивитись на P в ERP. Втім більшість відомих мені рішень ледве справляються з обліком і лише, що називається, scratch the surface планування. Яке там планування, тут хоча б банківськи платежі налаштувати без імплементації на півроку ¯\_(ツ)_/¯
Цікавий продукт. Відчувається серйозна робота. Кілька думок.
основні складові ERP:
- Складський облік.
- Виробничий облік.
- Фінансовий облік.
Так, але також:
деякі компанії залишаються на рівні табличок. (...) І продовжують працювати з таблицями, старими звітами
Не впевнений, що зрозумів. Всі перелічені системи — і вашу також — можна розглядати як таблички зі звітами в тому або іншому вигляді. Це не тільки не погано, а і, здається, нічого краще поки не придумали.
Наостанок, є думка, що коня, який затопче 1С в Україні, осідлає той, хто запропонує найбільш притомне рішення для міграції даних та налаштувань.
По-перше, до авторки: оцими «Павлом», «Миколою» та ін. ви самі ллєте воду на мельницю під назвою адин нарот.
По-друге, пропонуючи якісь там месенжери в якості альтернативи, демонструється викривлене розуміння ніши, яку займає телеграм. Не тільки лише всі, але й мало хто ставить його лиш для того щоб перекидатись мемчиками з SO. Це в першу чергу медіа.
По-третє, достатньо вже того, що, беручи до уваги історію контактів Дурова з Кремлем, тг ймовірно компрометований. Якщо комусь це норм, бо ж зручно сидиться, то й заради бога. Гарна новина: зашкодити цим наш умовний айтішник може хіба що собі. Маю лише сподівання, що наш штаб і верхівка не сидять в тг.
Так для чого йому «продавати данні фсб» — щоб що ?
Вам не спадало на думку, що ФСБ — саме та контора, яка знайде для вас причини співпрацювати навіть якщо ви дуже сильно не хочете?
Дякую. Радий це чути. На сьогодняшній день це вже значною мірою заслуга нашої модераторської команди, яка наразі розрослася вдвічі.