Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×
  • Що не так із застосуванням техніки «Аналіз класів еквівалентності»

    Виглядає наче помилка починається зі скороченого припущення про то що є класом еквівалентності.

    Якщо глянути в Копленда то там щось типу:
    «Клас еквівалентності складається з набору даних, який обробляється однаково системою/модулем та/або призводить до одного результату.
    Будь-які дані з набору еквівалентні з точки зору тестування
    (якщо одні дані з класу не знайдуть помилку, то й інші данні також її не знайдуть, і навпаки, якщо одні данні в класі помилку знайдуть — то й інші також знайдуть).»

    Звідки маємо:
    1. «обробляється однаково системою/модулем» говорить про те що не тільки результат важливий при визначенні класу.
    2. Про більш ніж одну перевірку з одного класу думаю зовсім очевидно.